جاشوا وانگ: پیشنهاد امنیت ملی قانون "بد"

"اگر پکن تحمیل امنیت ملی, قانون, من فکر نمی کنم این است که در مورد امنیت این کشور است. آن را فقط در مورد امنیت

توسط NEWSCENTERALS در 2 خرداد 1399

"اگر پکن تحمیل امنیت ملی, قانون, من فکر نمی کنم این است که در مورد امنیت این کشور است. آن را فقط در مورد امنیت حزب کمونیست چین" دموکراسی فعال جاشوا وانگ گفت: DW امروز.

وانگ گفت: "بدون شک وجود دارد در همه آنها را به ادامه سرکوب در هنگ کنگ مردم که مبارزه برای دموکراسی و آزادی (...) امنیت ملی قانون است که نه تنها مناسب برای هنگ کنگ شهروندان است. حتی مسافران و یا خارجی ها در هنگ کنگ آنها نیز مجاز به بازداشت با چنین بد قانون است."

وانگ ابراز نگرانی در مفهوم قانون با توجه به فرهنگ جامعه تبدیل به سرزمین اصلی چین: "هنگامی که کنگره خلق ملی [عبور از قانون] پس از آن هنگ کنگ با پلیس و یا مامور مخفی را می توانید از این به دستگیری افراد و یا تحت تعقیب قرار دادن افراد و یا حتی استرداد هنگ Kongers از هنگ کنگ به چین است."

"سال گذشته ما مخالف استرداد قانون بود که واقعا برای بحث و دیدیم در دو دقیقه مردم به خیابان ها ریختند" این فعال سیاسی گفت. "اما بعد از آن در سال 2020 پکن نیست برنامه ریزی برای تحمیل استرداد قانون است. آنها فقط برنامه ریزی برای اعلام آن در پکن به جای رفتن را از طریق روند قانونی در هنگ کنگ است."

ادامه مطلب: هنگ کنگ مخالفان و فعالان اسلم چین برنامه ریزی شده قانون تامین

در آمادگی هنگ کنگ به طور کامل همکاری با پکن در این قانون وانگ گفت که دلار هنگ کنگ رهبر کری لام و مقامات دولتی بودند "عروسک پکن" و یا "وفاداران کمونیست روش." او اضافه کرد که آنها تا به حال "فرسایش ارزش های جهانی است که همه ما به آن اعتقاد داریم. (...) هنگ Kongers باید به خیابان دوباره در ماه ژوئن است."

وانگ خواستار حمایت بین المللی علیه امنیت ملی قانون: "حمایت از هنگ کنگ است که یک ماده از چپ و راست. آن را فقط یک ماده از درست یا غلط (...) ما واقعا آرزو می کنم که ایالات متحده آمریکا و یا هر کشور اروپایی می تواند تحمیل هنگ کنگ حقوق بشر و دموکراسی عمل می کنند و یا جهانی Magnitsky عمل به منظور افزایش تحریم مکانیزم و اجازه پکن متوجه است که kowtowing به چین است و نه تنها راه است."

ادامه مطلب: پیشنهاد چین امنیتی قانون: حکم اعدام برای هنگ کنگ?



tinyurlis.gdclck.rushrtco.de
آخرین مطالب