Ben & jerry's می پیوندد Facebook, Instagram, آگهی, تحریم

آمریکا شرکت بستنی بن و جری آخرین مشخصات بالا شرکت اعلام حذف تبلیغات خود از Facebook سیستم عامل در اعتراض به عد

توسط NEWSCENTERALS در 4 تیر 1399

آمریکا شرکت بستنی بن و جری آخرین مشخصات بالا شرکت اعلام حذف تبلیغات خود از Facebook سیستم عامل در اعتراض به عدم اقدام نژادپرستانه و التهابی پست.

ما شرکت بستنی بن و جری چهارشنبه اعلام کرد که این امر پیوستن به کمپین برای جلوگیری از تبلیغات در Facebook به سیستم عامل های مختلف به عنوان اعتراض در برابر تکنولوژی شرکت با درک عدم اقدام بر نژادپرستانه و التهابی محتوا.

"بن و جری می ایستد با دوستان در NAACP و رنگ تغییر ADL و تمام کسانی که خواستار Facebook را قوی تر اقدام به متوقف کردن آن از سیستم عامل استفاده می شود برای تقسیم ما ملت سرکوب رای دهندگان دامن زدن و فن شعله های آتش از نژادپرستی و خشونت و تضعیف دموکراسی ما" این شرکت در بیانیه ای گفت.

"ما تماس بگیرید Facebook, Inc. به روشنی و بدون ابهام اقدامات به نام کمپین برای جلوگیری از پلت فرم آن از استفاده می شود به تقویت نژاد پرستی و نفرت است."

شرکت های لباس پاتاگونیا و شمالی در میان کسانی که نیز در این هفته گفت که آنها توقف تبلیغات بر روی سیستم عامل. بن و جری گفت: این امر جلوگیری از ژوئیه 1.

Facebook, که همچنین دارای Instagram و واتساپ باعث می شود اکثریت قریب به اتفاق از سود خود را از طریق درآمد حاصل از تبلیغات.

Redad بیشتر: اتحادیه اروپا برای تنظیم بیشتر از ما شرکت های فن آوری

چرا تحریم نامیده شده است ؟

گروه های حقوق بشر در سراسر ایالات متحده به نام برای تبلیغ به اجتناب Facebook در هفته های اخیر زیر افزایش نظارت عمومی بر نژادپرستی و نابرابری پلیس پس از کشتن غیر مسلح سیاه جورج فلوید و پس از آن سری از تظاهرات جهانی علیه خشونت پلیس و نژادپرستی.

در حالی که توییتر و دیگر سیستم عامل های آنلاین گرفته اند گام های بیشتر برای سرکوب نژادپرستانه و موهن, پست, Facebook گیر کرده بصورتی پایدار و محکم تر به آن طولانی-برگزار می شود "آزادی بیان" سرود.

Facebook اجرایی مارک زوکربرگ رو از یک واکنش پس از او حاضر به اقدام در التهابی پست از آمریکا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

"ما عمیقا احترام هر نام تجاری را به تصمیم گیری باقی می ماند و با تمرکز بر کارهای مهم و از بین بردن نفرت سخنرانی و ارائه بحرانی رای گیری اطلاعات" کارولین Everson, معاون رئیس جمهور, از Facebook جهانی کسب و کار گروه گفت: در بیانیه ای در روز دوشنبه.

Facebook حذف یکی از مغلوب ساختن پیشی جستن آگهی در هفته گذشته برای استفاده از یک نماد نازی ها.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب