آن را در اینجا: بزرگترین به روز رسانی سیستم عامل در تاریخ FUJIFILM GFX سیستم

FUJIFILM آمریکای شمالی شرکت امروز اعلام کرد در دسترس بودن آن بسیار پیش بینی به روز رسانی سیستم عامل برای GFX س

توسط NEWSCENTERALS در 10 تیر 1399

FUJIFILM آمریکای شمالی شرکت امروز اعلام کرد در دسترس بودن آن بسیار پیش بینی به روز رسانی سیستم عامل برای GFX سیستم. این آپدیت قابل توجهی را فراهم می کند قابلیت های اضافی برای هر GFX سیستم دوربین دیجیتال برای عکاسی و همچنین به عنوان قابل توجهی قابلیت های جدید به صورت تصویری بورس از جمله 4K RAW پشتیبانی از ویدئو برای FUJIFILM GFX100.

به صورت تصویری: سیستم عامل و به روز رسانی پشتیبانی از GFX 100 4K, 16:9 خام و تصویری از طریق خروجی HDMI
این سیستم عامل جدید به روز رسانی خواهد شد به زودی اجازه FUJIFILM GFX100 به خروجی 4K RAW تصویری به 29.97 p طریق HDMI و پس از آن می تواند ثبت شود به یک Atomos Ninja V 5" HDR نظارت بر ضبط*1 و کد گذاری به 12 بیتی Apple ProRes خام برای سازگاری با طیف گسترده ای از درجه بندی و ویرایش نرم افزار.
 
همکاری موفق بین فوجی و Atomos را GFX100 و Ninja V ترکیبی یکی از فرمت های زیادی به سیستم های دوربین در نوع خود برای ضبط 4K فیلم خام است. GFX100 را 100MP 4:3 نسبت Large Format CMOS سنسور 44 × 33 میلی متر در اندازه (∅54.78 mm) و می توانید ضبط ویدیو 4K در 29.97 p در تصویر زیر قطعنامه:
 

  • UHD 4K, 16:9 (43.6 میلی متر × 24.6 mm ∅ 50.06 mm)
  • DCI 4K 17:9 (43.6 میلی متر × 23.1 میلیمتر ∅ 49.37 mm).

 
هر دو قطعنامه خواهد بود قادر به ثبت در بیت نرخ 100Mbps در, 200Mbps یا 400Mbps. در حال حاضر تنها UHD 4K, 16:9 خروجی را پشتیبانی خام خروجی.
 
"نگاه از فرمت های تصویری تبدیل شده است بسیار محبوب به دلیل ترکیبی از دیگر فاصله کانونی و سنسور دوربین را اندازه فیزیکی می تواند ایجاد فوق العاده خشنود تصویر با عمق میدان کم و باور نکردنی فشرده سازی." گفت: Victor Ha مدیر ارشد بازاریابی و مدیریت محصول در FUJIFILM آمریکای شمالی شرکت الکترونیکی و تصویربرداری را بدست آورد. "این به سینماگران کنترل بیشتر بر عکاسی خلاق و با علاوه بر این از یک PL آداپتور برای GFX - باز می شود تا امکان سینما, لنز مانند FUJINON Premista فرمت بزرگ سینما لنز زوم استفاده می شود با GFX100 در تولید. این بسیار هیجان انگیز است!"
 
این GFX100 سنسور است که در میان تعداد انگشت شماری از دوربین در جهان است که تصویربرداری سطح حداقل 44 × 33 میلی متر (∅54.78 mm). "همراه با Atomos Ninja V و توانایی خود را به رمز Apple ProRes خام این سیستم را به فیلمسازان یک راه کاملا جدید برای ایجاد تصاویر" Ha ادامه داد. "توسط مهار قدرت خام و در نتیجه تصاویر شگفت انگیز عمق جزئیات و محدوده دینامیکی برای پس از تولید است که ایده آل برای HDR اتمام و یا به انعطاف پذیری بیشتر در 709 SDR."
 
ضبط همزمان خام از طریق HDMI در حالی که ضبط فیلم شبیه سازی / F-ورود به سیستم / هیبرید ورود گاما (HLG) داخلی به کارت حافظه نیز در دسترس به عنوان یک نتیجه از این سیستم عامل به روز رسانی.
 
با GFX100 تصویر سنسور در بدن تثبیت کننده تصویر (IBIS) و در حال حاضر سازگاری با Atomos Ninja V این دوربین قطع بزرگ سیستم کوچک و سبک به اندازه کافی برای دست نگه داشتن محل در گوشه های تنگ و کوه بر روی gimbals و یا استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین. علاوه بر این هنگامی که همراه با سازگار gimbals یا هواپیماهای بدون سرنشین کاربران می توانید شروع / توقف ضبط را مشخص کنید تنظیمات نوردهی و فوکوس تنظیم از طریق کنترل از راه دور.
 
*1 ویژگی های مربوط به Atomos Ninja V نیاز به دانلود از رود بیشتر به روز رسانی سیستم عامل است که انتظار می رود صادر شده توسط Atomos در ماه جولای سال 2020 است.
 
عکس: GFX سیستم عامل گسترش قابلیت در دوربین پردازش تصویر
-این فیلم شبیه سازی عملکرد ارائه می دهد که رنگ متنوع و مربوطه به اهنگ صدا کپی مشابه به کسانی که در فیلم های سنتی خواهد بود گسترش یافته با سیستم عامل جدید به روز رسانی برای تمام GFX سیستم دوربین های دیجیتال - GFX 50S, GFX 50R و GFX 100. سیستم عامل جدید اضافه خواهد شد "کلاسیک " منفی" حالت شبیه سازی رنگ منفی فیلم به طور سنتی برای انتخاب عکس برای هر سه مدل. "ابدیت Bleach Bypass" حالت که شبیه سازی فیلم روش پردازش به همین نام اضافه خواهد شد به GFX100.به "ابدیت" حالت که تکرار رنگ و رنگ پذیری از فوجی فیلم به تصویر متحرک, فیلم اضافه خواهد شد به GFX 50S و GFX 50R.
-این "پوست صاف اثر"در حال حاضر نیز در دسترس خواهد بود در GFX 50S و GFX 50R صاف ظاهر پوست انسان; ایده آل ویژگی برای پرتره.
- "رنگ کروم آبی" از ویژگی های است که می افزاید: عمق به رنگ و مربوطه به اهنگ صدا تولید مثل در آسمان آبی و دیگر در درجه اول آبی افراد اضافه خواهد شد به GFX 100.

GFX سیستم عامل باعث افزایش عملکرد فوکوس اتوماتیک
-سیستم عامل جدید اجازه خواهد داد که GFX 100 به ارائه حتی سریع تر و بسیار دقیق مرحله تشخیص فوکوس خودکار (AF) در شرایط نور کم به -5EV. این سیستم عامل را نیز خواهد نور کم اولویت AF-S حالت به GFX 50S و GFX 50R برای بهبود AF دقت از آن دوربین در نور کم.
-این سیستم عامل را بهبود چهره / چشم AF عملکرد برای هر سه GFX سیستم دوربین های دیجیتال.
-علاوه بر حالت خودکار اضافه خواهد شد به focus bracketing در هر سه GFX سیستم دوربین های دیجیتال. کاربران می توانند مشخص کردن شروع و پایان نقاط و تیراندازی فاصله و دوربین به طور خودکار تعیین تعداد فریم و مراحل مورد نیاز است.

عامل گسترش و گسترش بر انواع توابع دیگر - بر اساس بازخورد مشتری!
-در هر سه GFX سیستم, دوربین های دیجیتال, سیستم عامل اجازه می دهد تا کاربران برای تنظیم تنظیمات نوردهی (سرعت شاتر دیافراگم و مقدار حساسیت ISO قرار گرفتن در معرض جبران خسارت) برای تصاویر ثابت از کامپیوتر در هنگام استفاده از نرم افزار است که پشتیبانی از برخی tether-تیراندازی توابع.
-در هر سه GFX سیستم, دوربین های دیجیتال, سیستم عامل, اصلاح در, دوربین, سیستم امتیاز به خواندن حتی بیشتر ویرایش عکس برنامه های کاربردی.
-برای هر یک از GFX 50S و GFX 50R با به روز رسانی سیستم عامل, حداکثر تعداد عکس هایی که می تواند ذخیره شده در هر پوشه بر روی یک کارت SD را افزایش می دهد از 999 به 9,999.

سیستم عامل را قادر می سازد کنترل از راه دور قابلیت از gimbal / هواپیماهای بدون سرنشین از طریق USB و ارتباطات
-با این آپدیت ترکیب GFX 100 با سازگار gimbal / هواپیماهای بدون سرنشین است که با پشتیبانی از کنترل از راه دور قابلیت اجازه می دهد تا کاربران برای شروع / توقف ضبط ویدئو را مشخص کنید تنظیمات نوردهی به صورت تصویری (سرعت شاتر دیافراگم و مقدار حساسیت ISO و جبران نوردهی) و فوکوس دستی تنظیم.*2 Guilin FeiYu Electronic Technology Co. Ltd. شنژن Gudsen Technology Co., Ltd. SZ DJI Technology Co.,Ltd. و ZHIYUN (به ترتیب حروف الفبا) اعلام کرده اند قصد ارائه محصولات سازگار برای جدید GFX سیستم عامل به روز رسانی.

جدید GFX سیستم عامل سازگار با زیر مدل های دوربین از طریق لینک زیر:
نسخه سیستم عامل: FUJIFILM GFX 50SVer. 4.00
نسخه سیستم عامل: FUJIFILM GFX 50RVer. 2.00
نسخه سیستم عامل: FUJIFILM GFX 100Ver. 2.00
 
*2 توابع است که می تواند با کنترل متفاوت از gimbal به gimbal.

در مورد فوجی فیلم آمریکای شمالی شرکت الکترونیکی و تصویربرداری
برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید www.fujifilmusa.com/northamerica رفتن به https://twitter.com/FujifilmX_US به دنبال فوجی فیلم در توییتر بروید https://www.instagram.com/fujifilmx_us/ به دنبال فوجی فیلم در Instagram و یا رفتن به https://www.facebook.com/FujifilmXUS/ به مانند Fujifilm on Facebook. برای دریافت اخبار و اطلاعات مستقیم از فوجی از طریق آر اس اس اشتراک در www.fujifilmusa.com/rss.

در مورد فوجی فیلم
FUJIFILM آمریکای شمالی شرکت بازاریابی شرکت تابعه از FUJIFILM دارایی امریکا شرکت متشکل از پنج عامل بخش و یک شرکت تابعه شرکت. تصویربرداری بخش را فراهم می کند مصرف کنندگان تجاری و عکاسی از محصولات و خدمات از جمله: کاغذ عکاسی; چاپ دیجیتال و تجهیزات همراه با خدمات و پشتیبانی; عکس شخصی محصولات; فیلم; یک بار-استفاده از دوربین و محبوب INSTAX® خط های فوری دوربین های دیجیتال و لوازم جانبی. الکترونیکی تصویربرداری بخش بازارهای مصرف کننده دوربین های دیجیتال, لنز و محتوا ایجاد راه حل و گرافیک سیستم تقسیم منابع محصولات و خدمات به گرافیک و صنعت چاپ. نوری و دستگاه های بخش فراهم می کند لنزهای نوری برای پخش, فیلمبرداری, تلویزیون مدار بسته, ویدئوگرافی و بازارهای صنعتی و همچنین بازارهای دوربین شکاری و دیگر تصویربرداری نوری راه حل. صنعتی و شرکت های بزرگ کسب و کار جدید توسعه بخش ارائه محصولات جدید به دست آمده از Fujifilm فن آوری. FUJIFILM Canada Inc. فروش و بازار طیف وسیعی از FUJIFILM محصولات و خدمات در کانادا.
 
برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید www.fujifilmusa.com/northamerica رفتن به www.twitter.com/fujifilmus به دنبال فوجی فیلم در توییتر و یا رفتن به www.facebook.com/FujifilmNorthAmerica به مانند Fujifilm on Facebook. برای دریافت اخبار و اطلاعات مستقیم از فوجی از طریق آر اس اس اشتراک در www.fujifilmusa.com/rss.
 
FUJIFILM Holdings Corporation, توکیو, ژاپن به ارمغان می آورد راه حل های برش لبه برای طیف گسترده ای از صنایع جهانی با اعمال نفوذ آن در عمق دانش و فن آوری های اساسی توسعه در آن متصديان نوآوری است. آن اختصاصی فن آوری هسته ای منجر به زمینه های مختلف از جمله بهداشت و درمان گرافیک سیستم بسیار کاربردی مواد با روش های نوری دیجیتال تصویربرداری و سند محصولات. این محصولات و خدمات خود را بر اساس نمونه کارها گسترده ای از مواد شیمیایی, مکانیکی, نوری و الکترونیکی و فن آوری های تصویربرداری. برای سال منتهی به 31 مارس سال 2020 این شرکت تا به حال درآمد جهانی از 21 میلیارد دلار در نرخ 109 ین به دلار. Fujifilm متعهد به مسئول حفاظت از محیط زیست و خوب شرکتی. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا از سایت: www.fujifilmholdings.com
 
در مورد Atomos Ninja V
این Atomos Ninja V ویژگی های دقیق 5" 1000nit HDR بالا روشنایی صفحه نمایش است که اجازه می دهد تا کاربران برای مشاهده GFX100 خام سیگنال در HDR در انتخاب HLG و PQ (HDR10) فرمت. این مانیتور نیز ارائه می دهد صفحه نمایش لمسی دسترسی به ابزار مانند شکل موج بزرگ و یا شرکت اوج چک تمرکز برای هر زاویه و هر گونه تنظیمات برای گرفتن عکس های بی نقص. رایگان Atomos به روز رسانی برای فعال کردن GFX100 سازگاری انتظار می رود که در دسترس از Atomos در ماه جولای سال 2020 است.
 
###
فوجی فیلم و FUJINON علائم تجاری FUJIFILM Corporation و وابسته به آن است. شخص ثالث و علائم تجاری تعیین شده دارایی مربوطه داشتن شرکت.
 
© 2020 FUJIFILM North America Corporation. تمام حقوق محفوظ است.
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب