GE محققان نشان می دهد غلات-اندازه سنسور گاز با Bloodhound-مانند سنجش قابلیت های ایده آل برای پوشیدنی و یا هواپیماهای بدون سرنشین بر اساس فرمت های صنعتی ایمنی

یافته های برجسته در پوشش داستان از این موضوع ممکن است از طبیعت الکترونیک جدید دی الکتریک تحریک استراتژی اعمال

توسط NEWSCENTERALS در 6 خرداد 1399
  • یافته های برجسته در پوشش داستان از این موضوع ممکن است از طبیعت الکترونیک
  • جدید دی الکتریک تحریک استراتژی اعمال متعارف گاز-سنجش مواد نشان می دهد فوق العاده جدید با کارایی و قابلیت های
  • نشان دستاوردهای فوق العاده طیف گسترده ای از شناسایی گاز با غلظت بالا پاسخ خطی افزایش سنسور ثبات و حذف اثرات دمای محیط
  • معاصر کم قدرت مدار یکپارچه قطعات الکترونیکی ارائه محجوب و مقرون به صرفه راه حل برای هزاران خواستار جدید گاز-سنجش نیازهای
  • یک سنسور کوچک به عنوان یک دانه برنج در رقابت با کلاسیک تحلیلی ابزار دقیق

شبیه به چگونه bloodhounds می تواند جدا کوچکترین اثری از بوی خاص در میان بسیاری از دیگر بوی و تداخل GE تحقیقات نشان داده است فوق العاده جدید گاز سنسور طراحی است که رسیدن به یک سطح از کارایی که قبلا فکر خام با گاز معمولی سنسور. یافته های گزارش شده در پوشش داستان از این موضوع ممکن است از طبیعت الکترونیک. و برای جزئیات بیشتر گوش دادن به این پادکست با سرب نویسنده Radislav Potyrailo.

تحقیقات جدید بخشی از بودجه توسط مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (CDC)'s, موسسه ملی ایمنی و بهداشت شغلی (NIOSH) چگونه توصیف صنعتی محققان جدا از مشکلات و محدودیت های متعارف گاز سنسور و یافت راه حل اجازه می دهد فوق العاده طیف گسترده ای از شناسایی گاز با غلظت بالا پاسخ خطی افزایش سنسور ثبات و حذف اثرات دمای محیط.

"ما دریافتیم که با ارائه تحریک الکتریکی معمولی سنجش از مواد بسیار خاص و هدفمند راه ما می تواند دستیابی به بسیار مطلوب عملکرد سنسور ویژگی های غیر قابل دسترس با استفاده از روش های معمول گفت:" Radislav Potyrailo یک جنرال الکتریک اصل دانشمند و نویسنده سرب از طبیعت الکترونیک مقاله. "در مطالعات ما نشان می دهد که مدرن کم برق و الکترونیک قطعات که نتیجه انباشته دهه پیشرفت های فن آوری اجازه می دهد تا عملکرد سنسور به رقابت با سنتی تحلیلی ابزار دقیق."

"این سنسور می تواند یک گام به سمت کاهش مصرف برق و اندازه سنسور پوشیدنی برای ایمنی در معدن, و دیگر برنامه های کاربردی صنعتی" گفت: Chenming ژو مدیر پروژه به صورت قرارداد در NIOSH.

"این سنسور طراحی سهام اصول ریاضی از خروجی های متعدد سنتی analytical instruments اما بدون قدرت بزرگ اندازه و هزینه محدودیت" گفت: Bernard Bewlay GE خدمات دانشمند ارشد. "چنین طراحی باز می شود تا فرصت برای 24/7 نظارت بر دارایی های مورد نظر قابلیت ها و توانایی استقرار این سنسورهای پوشیدنی هواپیماهای بدون سرنشین بر اساس حسگر بی سیم فرمت."

معاصر گاز سنجش ترکیبی از microelectronics, مواد, علم, بسته بندی و ماشین, آموزش تجزیه و تحلیل داده های به ارائه راه حل های اختصاصی برای جهان مدرن اعم از تشخیص نشت گاز صنعتی و مسکونی سایت به نظارت از آلاینده های زیست محیطی و خطرناک مناطق صنعتی هوای کابین با کیفیت آلارم در خودرو برنامه پایش کیفیت هوا در محیط داخلی به نفس تحلیل و امنیت غربالگری. با وجود پیشرفت فوق العاده ای با سنسورهای گاز در کوچک سازی و کاهش قدرت وضع فقیر پایداری غیر خطی و اثرات زیست محیطی به شدت مانع توسعه خود را با این و بسیاری دیگر در حال ظهور برنامه های کاربردی. این تازه ترین مقاله در یک دی الکتریک تحریک استراتژی است که توسعه یافته توسط تیم و اجرا تبدیل به درک و قدردانی از چه سنسور می تواند ارائه.

به دنبال به جلو این تیم خواهد شد با تمرکز بر درک بهتر از پتانسیل کامل از این حسگر جدید طراحی. علاوه بر این تیم را کشف فرصت های تجاری با شرکای بالقوه برای بازار متنوع است.

در مورد جنرال الکتریک تحقیقات

GE پژوهش جنرال الکتریک نوآوری نیروگاه که در آن پژوهش مطابق با واقعیت است. ما یک تیم در سطح جهانی از 1000+ علمی و مهندسی و بازاریابی ذهن (600+ (Ph. Ds), کار در تقاطع فیزیک و بازارهای فیزیکی و فن آوری های دیجیتال و سراسر یک مجموعه گسترده ای از صنایع برای ارائه به جهان در حال تغییر و نوآوری و قابلیت های برای مشتریان ما. برای کسب اطلاعات بیشتر از وب سایت ما در https://www.ge.com/research/.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب