پرفروشترین نسخه جدید "شکوه پول: 30 روز Femme تجلی بازی" کمک می کند تا خوانندگان شیر به زنانه قدرت معنوی -

پشت ارزشمند ترین کتاب این است که به همان اندازه جالب نویسنده. و این است که قطعا مورد با پرفروشترین نسخه جدید "

توسط NEWSCENTERALS در 23 اردیبهشت 1399

پشت ارزشمند ترین کتاب این است که به همان اندازه جالب نویسنده. و این است که قطعا مورد با پرفروشترین نسخه جدید "شکوه پول: 30 روز Femme تجلی بازی" توسط آدورا کریستال ایوانز. در یک تن لذتبخش خود Evans فراهم می کند یک نقشه راه و تشویق به کمک به زنان شیر به ذاتی خود را هدیه به تبدیل زندگی خود را.

طول 121 موزون صفحات "شکوه پول" فراهم می کند برابر دوز الهام بخش, انگیزه و بازیگوشی در پشت سر هم با جامد مراحل را برای شناسایی و سپس تجلی یکی زنانه قدرت معنوی - در طول دوره 30 روز. این شامل تمرینات عملی و استراتژی های اثبات شده و راهنمایی برای کمک به خوانندگان خود را شناسایی قدرت فوق العاده و عشق خود را در سطح عمیق تر و آشکار عشق و پول و معجزات.

ایوانز که یک کارآفرین سخنران انگیزشی و راهنمای معنوی که کمک کرده است هزاران نفر از مردم در سراسر جهان از طریق تعالیم او در کسب و کار, افسونگر تجلی و معنوی زندگی - همه با رایحه تیز و حس شوخ طبعی از سرگرم کننده است. او در کنار افراد مشهور در تلویزیون به عنوان یک تولید کننده برای کشف کانال و همچنین استخدام مشاوران متخصص برای فیلم "راز".

او چگونه به راهنمای در حال حاضر به دست آورد بررسی بیحوصلگی حرف زدن از جسیکا Denay نویسنده مامان و مامان جامعه; Denis Waitley نویسنده از "دانه عظمت" و "روانشناسی برنده;" و همین سبز, مدیر عامل بنیاد ناپلئون هیل.

در عین حال آنچه که ممکن است فقط اوان خود قدرت فوق العاده است که او توانایی غیر طبیعی مربوط به خوبی به مخاطب و نشان دادن به آنها فقط چگونه شدنی است به آشکار خود سرنوشت. Afterall او رفته از یک زندگی به تنهایی در یک خانه سوار با, بدون, برق, برای یک کار به عنوان یک دوست برای یک زندگی صرف کار با مشاهیر جهان-سفر پرورش کودکان و کمک به دیگران برای رسیدن به رویاهای خود.

"ما نمی تواند آشکار آنچه که ما احساس نمی کند بنابراین خود عاشق یک مضمون مشترک در سراسر کتاب. بیایید آن روبرو هستند, زنان مجبور به غلبه بر بسیاری. ما شده ایم تبعیض همه ما زندگی می کند و هنوز هم داده نشده به عنوان بسیاری از حقوق مردان" توضیح ایوانز. "ناخودآگاه کسانی که تعصبات آنقدر ریشه دوانده که آن را تحت تاثیر قرار چگونه ما در حال حاضر خودمان را به جهان و چگونه ما در مورد خودمان احساس. و این که محدودیت های بالقوه ما. این کتاب کمک خواهد کرد که زنان بالا است که افزایش و reawaken توانایی های خود را با دسترسی الهی خود طبیعت زنانه."

"شکوه پول" رایگان است برای روشن شدن به مدت سه روز تنها – مارس 13 May 14 و مارس 24 – و در غیر این صورت در دسترس برای $.99 تا مارس 31 و همچنین در کتاب جلد کاغذی برای $18.88. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا سفارش به www.amazon.com. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آدورا کریستال Evans, رفتن به www.adoracrystal.com.

# ## #



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن