نیجریه: ده ها کشته در حمله تروریستی

مرگ و میر می ایستد در 81 پس از عضو مظنون گروه افراطی بوکوحرام انجام یک حمله در برنو دولت است. هزاران نفر کشته

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

مرگ و میر می ایستد در 81 پس از عضو مظنون گروه افراطی بوکوحرام انجام یک حمله در برنو دولت است. هزاران نفر کشته شده اند در این منطقه توسط شورشیان اسلامگرا در دهه گذشته.

حداقل 81 نفر در یک شبانه حمله تروریستی در شمال شرق نیجریه نیروهای امنیتی و ساکنان گفت: در روز چهارشنبه.

عضو مظنون گروه های افراطی اسلامی بوکوحرام انجام حمله در Foduma Kolomaiya روستا در Gubio منطقه Borno دولت است.

تلافی

ساکنان ذکر اقدامی تلافی جویانه پس از مقاومت در برابر حمله چند هفته پیش به عنوان به احتمال زیاد انگیزه برای یورش.

"آنها سوار بر موتور سیکلت و وسایل نقلیه و کشته شدن مردم را در حمله ای که به طول انجامید بیش از دو ساعت" گفت: Rabiu Isa, یک عضو از یک نیروی دفاع محلی. "در همه ما شمارش 69 اجساد اما مرگ و میر ممکن است بالاتر از آنجا که برخی از مردم هنوز هم از دست رفته است."

بسیاری دیگر زخمی شدند در این حمله. برآورد تعداد مرگ بود بعد از تجدید نظر به 81.

وقوع حمله سه شنبه شب اما با توجه به یک رهبر محلی دفاع گروه Malam Bunu حمله بازگشت و صبح روز چهارشنبه به کشتن یک چوپان که در حال فرار اولیه یورش.

"آنها مجموعه ای از کل روستا به آتش کشیده قبل از آنها به سمت چپ" Bunu آسوشیتدپرس گفت. "همانطور که من صحبت کردن به شما در حال حاضر این روستا هنوز هم سیگار کشیدن است."

ادامه مطلب: نظر: 'وجود دارد در حال رشد دیکتاتوری دروغ در نیجریه'

تحت تهدید ثابت

Gubio واقع شده است بعضی از 100 کیلومتر (62 مایل) شمال غرب مایدوگوری این برنو دولت سرمایه است. ساکنان عمدتا دامداران که در برابر بوکوحرام پرخاشگری در طول سال. تقریبا از 1200 گاو کشف و ضبط شد در روز سه شنبه حمله Bunu گفت.

بوکوحرام اغلب اعضای نیروی روستاییان به پرداخت مالیات غیر قانونی با تهدید به سرقت خود به دام اما برخی از مقاومت در برابر.

Bunu گفت: قتل عام شد و به احتمال زیاد در تلافی مرگ دو بوکوحرام اعضای "که روستاییان موفق به کشتن زمانی که شورشیان در تلاش برای حمله به آنها را حدود دو ماه پیش."

بوکوحرام و کینگ جناح دولت اسلامی غرب آفریقا استان هستند و هر دو فعال در این منطقه است. بوکوحرام بیش از دهه شورش منجر به هزاران نفر از مردم از دست دادن زندگی خود را به عنوان به خوبی به عنوان جابه جایی ده ها هزار نفر.

jsi/msh (AP dpa)

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن