بک لینک های قوی

یک سایت کاملا معتبر که میتوانید در آن حساب کاربری ایجاد کنید و لینک سایت خود را در آن قرار بدهید. با توجه به ت

توسط NEWSCENTERALS در 1 بهمن 1399

یک سایت کاملا معتبر که میتوانید در آن حساب کاربری ایجاد کنید و لینک سایت خود را در آن قرار بدهید. با توجه به تمامی صحبتهایی که در مورد ارزش بک لینکها کردیم، حتما تا الان متوجه اصل موضوع شدهاید: هر جایی که بتوانیم لینک سایت و صفحاتمان را میگذاریم! برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید. پس از ثبت سفارش و پرداخت هزینه آن، امکان برگشت هزینه یا تغییر در بک لینکها در هنگام ثبت ممکن است وجود نداشته باشد و ما هیچ گونه تعهدی نسبت به آن نداریم. این مسئله به خاطر بهینه سازی بیش از حد انکر تکست توسط سئوکاران بود که باعث شد گوگل در الگوریتم پنگوئن خود آن دسته از سئوکارانی که از این موضوع سوء استفاده میکردند را جریمه کند. نکته مهم این است که اگر قصد ساختن چندین وبلاگ را دارید، باید حواستان جمع باشد که کلیدواژهها بیش از حد تکرار نشوند. در یک کلام٬ بکلینک هایی که به صورت طبیعی توسط نویسنده/مدیر سایت به سایت شما با یک متن و عبارت مرتبط به سایت شما ایجاد شده باشند بکلینک خوب نامیده میشود.

برای مثال اگر شما یک بسته آموزشی درباره صابون در منزل ارائه می کنید، در گوگل عبارت “ساخت صابون”، “صابون ساختن درمنزل” و … اگر شما به درستی از انکر تکست ها استفاده کنید، شاهد افزایش بهتر و سریع تر رتبه وب سایت خود خواهید بود و اگر برعکس، آن را به درستی به کار نبرید گوگل سایت شما را جریمه خواهد کرد. بعضی از آنها به شما اجازه میدهند لینک وب سایت را در پروفایل خود قرار بدهید. خب چه چیز بهتر از این که در بتوانیم در یک سایت معتبر حساب کاربری ایجاد کنیم و لینکمان را هم در آن بگذاریم؟ بکلینکهایی که برایشان پولی پرداختشده باشد. بکلینکهایی که بهصورت خودکار ایجاد میشوند مضر هستند. اما این مورد از معیار های گوگل کم رنگ شده و طبق تست های شخصی خودمان سایت هایی را بدون حتی یک لینک ایرانی و با لینک های خارجی به رتبه خوب رساندیم در نتیجه اگر سایت شما هم لینک ایرانی ندارد جای نگرانی نیست البته پیشنهاد ما این است که لینک ایرانی هم داشته باشند این لینک ها را حتی می توانید به صورت رایگان از عضویت در انجمن های ایرانی و ساخت وبلاگ های ایرانی ایجاد کنید.

سرویسهای قدیمی خوب هستند اما ممکن است به خاطر وجود لینکهای فراوان، مقداری از اعتبارشان را از دست داده باشند. خبر خوب این که در آینده نزدیک گروه وبنا آموزش تصویری ساخت بک لینک را هم منتشر میکند! ۲. در صورتی که سایت خود را به تازگی ایجاد کردهاید، به صورت گسترده دست به لینک سازی نزنید. تیترها را حتما با تگ H1 مشخص کنید. بک لینک PBN ، بک لینک هایی با ساختار لایه ای هستند. بهترین راه برای استفاده از لینک های PBN چیست؟ نشانه ۱: در مدت زمان کوتاه به اندازه تمام لینک هایی که در سال گذشته دریافت کرده اید لینک جدید ایجاد می کنید، این حجم از لینک در مدت کوتاه و آن هم در حالی که در ماه های گذشته لینک های زیادی دریافت نکرده اید غیر طبیعی است. اما با گذشت زمان و تقلب هایی که صورت گرفت از درجه اهمیت این کار کاسته شد .

میتوانید از مترادفها و کیوردهای LSI استفاده کنید. میتوانید از سرویسهای سایت ساز هم استفاده کنید. تنها ۵-۱۰% از آنها در نهایت لینک شما را پست خواهند کرد. راه آنها را دنبال نکنید. شما می توانید پیدا کردن این چنین سایت هایی به دنبال شماره یا کسب و کار رقیب های در وب بگردید و ببینید که کجا شماره و سایت خود را ثبت کرده اند. فراموش نکید تا زمانی که به مخاطبان خود ارزشی پیشنهاد ندهید آنها صفحه یا محتوای شما را به اشتراک نمیگذارند. در ادامه از آنها درخواست کنید که لینک پست خود را در صفحه دانشگاهی خود قرار داده یا از استادان و همکلاسی های خود بخواهند که آن را در سایت خود قرار دهد. صاحب سایت هدف نیز میگویند که بک لینک دریافت کرده است. در ابتدا به تعریف بک لینک می پردازیم بک لینک به پیوندهای گفته میشود که از سایتهای دیگر به سایت شما داده میشود ، زمانی که از سایت خود به سایت دیگر پیوند میدهید، سایت مقابل از سایت شما بک لینک دریافت کرده است. طبیعی است که به خاطر سخت بودن بکلینکهای درجهی یک بخواهید از این نوع بکلینکها استفاده کنید، ولی تجربه ثابت کرده است که وقت گذاشتن روی این بکلینکها ارزش چندانی ندارد.

بک لینکهایی که از دایرکتوریهای محتوا داده میشوند هم بد هستند. اگر بودجه مالی مناسبی دارید پیشنهاد می شود که از روش های تبلیغات رپورتاژ آگهی و تولید محتوای مناسب (که منجر به دریافت بک لینک به صورت طبیعی خواهد شد) در کنار هم استفاده کنید. حالا که بهترین محلها را پیدا کردیم، نوبت ساختن لینکها است. ۵. از سایت های Ahrefs، SEMrush، MOZ استفاده کنید تا رقبای خود را رصد کنید. در بسیاری از سایتها میتوانید حساب کاربری ایجاد کنید. البته همیشه نیاز نیست در لینک سازی هاتون از کوتاه کننده های لینک استفاده کنید. انواع بک لینک را قبلا معرفی کردم و این جا میخواهم روش ساخت هر یک از آنها را توضیح بدهم. میتوانید مقالات خارجی را با گوگل ترنسلیت ترجمه کنید و در وبلاگ بگذارید یا از ابزارهای بازنویسی متن مثل ایران اسپین استفاده کنید. از بین این لینک ها بیشترین تاثیر را بک لینک های فالو دارند، که در ریپرتاژها از این نوع لینک استفاده می شود و کمترین تاثیر هم بک لینک های نوفالو دارند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن