لوید اعلام کرد انتصاب مارک Lipman به عنوان رئیس جمهور لوید کانادا و وکیل در واقعیت (AIF) برای لوید پذیره.

مارک فرض نقش AIF از لیزا Duval که پا در سال گذشته به طور موقت و در حال حاضر بازگشت به لوید بین المللی امور نظا

توسط NEWSCENTERALS در 15 خرداد 1399

مارک فرض نقش AIF از لیزا Duval که پا در سال گذشته به طور موقت و در حال حاضر بازگشت به لوید بین المللی امور نظارتی در لندن است.

مارک به ارمغان می آورد به لوید ثروت از تجربه در صنعت و یک درک عمیق از کانادا (re)بخش بیمه. مارک می پیوندد لوید از شرکت بیمه AIG از کانادا, که در آن او برگزار شد یک سری از ارشد نقش رهبری. اخیرا مارک بود افسر ارشد عامل و عمل به عنوان AIG کانادا نوآوری افسر با مسئولیت پیشرو این شرکت تحول تلاش. او قبلا نیز به عنوان معاون رئیس جمهور به طور کلی مشاور و وزیر و به عنوان AIG ارشد حقوقی و تنظیم مقررات افسر کار در سراسر اموال خود را مصدوم بیمه اتکایی, زندگی و وام مسکن بیمه اشخاص.

در نقش جدید خود مارک گزارش خواهد شد به هنک واتکینز مدیر منطقه ای & جمهور لوید آمریکا. در علاوه بر این به نمایندگی لوید قبل از استانی و نهادهای نظارتی مارک را از نزدیک کار با لوید شرکای توزیع در کانادا و لندن به منظور تسهیل در توسعه نوآورانه خطر انتقال راه حل توسط لوید underwriters در سومین بازار جهانی است.

کلافه گفت:

"من هیجان زده به استقبال مارک به تیم ما. به عنوان ما در ادامه کار به رشد حضور ما در سراسر آمریکا منطقه, مارک را تجربه گسترده در کانادا ارزشمند خواهد بود. ما تمرکز فوری همچنان به ما ارائه بسیاری از سهامداران با حمایت آنها انتظار از لوید را از طریق این زمان به چالش کشیدن. رفتن به جلو در همکاری با همکاران ما در سراسر جهان Marc نیز خواهد شد با تمرکز بر پیشبرد آینده در لوید استراتژی و کمک به خدمت کسب و کار و کارآفرینان است که اقتصاد کانادا."

مارک اضافه شده:

"لوید underwriters در میان بزرگترین شرکت های بیمه تجاری و reinsurers در کانادا و من هیجان زده هستم که این فرصت را به همکاری نزدیک تر با آنها و بقیه لوید بازار است. به عنوان جهان ما شکل نیست حداقل تاثیر COVID-19 من باور دارم که وسعت و عمق تخصص در لوید بازار فعال خواهد شد کسب و کار در کانادا برای تبدیل سختی به فرصت و حرکت رو به جلو با اعتماد به نفس و قدرت است."

یادداشت

1. لوید شده است پیشرو بیمه گر و reinsurer در کانادا برای بیش از 100 سال است.
2. لوید استودیو در دسترس است برای تلویزیون و رادیو پخش
3. بیشتر اخبار و اطلاعات در دسترس از lloyds.com

در مورد لوید

لوید پیشرو جهان بیمه و بیمه اتکایی بازار. از طریق هوش جمعی و ریسک های تخصص از بازار پذیره و کارگزاران لوید کمک می کند تا برای ایجاد یک شجاع جهان است.

لوید را در بازار فراهم می کند رهبری و بینش به پیش بینی و درک خطر و دانش مربوط به توسعه های جدید و خلاقانه انواع بیمه برای مشتریان در سراسر جهان.

آن را ارائه می دهد بازده از منابع مشترک و خدمات در بازار را پوشش می دهد و سهام خطرات ناشی از بیش از 200 سرزمین در هر صنعت در هر مقیاس.

و این وعده اعتماد همکاری پایدار ساخته شده بر روی اعتماد به نفس است که لوید محافظت آنچه مهم: کمک به مردم و کسب و کار و جوامع را بهبود می یابند در زمان نیاز.

لوید آغاز شد و با چند شجاع کارآفرینان در یک کافی شاپ. سه قرن بعد لوید بازار همچنان که افتخار سنت های خطر به منظور محافظت ایجاد انعطاف پذیری و الهام بخش شجاعت در همه جا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب