به عنوان تهمت و Willam بر تلاش برای خنثیسازی کار خود را, آن را رابرت مولر زمان

سابق مشاور ویژه رابرت مولر مانده است از محل موردتوجه وتماشای عموم پس از تکمیل کار خود را در سال گذشته با ارائه

توسط NEWSCENTERALS در 24 اردیبهشت 1399

سابق مشاور ویژه رابرت مولر مانده است از محل موردتوجه وتماشای عموم پس از تکمیل کار خود را در سال گذشته با ارائه یک گزارش جامع در مورد جزئیات این روسیه پروب و ریاست جمهوری انسداد و دادن شهادت قبل از کنگره است.

در غیاب دادستان کل لایحه بر راه اندازی کرده است یک ضد تحقیقات به طور موثر صبح روز دوشنبه کارفرمایی تمامیت روسیه بررسی است و در حال حاضر مداخله در هر دو راجر استون و مایکل فلین رسیدگی به تا حد زیادی خنثیسازی بسیار کار مشاور ویژه ، رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن, همیشه پوست نازک گردن کلفت به راه انداخته است یک سخنرانی دراز وشدیداللحن از حمله به کسانی که کمک مولر. حرفه ای خط وکیل در وزارت دادگستری خارج از راجر استون و مایکل فلین موارد و در یک نمونه در سمت چپ دولت به طور کامل.

مولر کار گرفته شده از هم جدا قطعه قطعه است. از آن زمان برای او به صحبت کردن.

مولر سکوت و فلسفه رواقیون شده اند نجیب و حرفه ای و سازگار با قبل از عمل مرسوم. اما هیچ چیزی در مورد این دولت است که معمولی و عادی گذشته قوانین دیگر باید یک محل حداقل نه اگر حکومت قانون است برای زنده ماندن از تهمت ریاست جمهوری است.

برخی از افراد شجاع در حال حاضر شروع به صحبت کردن به ابراز مخالفت خود را. حدود 2000 DOJ فارغ التحصیلان را امضا کرده اند بر روی یک نامه انتقاد دادستان کل ، مریم McCord, رئیس سابق امنیت ملی و بخش های مورد مناقشه چگونه او گذشته نوشته شده و نظرات مشخص شدند DOJ به عنوان توجیهی برای رها کردن فلین اتهامات و یکی از مولر سابق زیردستان — جاناتان Kravis — روشن ساخته است نگرانی خود را در مورد جریان سیاسی از موارد وابسته به رئیس جمهور ایران ،

مولر نیاز به اضافه کردن صدای خود را به این گروه کر در حال رشد از نگرانی.

طبیعت و ماده از مولر گزارش شد و در حال حاضر mischaracterized یک بار قبل از اینکه توسط دادستان کل در اولیه خود را قبل از انتشار در کنفرانس مطبوعاتی و او ادامه داد: به سعی و سفید کردن کل تحقیقات در اظهارات پس از آن و از طریق دورهام بررسی است. مولر کنگره شهادت متاسفانه یک مطلوب و تکراری تلاوت حقایق اساسی است که آمریکا می تواند به سادگی به عنوان خوانده شده در تیم خود گزارش جامع. کسانی که می دانند مولر یا شهرت او پیش بینی شده است که مهار و ضد اوجی عملکرد.

این لحظه متفاوت است.

نه مولر و نه هر کسی که از تیم خود نیاز به (و نه باید آنها) فاش کردن اطلاعات طبقه بندی شده و یا فاش کردن هیئت منصفه اطلاعات است. نه تنها که غیر قانونی می باشد اما این امر سرپیچی بسیار اصولی است که نیاز به حفظ شود. آنها هنوز هم باید مطابق با قوانین فدرال در مورد افشای اطلاعات دولتی به خصوص عدم افشای توافق نامه آنها را امضا کرد که در حفاظت از اطلاعات طبقه بندی شده.

و نه آنها نیاز به شروع به افشای جزئیات بیشتر از مشاور ویژه گزارش شد که redacted به دلایل دیگر از کسانی که دخیل جنایی فدرال اساسنامه. مولر و دادستان باید سعی کنید به رعایت حداقل روح غیر الزام آور سیاست های دولت در مورد افشای اطلاعات است که دولت ادعا می کند آن را مشروع علاقه به حفاظت از.

اما مولر و تیم سابق خود نیاز به دفاع از مشروعیت خود را از کار.

برای مثال آنها می تواند توضیح دهد که چرا درخواست مقابله با فلین دنبال شد در شیوه ای که در آن بود از جمله پرداختن مشروع سوال در مورد میزان که آنها معتقد بودند فلین عمدا دروغ گفتن به ماموران اف بی آی و اگر مذاکرات با فلین اصلی وکلا ملاقات دولت اخلاقی و تعهدات قانونی. آنها می توانند صحبت می کنند در مورد جدی بودن این جنایات که سنگ محاکمه شد و به اعدام محکوم شده و اظهار نظر کردن در مورد اینکه آیا حکم اصلی توصیه است که دادستان کل خواهد بود مناسب و به همین دلیل تحت شرایط.

از همه مهمتر, آنها می توانند اطمینان صدای دلیلی در زمانی که قانونی و اجرای قانون در جامعه است گریه کردن برای ثبات. رئیس جمهور بیش از حد شلوغ است توصیف های مختلف مقامات FBI به عنوان "خائن" و "انسان تفاله". دادستان کل شده است متنبه توسط یک قاضی فدرال برای بد نمایش دادن یافته های مولر تیم و بسیاری از حرفه ای حرفه ای بر این باورند که او فاقد اعتبار در این نقطه خارج از رئیس جمهور سیاسی پایه.

مولر و تیم خود را می توانید طرح کلی چرا که کثیف بود آن را به عنوان کار آنها انجام شده و تعقیب کیفری آنها آورده بودند مشروع و لازم است برای اطمینان از برنامه برابر حاکمیت قانون در این کشور است.

متاسفانه کسانی که نقش های کلیدی در موارد مانند سابق FBI مدیر James Comey و معاون مدیر اندرو McCabe دیگر که در این نوع اعتبار در سراسر طیف ایدئولوژیک برای متقاعد کننده را که مورد. مولر می کند.

مولر و تیم خود را مناسب و معقول حرفه ای اختصاص داده شده اما این یک زمان مناسب و معقول. آنها نیاز به گام تا به میکروفون صحبت می کنند و به آمریکا.

آن است که یک سوال دیگر اینکه آیا آنها می توانید آن را انجام دهید, اما چگونه می توان آنها را نه ؟

برادلی P. خزه و علامت گذاری به عنوان S. زید هستند امنیت ملی وکلای مدافع در واشنگتن ،



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن