مواجهه با خطرات به 1,3-بوتادین و مواد شیمیایی دیگر در پورتوریکو

برای چند دهه, 1,3-بوتادین شده است مورد استفاده برای ساخت لاستیک مصنوعی و همچنین می توان در مقادیر کوچکتر در پل

توسط NEWSCENTERALS در 30 تیر 1399

برای چند دهه, 1,3-بوتادین شده است مورد استفاده برای ساخت لاستیک مصنوعی و همچنین می توان در مقادیر کوچکتر در پلاستیک و سوخت. آن است که تولید از طریق فرآوری نفت و گاز بی رنگ با بوی ملایم است که می تواند تغلیظ شده را به مایع است.
 
ايمنی و بهداشت شغلی آمریکا (OSHA) آمده است که قرار گرفتن در معرض 1,3-بوتادین به طور عمده رخ می دهد در محل کار از جمله صنایع زیر: مصنوعی الاستومر (لاستیک و) تولید و پالایش نفت ثانویه سرب ذوب, تصفیه آب کشاورزی, قارچ کش, تولید مواد اولیه نایلون و استفاده از سوخت های فسیلی است. در معرض قرار گرفتن نیز می تواند رخ دهد از اگزوز خودرو; هوای آلوده و آب در نزدیکی مواد شیمیایی و پلاستیکی و یا لاستیکی امکانات; دود سیگار و مصرف غذاهای آلوده از پلاستیک یا لاستیک ظروف.
 
"اثرات بهداشتی ناشی از مواجهه با 1,3-بوتادین را می توان به دو دسته تقسیم با توجه به OSHA گفت:" هری پنا رئیس جمهور Zimmetry محیط زیست. "این شامل حاد و مزمنبا مواجهه حاد بیشتر در حال تقسیم به پایین و با دوز بالا. OSHA گزارش می دهد که یک, زیبا و دلفریب پایین قرار گرفتن در معرض ممکن است باعث تحریک چشم و گلو و بینی و ریه ها. حاد بالا قرار گرفتن در معرض ممکن است باعث آسیب به سیستم عصبی مرکزی و یا باعث علائمی مانند تحریف تاری دید و سرگیجه و خستگی به طور کلی کاهش فشار خون, سردرد, تهوع, کاهش ضربان قلب و غش. مزمن و عوارض ناشی از قرار گرفتن در معرض 1,3-بوتادین در حال بحث است. چندین انسانی و مطالعات اپیدمیولوژیک نشان داده اند که افزایش بیماری های قلبی و عروقی و سرطان است. ایالات متحده در آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA) دارای طبقه بندی شده 1,3-بوتادین به عنوان یک بشر شناخته شده سرطان زا."
 
وجود استاندارد برای حفاظت کارگران از قرار گرفتن در معرض خطرات 1,3-بوتادین و بسیاری دیگر از مواد شیمیایی که به طور بالقوه می تواند باعث آسیب شود. بهداشت صنعتی, تست مهندسی کنترل برای تهویه و روند تغییرات همراه با استفاده از تجهیزات حفاظت فردی بسیار مهم برای حفاظت کارگران از خطرات شیمیایی و نگه داشتن شرکت در پیروی از مقررات. Zimmetry زیست محیطی صنعتی بهداشت حرفه ای ارائه تست و نظارت خدمات مشاوره در پورتوریکو و در سراسر کارائیب برای 1,3-بوتادین و طیف گسترده ای از مواد شیمیایی دیگر. آنها همچنین به تازگی با حمایت های آموزشی تصویری در مورد 1,3-بوتادین است که می تواند در دیده می شود: https://youtu.be/QDqBN5yYfrw
 
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Zimmetry محیط زیست و بهداشت صنعتی و زیست محیطی و کیفیت هوا انطباق و خدمات مشاوره ای مراجعه کنید www.zimmetry.com تماس (787) 995.0005 یا ایمیل info@zimmetry.com .
 
در مورد Zimmetry محیط زیست
از سال 2002 Zimmetry زیست محیطی ارائه شده است محیط زیست خدمات مشاوره ای به صاحبان ساختمان و مدیران و معماران و مهندسین EHS حرفه ای و شرکت های فورچون 500. این شرکت در پورتوریکو و ارائه خدمات در سراسر کارائیب و آمریکای مرکزی. حرفه ای در Zimmetry پیشنهاد زیست محیطی انطباق کیفیت هوا در محیط داخلی آزبست و سرب و بر اساس رنگ و فاز من ESAs و به طور کلی محیط زیست خدمات مشاوره.
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب