COVID-19 حرکت آجر رنگ آميزي پیمانکار برنامه صدور گواهینامه آنلاین

همین فاستر از بنیانگذاران و مدیر مصالح ساختمانی, لوازم آرایشی, Inc. مرکز آموزشراه اندازی جدید "پیمانکار گواهی

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

همین فاستر از بنیانگذاران و مدیر مصالح ساختمانی, لوازم آرایشی, Inc. مرکز آموزشراه اندازی جدید "پیمانکار گواهی آموزش آنلاین نسخه". این زنده تعاملی آجر رنگ آميزي برنامه صدور گواهینامه را گسترش خواهد فهرستی از مصالح ساختمانی لوازم آرایشی و بهداشتی" در حال حاضر موفق پیمانکاران خبره.

اظهار نظر در این توسعه آقای فاستر مشترک آنها چگونه در حال تغییر راه آنها انجام کسب و کار در طول COVID-19 همه گیر و فراتر از آن. "ما همیشه نگه داشته اند ما اندازه کلاس کوچک (محدود به 2 یا 3 نفر) صدور گواهینامه توسط یک پیمانکار (شرکت) در یک زمان بنابراین ما می تواند تمرکز بر نیازهای که پیمانکار به طور خاص. ما ایجاد کرده اند سریعتر و امن تر و بیشتر مقرون به صرفه راه برای دریافت گواهی در حالی که به طور همزمان از بین بردن مشکل زمان و هزینه های مرتبط با سفر است. هدف ما همواره به گواهی یک ملت بلکه ما می خواهم به گواهی جهان به ما استفاده اختصاصی ثابت-مصالح ساختمانی-رنگ آميزي سیستم. ما می خواهیم به آموزش همه در چگونه به تغییر رنگ متخلخل سنگ تراشی در راه حق با محصول مناسب و در شرایط مناسب."

آقای فاستر ادامه داد: "برای مثال ما تا به حال ما اولین گواهی پیمانکار برنامه ریزی شده از استرالیا که در حال حاضر لغو شده/به تعویق افتاد با توجه به ممنوعیت سفر. در اینجا فرصت را برای هر دو از شرکت های ما هنوز هم کار بر روی یک سود, اما, امن, ارتباط با هم. بنابراین هر زمان که ما در طرف دیگر از این بیماری همه گیر ما می توانیم هر دو آماده به خدمت به مشتریان ما. این گواهینامه می تواند کمک به ترمیم و یا ماسون پیمانکاران در چند راه. این گواهینامه می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای شروع یک کار بسیار سود آور کسب و کار جدید ارائه خدمات دیگر به کسب و کار خود و یا با احتیاط رفع ساختمانی منطبق بر پروژه های موجود خود را."

آقای فاستر این نتیجه رسیدند: "همه چیز شما نیاز برای آموزش و برای شروع یک پول جدید-ساخت فرصت را روانه بازار خواهد شد/تحویل قبل از دوره های مجازی آغاز می شود. با توجه به اجتماعی و یا به عنوان ما می خواهم به می گویند "کسب و کار فاصله" این دوره را می توان در گاراژ خود را حیاط خلوت خود را در فروشگاه و یا در هر نقطه که شما باید دسترسی به اینترنت است. بود برای اولین بار به ارائه یک ثابت تراشی لکه در منطقه خود است."

این شرکت ساخته شده است که اطلاعات اضافی در دسترس است با یک فیلم کوتاه: https://www.youtube.com/watch?v=GQgmCS38Tok و یا در www.CertifiedContractorTraining.com

در مورد مصالح ساختمانی آرایشی و بهداشتی:

مصالح ساختمانی و لوازم آرایشی است که توسعه دهنده و تولید کننده انحصاری مصالح ساختمانی رنگ آمیزی و نوسازی فرایند است که به طور دائم اوراق قرضه با هر متخلخل سنگ تراشی محصول از جمله آجر و بلوک ملات طبیعی و تولید سنگ. این فرآیند شده است به طور مستقل آزمایش و تایید شده برای یک عمر بیش از 40 سال است. مصالح ساختمانی آرایشی و بهداشتی را فراهم می کند رنگ آميزی خدمات و نیز ارائه می دهد یک خط کامل از سنگ تراشی رنگ کیت فروخته شده در سراسر ایالات متحده و در حال حاضر رفته بین المللی است.
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب