حمل و نقل هوایی: کل و Gaussin در حال توسعه جهان 1st کامل الکتریکی هواپیما Refueller حمل و نقل

Gaussin و در مجموع به طور مشترک در حال توسعه جهان برای اولین بار تمام الکتریکی هنر کامل ELEC® (هواپیما Refuell

توسط NEWSCENTERALS در 6 خرداد 1399

Gaussin و در مجموع به طور مشترک در حال توسعه جهان برای اولین بار تمام الکتریکی هنر کامل ELEC® (هواپیما Refueller حمل و نقل). برنامه ریزی برای ایرباس سایت صنعتی در تولوز این نمونه قادر به بکسل دو تانکر سوخت با سوخت ظرفیت 30 تن در هر. تحویل انتظار می رود که در پایان سال 2020 است.

این همکاری بین Gaussin و کل خواهد بود و نقشه کشی در 40 سال دانش Saft (یک شرکت تابعه از کل) در طراحی و تولید باتری های الکتریکی & هیبرید, صنعتی و تجاری, وسایل نقلیه. Saft را ارائه باتری های لیتیوم یون برای این آینده ناوگان. باتری خواهد شد به طور کامل توسعه یافته و تولید شده در Saft امکانات در Nersac و بوردو در Nouvelle-منطقه ناحیه آکیتن فرانسه.

این اولین سفارش شرکت را قادر خواهد ساخت Gaussin به گسترش ارائه در وسایل نقلیه الکتریکی در بازار و در کل به ارائه یک راه حل سازگار با سوخت گیری کسب و کار. آن را نیز هموار راه را برای توسعه ناوگان نوآورانه و وسایل نقلیه و به طور خاص اختصاص داده شده به حمل و نقل هوایی.

با این توسعه در مجموع نشان می دهد تعهد خود را برای کاهش ردپای کربن خود را در این فرودگاه به سیستم عامل آن تامین و عمل در کنار مشتریان خود و همکاران. همراه با جامعه کل سهام آرزوی تبدیل شدن به خنثی کربن تا سال 2050 برای تمام فعالیت های خود را از تولید آن برای استفاده از انرژی محصولات فروخته شده به مشتریان خود را.

در مورد کل

مجموع گسترده انرژی گروه که تولید و بازار سوخت گاز کم کربن و برق است. ما 100,000 کارکنان متعهد به انرژی بهتر است که امن تر و مقرون به صرفه تر و تمیز و قابل دسترس برای مردم به عنوان بسیاری که ممکن است. فعال در بیش از 130 کشور ما جاه طلبی برای تبدیل شدن به مسئول انرژی عمده.

در مورد حمل و نقل هوایی در کل

در مجموع یکی از بزرگترین تامین کنندگان از سوخت حمل و نقل هوایی در فرانسه و در اروپا و آفریقا است. به طور کلی حمل و نقل هوایی کسب و کار حمل و نقل هوایی شرکت های هواپیمایی و فرودگاه: هر یکی از آن دسته از مشتریان دریافت خدمات شخصی ارائه و متناسب با آن نیاز دارد. در جهان, مجموع منابع 280 شرکت های هواپیمایی در 300 فرودگاه در سراسر جهان است.
aviation.total.com / aviation.total.fr

در مورد GAUSSIN

GAUSSIN یک شرکت مهندسی است که طرح مونتاژ و به فروش می رساند محصولات نوآورانه و خدمات در حمل و نقل و تدارکات زمینه است. آن دانش شامل محموله و حمل و نقل مسافر خودمختار فن آوری اجازه می دهد برای خود و رانندگی راه حل های مانند خودرو هدایت وسایل نقلیه و ادغام انواع باتری به خصوص برق و هیدروژن سلول های سوخت. با بیش از 50 ، 000 وسایل نقلیه در سراسر جهان Gaussin یک شهرت قوی در چهار سرعت در حال گسترش بازار: بندر پایانه های فرودگاه تدارکات و مردم تحرک. این گروه تشکیل شده همکاری های استراتژیک با بازیکنان بزرگ جهانی به منظور سرعت بخشیدن به آن نفوذ در بازار: زیمنس لجستیک در فرودگاه زمینه Bolloré بنادر و سنت مهندسی در پورت های یو پی اس در تدارکات و Bluebus برای افرادی که تحرک.

در اکتبر 2019 گروه برنده World Challenge برای خود رانندگی حمل و نقل در شرکت پیشرو در رده بهترین انرژی و پایداری زیست محیطی.

Gaussin شده است و در Euronext رشد در پاریس از سال 2010 (EURONEXT رشد - FR0013495298).

-----

توجه داشته باشید احتیاطی
این آزادی مطبوعات که از آن هیچ قانونی ممکن است عواقب کشیده شده صرفا جهت اطلاع رسانی است. این اشخاص که در آن کل S. A. به طور مستقیم یا غیر مستقیم صاحب سرمایه گذاری اشخاص حقوقی جداگانه. TOTAL S. A. هیچ مسئولیت برای خود را اعمال و یا حذفیات. در این سند واژه "کل", "کل" و گروه ها گاهی اوقات استفاده می شود برای راحتی. به همین ترتیب واژه "ما", "ما" و "ما" نیز ممکن است مورد استفاده قرار گیرد برای اشاره به شرکت های تابعه به طور کلی و یا به کسانی که برای آنها کار می کنند.
این سند ممکن است به دنبال اطلاعات و صورتهای است که بر روی تعدادی از داده های اقتصادی و پیش فرض های ساخته شده در داده های اقتصادی رقابتی و نظارتی محیط زیست است. آنها ممکن است به اثبات می شود نادرست در آینده و موضوع را به تعدادی از عوامل خطر. نه TOTAL S. A. و نه هیچ یک از شرکت های تابعه آن فرض هر گونه تعهد برای به روز رسانی علنا به دنبال اطلاعات یا بیانیه هدف یا روندهای موجود در این سند که آیا به عنوان یک نتیجه از اطلاعات جدید حوادث آینده و یا در غیر این صورت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن