Aviva ایتالیا افزایش آن کمک های مالی به بیش از €400k به میلان شهرداری

Aviva ایتالیا تایید تعهد خود را نسبت به میلان شهرستان با اهدای بیش از €200,000 به محلی منطقه از صلیب سرخ همراه

توسط NEWSCENTERALS در 25 اردیبهشت 1399

Aviva ایتالیا تایید تعهد خود را نسبت به میلان شهرستان با اهدای بیش از €200,000 به محلی منطقه از صلیب سرخ همراه با اهدای €200,000 برای حمایت از این صندوق کمک های متقابل برقرار شهردار میلان.

Aviva, ایتالیا یک شرکت در حال حاضر در ایتالیا برای تقریبا یک قرن تایید تعهد خود در حمایت از شهر میلان در مواجهه با وضعیت اضطراری مربوط به Covid-19 با کمک های مالی بیش از €200,000 به محلی منطقه از صلیب سرخ و €200,000 به صندوق کمک های متقابل ترویج شده توسط شهردار جوزپه سالا قبلا اعلام شده.

مبلغ €200,000 اختصاص داده شده به حمایت از میلان منطقه صلیب سرخ ایتالیا بخشی از £10 میلیون مرتکب Aviva و Aviva بنیاد* به طوری که جهانی صلیب سرخ حرکت می تواند اطمینان حاصل شود کسانی که آسیب پذیر توسط coronavirus شیوع می توانید حمایت مناسب در زمان مناسب است . آن را به آدرس بتن نیاز در این لحظه اضطراری مانند خرید تجهیزات فنی برای یک آمبولانس خودرو ون برای توزیع مواد غذایی به کسانی که نیاز دارند و بیشتر از هیبرید تجاری وسایل نقلیه برای رسیدن به خانواده ها به راحتی و کاهش اثرات زیست محیطی در همان زمان.

کل مبلغ را پوشش خرید 10 دوربین های حرارتی برای نصب در مدارس و محل های کار لباس های جدید برای داوطلبان است که فراهم می کند مراقبت های بهداشتی و سوخت برای تامین وسایل نقلیه. قبلا در ماه مارس سال 2020 Aviva اهدا خودرو به منطقه محلی صلیب سرخ در مونتزا.

اهدای €200,000 به صندوق کمک های متقابل برقرار جوزپه سالا شهردار میلان با هدف حمایت از شرکت مردم در مشکلات برای Covid وضعیت و یک بار بهداشت و درمان اضطراری است برای بهبود اقتصاد است. Aviva ایتالیا دو برابر کردن میزان اهدای ساخته شده در مارس €100,000 با تشکر از سخاوت از کارکنان خود را که تصمیم به کمک به این علت با اهدای صدها نفر از تعطیلات خود را در روز.

"با این کمک مالی ما مایل به تعهد به شهر میلان و شهروندان آن است. به عنوان Aviva گروه ما همواره به صلیب سرخ و ما بسیار افتخار را به کمک بتن به لطف کار با جوامع محلی. با مسئولیت اجتماعی شرکت ها و فعالیت های ما را در رسیدن به حدود 30000 نفر در شهر – نظرات Ignacio Izquierdo مدیر اجرایی Aviva در ایتالیا.

*این Aviva بنیاد است که توسط اداره موسسات خیریه اعتماد در انگلستان خیریه شماره ثبت 327489.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن