جاستین بیبر می خواهد توجه خود را—درست مانند بسیاری از مشاهیر دیگر در مستند

به کسانی که از ما جدا شده و ترس در 500 فوت مربع آپارتمان ممنون: حداقل ما در گیر جاستین بیبر قایق. همانطور که ا

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

به کسانی که از ما جدا شده و ترس در 500 فوت مربع آپارتمان ممنون: حداقل ما در گیر جاستین بیبر قایق.

همانطور که اگر ما در حال حاضر رنج می برند به اندازه کافی خواننده و همسرش هایلی (موسوم بالدوین) ارائه داده اند بینندگان یک "صمیمی نگاه" در داخل زندگی خود را در حالی که quarantining در خانه در تورنتو است. این زوج که ازدواج یک بار در نیویورک دادگاه در سال 2018 و سپس دوباره در سابق کشت و زرع در کارولینای جنوبی طرح به شلیک خود را Facebook تماشای سریال به طور کامل در دوربین های GoPro.

قسمت اول از "Outdoor در تماشای" نشان داد یک واقعیت مهم در مورد زن و شوهر جوان: آنها مردم قایق. آنها در زمان به یک دریاچه در خارج از کانادا سرمایه به بادبان در اطراف تیره رنگ پوشش داده شده با برچسب از جاستین لباس خط. لباس پوشیدن و در یک اندازه معرفت پشم گوسفند وجانوران دیگر هایلی نگاه آماده برای آرام روز در آفتاب.

در عوض او بازجویی از او ، "آیا شما می گویند که این یکی از صلح آمیز ترین مکان هایی که شما شده است؟" جاستین فریاد زد: بیش از همهمه از یک قایق موتوری.

"این من محراب" هایلی cooed قبل از شوهرش گفت که او یک "لیست سوالات" برای او. او شروع به پرسیدن "چه بهترین چیز است چه با ارزش ترین چیزی که در مورد ازدواج ؟ چه چیزی شما را در بر داشت؟"

هایلی پاسخ داد که او لذت می برد "مصاحبت من فکر می کنم که شما را از آن دریافت کنید." با توجه به جاستین آن را "امنیت [که] ازدواج به شما می دهد... شما عهد قبل از خدا به عشق که فرد برای بهتر یا بدتر در بیماری و در سلامت."

به رواج آن را در سال گذشته یکی از اصول Outdoor,' رابطه (حداقل برای عموم) بوده است "باز در مورد پرشور خود را نه-همیشه-اما کاملا همه در عشق است." آنها استخدام درمانی اصطلاحات در مکالمات خود را. "من واقعا خودم احساس تمام احساسات بود که من احساس" آیداهو می گوید از او استراتژی برای به دست آوردن بیش اولیه خود را فروپاشی است. "آن احساس می کند مانند عزادار... از آن هایی است که... هنگامی که شما از دست دادن کسی که شما واقعا دوست دارم."

"اما چگونه می توانم شما را ببخشد کسی که سزاوار نیست به احساس ببخشند ؟ "

در حالی که صحبت کردن در مورد آنلاین عضو شورای نظارت مدت که جاستین اشاره به عنوان روح "که اصلا یک لنگر" آیداهو می گوید که او قادر به بخشش naysayers. "اما چگونه می توانم شما را ببخشد کسی که سزاوار نیست به احساس می کنید؟" جاستین می پرسد از خارج از دوربین. "از آنجا که ما می دانیم که ما بخشیده شدند اولین" او پاسخ با اطمینان nod.

صحنه کاهش به هایلی نشسته دریاچه یک پیراهن از شوهرش لباس خط peeking از زیر کت خود را. "آیا شما به یاد داشته باشید که برای بقیه زندگی خود را؟" جاستین می پرسد از خود (نوع متوسط) قایق سواری. او گره.

اگر قایق خود بحث تحویل داده شد ظاهر کردن کاف زن و شوهر را در دوربین تفاهم بسیار برند. این یکی دیگر از راه برای یادآوری عمومی "نگاه ما هنوز در اینجا." آنها به تنهایی نیست—فقط به عنوان بقیه از ما در خانه در حال تبدیل شدن به خلاق با پخت و تماشای پرنده, PR-فکر افراد باید آمد تا با استراتژی های جدید برای سیمان نفوذ خود را به ما addled مغز است.

در انزوا بیان تصویر باقی می ماند سرپرستی حتی اگر معمول سطح تولید وجود ندارد.

Emily Ratajkowski میزبانی یک عروسی برای او سگ کلمبو چرا که او یک سگ مادر درست مثل ما جز با six-pack ab-crack. جنیفر لوپز, نوشته های flashback کلیپ از قدیمی رام-coms و خانواده پرتره با فرزندان او چرا که او چیزی از خود منصوب مامان برای طرفداران.

در همین حال سابق خود بن افلک زنجیره سیگار خود را از طریق ماسک صورت, چرا که او زندگی می کنند از طریق مداوم میانسالی بحران برای آنچه احساس می کند مانند یک دهه در حال حاضر.

رسانه های اجتماعی شده است یک راه برای تاثیرگذاران و خانواده خود را برای کسب درآمد خود را به نظر می رسد و شیوه زندگی است. به عنوان مشاهیر در خانه بماند (ما امیدواریم) این پست باقی می ماند یکی از تنها چیزهایی که آنها با خیال راحت اجازه داد تا فراموش کنه. اگر مانند منتقدان ادامه گفت: هیچ کس در مورد مراقبت از افراد در یک زمان مثل این چگونه می شود آنها رفت و آمد مکرر به ما توجه می شود ؟ آیا همه باید به جلو و یک بریتنی اسپیرز و رایت کردن خانه خود ورزشگاه ؟

امیدوارم اما به نظر می رسد که خیلی بیشتر "صمیمی به حداکثر خود رسیده" ما نمی پرسند به رهبری راه ما تا زمانی که این مستند به پایان می رسد. برای هر کسی که علاقه مند بیبر Facebook تماشای نمایش پخش در Facebook هر دوشنبه در 9 am PST. یک کلمه را برای زمان بعدی: هر قایق سوار به یک جلسه درمان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب