نشستند به کتاب حسن نیت اختلال در سه ماهه دوم

ING اعلام کرد که به عنوان یک نتیجه از اختلال در تست باعث Covid-19 همه گیر آن انتظار دارد به کتاب حدود 300 میلی

توسط NEWSCENTERALS در 13 مرداد 1399

ING اعلام کرد که به عنوان یک نتیجه از اختلال در تست باعث Covid-19 همه گیر آن انتظار دارد به کتاب حدود 300 میلیون €به عنوان یک اختلال در حسن نیت در ترازنامه آن در سه ماهه دوم سال 2020 نتایج. این نیت است که مربوط به تعدادی از ادغام در گذشته است.

مطابق با استاندارد حسابداری IAS 36 این اختلال اعلام کرد به دنبال تحولات منفی در کلان چشم انداز اقتصادی مربوط به واحد کسب و کار در زمینه Covid-19 بیماری همه گیر. علاوه بر این قابل اجرا نرخ تنزیل نیز تحت تاثیر وخامت اقتصادی و خطر محیط زیست است.

نیت اختلال است و برآورد می شود حدود €300 میلیون دلار به ثبت هزینه های عملیاتی در داری در سه ماهه دوم سود و زیان بیانیه. حسابداری تنظیم می کند را شامل نمی شود هر گونه خروج پول نقد و تاثیر نیست ING پایتخت نسبت به حسن نیت است که در حال حاضر کسر از سرمایه نظارتی.

ING خواهد شد گزارش کامل آن نتایج برای سه ماهه دوم سال 2020 در 6 اوت سال 2020 است. به عنوان نشان داد در اوایل اقتصادی تاثیر Covid-19 همه گیر و تاثیر IFRS-9 روش خواهد شد در نتیجه خطر به طور قابل توجهی هزینه های بالاتر از طریق چرخه متوسط خواهد شد که تاثیر ING سود خالص در سه ماهه.

توجه داشته باشید برای سردبیران

برای کسب اطلاعات بیشتر در ING لطفا www.ing.com. اخبار مکرر به روز رسانی را می توان در اتاق خبر و یا از طریق @ING_news خوراک توییتر. عکس ING عملیات ساختمان و مدیران اجرایی آن برای دانلود در دسترس هستند در فلیکر. ING سخنرانی های در دسترس هستند در اسلایدشیر.

ING مشخصات

ING جهانی موسسه مالی قوی اروپایی پایه ارائه خدمات بانکی از طریق آن عامل شرکت بانک ING. هدف از بانک ING توانمند سازی مردم به ماندن یک قدم جلوتر در زندگی و کسب و کار. ING بانک بیش از 55 ، 000 کارکنان ارائه خرده فروشی و عمده فروشی خدمات بانکی به مشتریان در بیش از 40 کشور جهان است.

گروه ING سهام فهرست شده در بورس آمستردام (اینگا NA اینگا.ع) بروکسل و در New York Stock Exchange (دهي: ING ما نشستند.N).

پایداری شکل بخشی جدایی ناپذیر از ING استراتژی که توسط ING موقعیت پیشرو در بخش معیار Sustainalytics و MSCI و ما 'لیست' امتیاز توسط CDP. ING سهام گروه گنجانده شده در عمده پایداری زیست محیطی و اجتماعی و حکومت (ESG) شاخص محصولات از ارائه دهندگان پیشرو STOXX, مورنینگ و FTSE راسل.

اطلاعات مهم حقوقی

عناصر این آزادی مطبوعات شامل و یا ممکن است حاوی اطلاعات در مورد ING Groep N. V. و/ یا ING Bank N. V. در معنای ماده 7(1) تا (4) از اتحادیه اروپا مقررات هیچ 596/2014.

برخی از اظهارات مندرج هستند و نه حقایق تاریخی از جمله, بدون محدودیت, اظهارات خاص ساخته شده از آینده انتظارات و دیگر به دنبال اظهارات که بر اساس مدیریت زمان نمایش ها و مفروضات و شامل خطرات شناخته شده و ناشناخته و عدم قطعیت است که می تواند باعث نتایج واقعی عملکرد و یا حوادث به اختلاف مادی از آن بیان شده یا ضمنی در بیانیه چنین است. نتایج واقعی عملکرد و یا حوادث ممکن است مادی از آن در چنین اظهارات با توجه به تعدادی از عوامل از جمله, بدون محدودیت: (1) تغییرات در شرایط عمومی اقتصادی به ویژه شرایط اقتصادی در ING هسته بازارها از جمله تغییرات موثر بر نرخ ارز نرخ ارز (2) اثرات Covid-19 همه گیر و پاسخ مرتبط اقدامات از جمله مستندات و محدودیت های مسافرتی در شرایط اقتصادی در کشورهای که در آن نشستند عمل در ING کسب و کار و عملیات و در ING کارکنان و مشتریان و پیمانکاران (3) تغییرات مؤثر بر نرخ بهره در سطح (4) هر گونه پیش فرض عمده شرکت کنندگان در بازار و مرتبط با بازار اختلال (5) تغییرات در عملکرد بازارهای مالی از جمله در اروپا و بازارهای در حال توسعه, (6) تغییرات در موقعیت مالی و آینده عملکرد اقتصادی ایالات متحده از جمله عواقب بالقوه از جمع و جور کردن از رتبه اعتباری مستقل از دولت ایالات متحده (7) عواقب ناشی از بریتانیا و خروج از اتحادیه اروپا (8) تغییرات و یا قطع 'معیار' شاخص (9) تورم و کاهش قیمت ها در بازارهای اصلی ما, (10) تغییر در شرایط اعتبار و بازار سرمایه به طور کلی از جمله تغییرات در قرض و مقابل آمریکا, (11) شکست از بانک ها در حال سقوط تحت دامنه غرامت دولت طرح (12) عدم رعایت و یا تغییرات در قوانین و مقررات از جمله خدمات مالی و قوانین مالیاتی و تفسیر و کاربرد آن (13) خطرات ژئوپولیتیک سیاسی ناپایداریهای و سیاست ها و اقدامات دولتی و مقامات نظارتی, (14) نشستند توانایی برای دیدار با حداقل سرمایه و دیگر مشخصاتش الزامات قانونی (15) نتیجه فعلی و آینده دادخواهی اجرای مجموعه مقالات و تحقیقات و یا دیگر اقدامات نظارتی از جمله ادعا می کند توسط مشتریان (16) ریسک عملیاتی مانند اختلال در سیستم و یا شکست نقض امنیت سایبری-حملات خطای انسانی و تغییر در شیوه های عملیاتی و یا کنترل ناکافی از جمله در رابطه با اشخاص ثالث که با ما انجام کسب و کار (17) خطرات و چالش های مرتبط با جرائم سایبری از جمله اثرات حملات سایبری و تغییرات در قوانین و مقررات مربوط به امنیت سایبر و اطلاعات حریم خصوصی (18) تغییرات کلی رقابتی عوامل (19) ناتوانی در حفاظت از مالکیت معنوی و نقض ادعا توسط اشخاص ثالث (20) تغییرات در رتبه بندی اعتباری (21) کسب و کار عملیاتی تنظیم مقررات و شهرت و دیگر خطرات و چالش ها در ارتباط با تغییر آب و هوا (22) عدم توانایی در جذب و حفظ پرسنل کلیدی, (23) آینده بدهی تحت تعریف مزایای بازنشستگی برنامه (24) عدم مدیریت ریسک کسب و کار از جمله در ارتباط با استفاده از مدل استفاده از مشتقات و یا حفظ سیاست های مناسب و دستورالعمل (25) تغییرات در سرمایه و بازارهای اعتباری از جمله کمک های مالی بین بانکی به عنوان سپرده مشتری که ارائه نقدینگی و سرمایه مورد نیاز به صندوق ما عملیات (26) دیگر خطرات و عدم قطعیت دقیق در تازه ترین گزارش سالانه ING Groep N. V. (از جمله عوامل خطر موجود در آن) و نشستند بیشتر افشاگریهای اخیر از جمله مطبوعات که در دسترس هستند در www.ING.com.

این سند ممکن است غیر فعال متنی به آدرس اینترنتی وب سایت توسط ما اداره می شود و اشخاص ثالث. اشاره به چنین وب سایت های ساخته شده برای مقاصد اطلاعات و اطلاعات موجود در این وب سایت ثبت نمی شود با اشاره به این سند است. ING هیچ نمایندگی و یا ضمانت نامه با توجه به صحت و یا تکمیل و یا هر گونه مسئولیت برای هر گونه اطلاعات در یافت هر گونه وب سایت ها توسط اشخاص ثالث. نشستند به طور خاص سلب هر گونه مسئولیت با توجه به هر گونه اطلاعات موجود در وب سایت ها توسط اشخاص ثالث. ING تضمین نمی کند که وب سایت ها توسط اشخاص ثالث در دسترس باقی می ماند پس از انتشار این سند و یا هر اطلاعات موجود در این وب سایت را تغییر دهید پس از پر کردن این سند است. بسیاری از کسانی که عوامل فراتر از ING را کنترل کنید.

هر رو به جلو به دنبال اظهارات ساخته شده توسط یا از طرف نشستند صحبت فقط از تاریخ آنها ساخته شده و نشستند هیچگونه تعهدی برای عموم به روز رسانی و یا تجدید نظر از هر گونه اظهارات به جلو نگاه, آیا به عنوان یک نتیجه از اطلاعات جدید یا به هر دلیل دیگر.

این سند تلقی نمی شود پیشنهاد به فروش و یا درخواست پیشنهاد برای خرید هر گونه اوراق بهادار در ایالات متحده یا هر حوزه قضایی است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن