HGTV افکن کمدین و خانه های خود را-شکار تفسیر در ژوئن سری شکارچیان خانه: کمدین روی نیمکتها'

طرفداران که هنوز زنده تلویزیونی حوادث و مختصر و مفید و حرفه ای تفسیر می آید که با آنها می توانید در حال حاضر ن

توسط NEWSCENTERALS در 30 اردیبهشت 1399

طرفداران که هنوز زنده تلویزیونی حوادث و مختصر و مفید و حرفه ای تفسیر می آید که با آنها می توانید در حال حاضر نگاه به HGTV برای پر کردن جای خالی که با آن جدید و بسیار پیش بینی سری شکارچیان خانه: کمدین روی نیمکتها (kfc, House Hunters: LOL). در چهار شب ستاره نکردم رویداد ویژه در 10 و 10:30 p. m. ET/PT از شنبه, ژوئن 2, از طریق چهار شنبه, ژوئن 5, امریکا مورد علاقه تماس با ما زمان گذشته—مشاهده و اظهار نظر در خانه شکارچیان—یک بازی سرگرم کننده پیچ و تاب و جدید هنگامی که هفت کمدین محبوب تحویل, خنده دار, نظامی, رنگ, تفسیر کلاسیک قسمت از سری آمار. با هم از طریق ویدئو کنفرانس این هنرمندان را ندا پیروزی و شکست دردناک ناشی از رنگ گرانیت کانتر لوازم فولاد ضد زنگ و باز مفهوم فضاهای. این شکارچیان خانه: کمدین روی تخت , افراد مشهور, ترکیب رهبری Dan Levy and Natasha Leggero و امکانات خود را کمدین دوستان Whitney Cummings, الیوت گلیزر, John Mulaney, Chris Redd and J. B. Smoove.

"خانه شکارچیان یک پدیده فرهنگ پاپ است که الهام بخش واکنش بینندگان می خواهم که برای بازی همراه با آن آشنا خانه روند انتخاب" گفت: جین Latman رئيس جمهور, HGTV. "در حالی که ما ممکن است توافق با خانه هر خانواده را انتخاب و یا دلایل آنها را انتخاب کنید و آن ما می توانید موافقت کنید که آن را به یک زمان خوب به تکیه بر روی افراد با استعداد است که می توانید پیدا کردن طنز در همه چیز و ما را به خنده با صدای بلند—حتی زمانی که آن را می آید به چالش ها و پیروزی از خانه شکار."

و کمدی سرگرم کننده بر روی نیمکت پشتیبانی از یک علت خوب است. در حالی که تماشای شکارچیان خانه: کمدین روی نیمکتها, HGTV طرفداران را تشویق به پیوستن به مبارزه در برابر کودکی گرسنگی و ارائه وعده های غذایی برای کودکان و نوجوانان در طی COVID-19 و فراتر از آن توسط پیام کوتاه کمک مالی به نوبه خود: مبارزه با گرسنگی است. همکاری بین کشف, Inc., رهبر جهانی در زندگی واقعی سرگرمی و هیچ بچه ای گرسنه است که یک کمپین ملی اختصاص داده شده به پایان دادن به دوران کودکی گرسنگی و ارائه خواهد شد یک میلیارد وعده های غذایی برای کودکان و نوجوانان مواجه گرسنگی در آمریکا بیش از پنج سال آینده. بینندگان می توانند متن گرسنه به 707070 به اهدای امن.

در اینجا جزئیات بیشتر در مورد فن-کمدین مورد علاقه شرکت کننده در خانه شکارچیان: کمدین روی نیمکتها:

  • Dan Levy یک کمدین نویسنده و تهیه کننده است که در حال حاضر خالق و تهیه کننده اجرایی از NBC کمدی مدیون بازیگران Fran Drescher. او همچنین نوشت: برای Izombie, ویتنی و متحرک Hulu سری به Awesomes. به عنوان یک کمدین او انجام شده در مونترال, فقط برای خنده, کمدی, جشنواره, حال, یک ساعت خاص Dan Levy: شیر و به نظر می رسد در Comedy Central Presents, دیر دیر نشان می دهد و در اواخر شب.
  • Natasha Leggero است که یک بازیگر و تهیه کننده و نویسنده را با متعدد نقش در فیلم از جمله همسایگان, let's Be Cops و او تنها نیست که به شما. او ستاره در CBS' جدید کمدی شکست و یک سری منظم در NBC نمایندگی رایگان. Leggero همچنین ایجاد, نوشت, تولید و ستاره دار در Comedy Central طنزهای دیگر دوره.
  • Whitney Cummings یک کمدین بازیگر, نویسنده, تهیه کننده و کارگردان. بهترین و شناخته شده برای ایجاد و بازیگران در NBC سریال Whitneyاو همچنین همکاری ایجاد شده و شرکت نوشت: Emmy®-نامزد CBS کمدی سریال 2 Broke Girls. در سال 2019 او اش را راه اندازی پادکست خود با عنوان "برای شما خوب است" و عرضه چهارمین ایستادن ویژه می تواند من را لمس کند ؟ , در Netflix بکشد.
  • الیوت گلیزر است که یک نویسنده و تهیه کننده و بازیگر که بیشتر در حال حاضر به عنوان تهیه کننده اجرایی در Liza در تقاضا. علاوه بر این او نوشته شده است به صورت گسترده در شهرستان, جدید, دختر بچهو جوانو در حال توسعه اصلی نیم ساعت کمدی اجرا کنم داغ برای AMC استودیو و Dentata در استودیو پارامونت به عنوان به خوبی به عنوان Untitled لیزا Koshy پروژه در Nickelodeon است. او میزبان bi-monthly زندگی می کنند نشان می دهد فراموش نشدنی Renditions در لس آنجلس و نیویورک و در شهرستانها و جشنواره ها در سراسر کشور است. بهترین و شناخته شده به عنوان "الیوت" در Broad City, او به نظر می رسد در کنار Seth Rogen در آینده Lionsgate/HBO Max دانلود فیلم An American ترشی.
  • John Mulaney دو زمان Emmy® و WGA برنده جایزه نویسنده و کمدین شناخته شده ترین برای standup comedy و نوشتن در شنبه شب زندگی می کنند. در سال 2018 او در سفر آمریکا با بچه زرق و برق دارکه بعدها منتشر شد به عنوان یک Netflix خاص است. او ستاره دار در Netflix بکشد اصل بچه باز گشت و John Mulaney و گونی دسته ناهار; کمدی مرکزی ویژه در شهر جدید; و برادوی ضربه اوه سلامو شنیده شد در Spider-Man: به عنکبوت-آیه.
  • کریس Redd است Emmy® برنده جایزه, بازیگر, نویسنده, ایستاده, طنز و رپ که در فصل سوم خود را به عنوان یک عضو بازیگران در زنده شنبه شب. او مهمترین آنها به نظر می رسد در این فیلم Popstar: هرگز متوقف هرگز توقف و در Netflix بکشد اصلی سریال کمدی بی ربط. او ستاره دار خود را در قسمت Comedy Central Stand-Up ارائه و منتشر شد اولین شوی آلبوم "اما در اینجا ما هستند."
  • J. B. Smoove یک بازیگر WGA برنده جایزه نویسنده و کمدین بهترین و شناخته شده برای خود را یاد نقش لئون در HBO را محدود کردن شور و شوق خود را. Smoove راه اندازی کار خود را به عنوان بخشی از تیم نوشتن در شنبه شب زنده است و پس از ستاره دار در بسیاری از فیلم و تلویزیون از جمله پروژه های پرستار, ما یک باغ وحش, تاریخ شب, سالن پاس, Uncle Drew, CBS را Millersو اخیرا آمار مارول فیلم Spider-Man: دور از خانه.

طرفداران دعوت به ارتباط با شکارچیان خانه: کمدین روی نیمکتها در HGTV دیجیتال سیستم عامل است. بیننده می تواند سازمان دیده بان قسمت کامل در HGTV رفتن همان روز و زمان به عنوان تلویزیون برای اولین بار—در ژوئن 2-5 در 10 و 10:30 p. m. ET/PT. طرفداران همچنین می توانید بازدید HGTV.com/Comedians برای مقالات و جزئیات بیشتر در مورد افراد مشهور و می توانید دنبال کنید @HGTV و #HouseHunters در Facebook, Twitter و Instagram اضافی برای نشان دادن محتوا و به روز رسانی.

در مورد HGTV
HGTV ارائه می شود خانواده ها با relatable داستان سوپراستار املاک و مستغلات و نوسازی کارشناسان و شگفت انگیز خانه تحولات است که الهام بخش پرشور مخاطبان است. برای هر کسی که به دنبال سرگرم کننده و aspirational خانه و سبک زندگی, مطالب, HGTV محل می شود. HGTV ارائه می دهد: یک بالا 10 کابل شبکه که توزیع شده است به بیش از 86 میلیون خانواده های ایالات متحده; یک وب سایت HGTV.com یک وب سایت HGTV.com که جذب به طور متوسط 10.2 میلیون نفر در هر ماه; های اجتماعی رد پای 21.2 میلیون; HGTV مجله ماهانه انتشار می رسد که بیش از یک میلیون خوانندگان و منحصر به فرد مجموعه ای از خانه گرا محصولات از طریق HGTV HOME™ مصرف کننده محصولات خط. بیننده می تواند تبدیل به طرفداران HGTV و تعامل با دیگر صفحه اصلی بهبود (persian) علاقه مندان از طریق Facebook و توییتر و پینترست و Instagram. HGTV متعلق به, کشف, Inc., یک رهبر جهانی در زندگی واقعی سرگرمی پوشا 220 کشور و منطقه که نمونه کارها شامل کانال دیسکاوری, شبکه غذایی TLC, Investigation Discovery Travel Channel, Trendhunter, Animal Planet, Science Channel و آینده چند پلت فرم JV با تراشه و جوانا گاینس ماگنولیا به عنوان به خوبی به عنوان خود: اپرا وینفری شبکه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب