صوتی متصل می شود همه ما در Spotify در جدیدترین کمپین "گوش دادن با هم'

آنچه شما در حال گوش دادن به در حال حاضر ؟ هر آنچه در آن است, شانس هستند که شما تنها نیستید. هر لحظه بیش از 300

توسط NEWSCENTERALS در 22 اردیبهشت 1399

آنچه شما در حال گوش دادن به در حال حاضر ؟ هر آنچه در آن است, شانس هستند که شما تنها نیستید. هر لحظه بیش از 30000 نفر در سراسر جهان بازی را فشار دهید در همان آهنگ در Spotify در. کافی است برای گفتن, گوش دادن ما متصل, حتی زمانی که ما انتظار نیست آن است. در حال حاضر از طریق ما جهانی جدید کمپین "گوش دادن با هم" ما در حال جشن های صوتی منحصر به فرد قدرت متحد ما—حتی زمانی که ما از هم جدا.

این که آیا شما در حال جریان پاپ, هیپ هاپ, یا اپرا ابتکار برجسته قدرت شنیداری به ما نزدیک به هم از طریق تجسم مبتنی بر microsite هنرمند تحت تاثیر همراه با لیست پخش و بیشتر.

گوش دادن با هم Microsite

بازگشت در سال 2014 رسانه های هنرمند کایل مک دونالد تا به حال یک ایده عالی برای پیدا کردن "سرندیپیتی" از دو شنوندگان فشار بازی بر روی همان آهنگ در لحظه از هر یک از دیگر. سریع به جلو و هفت سال به امروز و Spotify صدها میلیون ها نفر از شنوندگان در سراسر جهان با فشار دادن بازی در همان ترانه در همان لحظه. اتصال نمایی و با ما جدید microsite ما در حال تجسم آن دارای نعمت غیر مترقبه کلیک و شیپور خاموشی در یک زمان واقعی راه مانند قبل از هرگز.

می گویند چند نفر آمار بازی در "تصور" یا "بی حوصله در خانه." مجازی چرخش 3D نقشه از زمین را نمایش نام آهنگ و همچنین به عنوان کشور و شهر که در آن اتصال است که اتفاق می افتد. و شما وجود دارد باید به سازمان دیده بان به عنوان این ارتباط اتفاق می افتد و که در مسیر آنها را گرد هم آورده که در آن لحظه.

می خواهم برای دیدن برای خودتان ؟ اتمام گوش دادن با هم microsite در اینجا به تماشای در زمان واقعی به عنوان طرفداران در سراسر جهان گوش دادن به همان مسیر در همان زمان.

گوش دادن همراه با لیست پخش

در طول این زمان ما نیز داوطلب خدمت سربازی به کمک هنرمندان مانند سلنا گومز, Lil Yachtyو دالی پارتن برای به اشتراک گذاشتن موسیقی و پادکست ها که soundtracking روز خود را. جدید ما گوش دادن همراه با لیست پخش از ویژگی های این هنرمندان و همچنین لنون استلا, Anitta, گرایمز و دیگران های تفسیر در مورد آنچه آنها در حال حاضر در حال گوش دادن به. در اینجا یک نمونه از آنچه که هر هنرمند تا به حال به می گویند درباره آنها چه بوده است جریان و چرا.

"گوش دادن به موسیقی به ارمغان می آورد من چنین امید و شادی حتی در طول این دوران سخت است. — دالی پارتن

"من شده است گوش دادن به نوع پایین-سرعت vibes در حالی که من بازی." — Lil Yachty

"من شده است گوش دادن به ترکیب التقاطی از موسیقی کلاسیک و موسیقی فعلی در حالی که احساس الهام به طبخ غذاهای جدید است." — سلنا گومز

ما دائما با اضافه کردن لیست پخش جدید از هنرمندان مورد علاقه خود را و سازندگان. این هفته اتمام Alicia Keys' "پخت و پز با هم" لیست پخش مورد علاقه خود را تغذیه آهنگ.

آیا در زمان خوب و یا به چالش کشیدن آنهایی که Spotify معتقد به قدرت بی حد و حصر از صوتی است. امید ما این است که این لیست پخش اجازه خواهد داد که شنوندگان برای ایجاد یک پیوند مشترک با مردم در سراسر جهان که با استفاده از صدا به ماندن متصل.

بررسی کنید که چگونه مردم در حال گوش دادن با هم در جدید micrositeیا جریان گل سرسبد ما گوش دادن به لیست پخش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن