CT مجموعه ارائه خدمات سریع تر به تلفن همراه مشتریان در اوج ظرفیت با Avaya OneCloud™ CPaaS راه حل

CTIntegrations یک نرم افزار توسعه و یکپارچه سازی سیستم شرکت به تصویب رسید نوآورانه CPaaS از Avaya (NYSE: AVYA)

توسط NEWSCENTERALS در 9 مرداد 1399

CTIntegrations یک نرم افزار توسعه و یکپارچه سازی سیستم شرکت به تصویب رسید نوآورانه CPaaS از Avaya (NYSE: AVYA) یک رهبر جهانی در راه حل های برای افزایش و تسهیل ارتباطات و همکاری به آن محصول گل سرسبد CT Suite. CTIntegrations تمدید آن کاربر پسند عامل دسکتاپ با استفاده از Avaya OneCloud CPaaS برای کمک به تحویل فعال پیام برای تلفن همراه تماس گیرنده.

بسیاری از CTIntegrations مشتریان تا به حال به سرعت محوری برای حمایت از یک کامپیوتر از راه دور نیروی کار در شروع COVID-19 بیماری همه گیر. با بسیاری از خدمات تکرار کار از راه دور برای اولین بار با کمی به هیچ آماده سازی برای انتقال و عامل در اوج ظرفیت مشتریان بودند دچار کاهش یافته و تماس داشتن به تماس چند بار در روز. Avaya OneCloud CPaaS فعال CTIntegrations برای قراردادن غنی و مشترک قابلیت های خود را به CT مجموعه ارتباطات پلت فرم برای بهبود پاسخگویی و کمک به مشتریان لذت بردن از بهتر درگیری و نتایج.

اس ام اس پیام دارای پتانسیل برای تبدیل ارزش است که CT سوئیت فراهم می کند و تجربه است که به مشتریان خود تحویل-و نه فقط در زمان بحران به عنوان بخشی از یک مشتری طولانی مدت نامزدی استراتژی است. برای CTIntegrations بسیاری از Api های موجود در این Avaya OneCloud CPaaS نمونه کارها نیست خدمات است که آنها می خواهم به منظور توسعه ، داشتن آنها را در دسترس از Avaya به راحتی مصرفی خدمات تسریع نوآوری های خود را و توانایی به منظور افزایش تجربه مشتری.

"توانایی استفاده از پیام های متنی است مانند باز کردن کل مجموعه جدید از خطوط در بزرگراه ها unclogging راه رو به جلو برای تلفن همراه تماس گیرنده و کاهش بار بر روی صدای تماس گیرنده" گفت: پائولا مورتون مدیر عامل در CTIntegrations, LLC. "بسیاری از کاربران نهایی در حال حاضر با استفاده از دستگاه های تلفن همراه خود برای تمام تماس های خود را, این یک گزینه مناسب برای آنها. بسیاری از سنی جمعیت نیز ترجیح می دهند برای برقراری ارتباط از طریق اس ام اس نسبت به وسایل دیگر مانند صدا و یا ایمیل. Avaya OneCloud CPaaS طبیعی مناسب برای CT مجموعه توانایی های ما اتحاد نزدیک با Avaya و ادغام تنگ به Avaya مرکز تماس پلت فرم اجازه می دهد مشتریان برای برقراری ارتباط با ما در راه است که بیشتر ترجیح داده برای آنها است."

راه حل توسعه یافته با Avaya OneCloud CPaaS کار می کند با تشخیص اینکه آیا یک تماس گیرنده با استفاده از یک تلفن قادر به اس ام اس متن و یا یک صدای تنها دستگاه. اگر قادر به راه حل ارائه می دهد اس ام اس به عنوان یک راه جایگزین برای تلفن همراه تماس گیرنده برای برقراری ارتباط در مقابل انتظار در صف. راه حل نیز می تواند در تعامل با مشتریان در بدون درز ارتباط دو طرفه ارائه اطلاعات مهم و گزینه هایی برای تماس گیرنده. تعاملات می تواند به راحتی انتقال به صوتی یا تصویری همراه با اطلاعات متنی برای عوامل به ساده کردن مکالمات به سرعت حل هر یک از مشتریان مشکل در راه آنها ترجیح می دهند برای برقراری ارتباط است.

"به عنوان یک رهبر در تماس با مرکز نوآوری ما می دانیم که 70 درصد از مشتریان تماس به تماس با مرکز با استفاده از یک دستگاه تلفن همراه و نزدیک به یک سوم را با ارسال یک پیام متنی به یک شرکت درخواست کمک1" گفت: فرانک Ciccone معاون ارشد رئیس جمهور آمریکا, آمریکای شمالی فروش Avaya. "Avaya OneCloud CPaaS فعال CTIntegrations برای قراردادن غنی و قابلیت های مشترک در یک چالاک راه برای کمک به مشتریان خود را مدیریت تغییر و در ادامه ایجاد تجربه است که مهم است. با استفاده از Avaya OneCloud CPaaS یکپارچه به آن ارتباطات مجموعه سازمان ها به طور یکسان در حال قادر به ارائه یک تجربه بدون درز برای مشتریان خود را برای ساخت بلند مدت ارزش نام تجاری مستقیم و معنی دار راه بدون محدودیت."

منابع اضافی

1 https://www.avaya.com/en/products/contact-center/mobile-experience/

در مورد Avaya

کسب و کار ساخته شده است در تجارب آنها ارائه و هر روز میلیون ها نفر از کسانی که تجربه های ساخته شده توسط Avaya منابع شرکت (NYSE: AVYA). برای بیش از یک صد سال ما فعال سازمان در سراسر جهان برای برنده شدن – با ایجاد ارتباطات هوشمند تجربه برای مشتریان و کارکنان. Avaya می سازد باز همگرا و راه حل های نوآورانه به منظور افزایش و تسهیل ارتباطات و همکاری در ابر فرض و یا ترکیبی از هر دو. خود را به رشد کسب و کار ما در حال متعهد به نوآوری مشارکت و بی امان تمرکز بر روی آنچه که در آینده. ما فن آوری شرکت شما اعتماد برای کمک به شما ارائه تجارب است که مهم است. دیدار ما در www.avaya.com.

در مورد CTIntegrations

مستقر در مرکز فن آوری از Austin, TX ما تماس با مرکز توسعه محصول و یکپارچگی سیستم در شرکت است که ارائه نوآورانه تماس راه حل های فن آوری از سال 2007. گل سرسبد ما محصول CT مجموعه بسیار مقیاس پذیر مرکب تماس با مرکز ارتباط چارچوب, فعال کردن کانال های دیجیتال ادغام به ACD و CPaaS API با مدرن عامل تجربه است.

اشتیاق ما این است که همکاری با مشتریان برای ارائه به مشتری و عامل تجربه است که کاهش تلاش و ایجاد ارزش برای کسب و کار خود را در یک برنامه کاربردی و مقرون به صرفه. در تماس باشید و ببینید که چگونه ما می تواند به شما کمک کند امروز.

توجه داشته باشید احتیاطی در مورد اظهارات به جلو نگاه

این سند شامل برخی از "اظهارات به جلو نگاه." تمام اظهارات دیگر از اظهارات واقعیت تاریخی هستند "به دنبال" اظهارات برای مقاصد ایالات متحده فدرال و ایالتی قوانین اوراق بهادار. این اظهارات ممکن است شناسایی با استفاده از رو به جلو به دنبال اصطلاحات مانند "پیش بینی" "ايمان" "ادامه" "می" "برآورد" "انتظار" "قصد," "مه" "ممکن است" "ما چشم انداز" "طرح" "بالقوه" "مقدماتی" "پیش بینی" "باید" "را" و یا "می" و یا منفی آن و یا تغییرات دیگر آن و یا مقایسه اصطلاحات. این شرکت بر اساس این اظهارات به جلو نگاه در آن زمان انتظارات مفروضات برآورد و پیش بینی. در حالی که این شرکت معتقد است که این انتظارات مفروضات برآورد و پیش بینی های معقول هستند چنین اظهارات به جلو نگاه تنها پیش بینی و شامل خطرات شناخته شده و ناشناخته و عدم قطعیت که بسیاری از آنها خارج از کنترل خود. عوامل مورد بحث در این شرکت در گزارش سالانه در فرم 10-K و پس از آن گزارش های سه ماهه در فرم 10-Q زمینه با کمیسیون بورس و اوراق بهادار (از "SEC") موجود در www.sec.gov و ممکن است باعث شود این شرکت نتایج واقعی عملکرد و دستاوردها به اختلاف مادی از هر آینده نتایج عملکرد و دستاوردهای بیان شده یا ضمنی با این اظهارات به جلو نگاه. شرکت شما اخطار می دهد که لیستی از عوامل مهم گنجانده شده در این شرکت براده SEC ممکن است حاوی تمام مواد عواملی که برای شما مهم هستند. علاوه بر این در نور از این خطرات و عدم قطعیت مسائل مورد اشاره در اظهارات به جلو نگاه موجود در این آزادی مطبوعات ممکن است در واقعیت رخ می دهد. این شرکت متعهد هیچ الزامی برای عموم به روز رسانی و یا تجدید نظر به دنبال بیانیه به عنوان یک نتیجه از اطلاعات جدید حوادث آینده و یا در غیر این صورت به جز به عنوان در غیر این صورت توسط قانون مورد نیاز.

منبع: Avaya Newsroom



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب