Betsoft جدید هیولا پاپ ژوئن اسلات ماه در Intertops پوکر

Intertops پوکر انتخاب Betsoft نوآورانه جدید هیولا پاپ آن را به عنوان حافظه از ماه ژوئن. هیولا پاپ یک خوشه می پ

توسط NEWSCENTERALS در 12 خرداد 1399

Intertops پوکر انتخاب Betsoft نوآورانه جدید هیولا پاپ آن را به عنوان حافظه از ماه ژوئن. هیولا پاپ یک خوشه می پردازد بازی – به جای paylines بازی می پردازد که مطابق با نماد را لمس کنید و "پاپ". جدید بازی غیر معمول گسترش شبکه یک اسپین رایگان ویژگی و عمل بسته بندی شده بازی پاداش.
 
تا 30 ژوئنth, بازیکنان, می توانید برای دریافت تا 100 اسپین رایگان خود سپرده است.

مشاهده و یا دانلود ویدیو نسخه از این داستان.
 
هیولا پاپ "هیولا Cloner" نمادهای گسترش این شبکه از 5X5 تا 13 X 13. گسترش شبکه های اضافی حیات وحش اضافی برای شانس برای برنده شدن. اوراکل چشم وحشی و سه یا بیشتر شعله ور حوزه باعث اسپین رایگان. و حتی اگر یک چرخش می کند برنده نیست, هیولا می تواند منفجر شود و شروع یک عمل بسته بندی شده بازی پاداش.
 
ژوئن حافظه-از-این-ماه پاداش
 
35 اسپین رایگان با دقیقه. 25 دلار سپرده (کد جایزه MPOP1)
60 اسپین رایگان با دقیقه. 45 دلار سپرده (کد جایزه MPOP2)
80 اسپین رایگان با دقیقه. $75 سپرده (کد جایزه MPOP3)
100 اسپین رایگان با دقیقه. 100 دلار سپرده (کد جایزه MPOP4)

همه اسپین رایگان در هیولا پاپ می باشد که می تواند تا جولای 8th, 2020. سپرده کدهای تنها می تواند یک بار در هر اما می توان در هر سفارش.
 
و در اتاق پوکر... یکشنبه Sundowner هنوز هم $10K GTD
تضمین استخر جایزه برای یکشنبه Sundowner مسابقات خواهد بود $10,000 تا اطلاع ثانوی. این $10K NL/re-entry مسابقات یکشنبه در 4:15 pm شرقی (10K شروع پشته 15 دقیقه پرده). وجود دارد خواهد شد $1 ماهواره در روز پنج شنبه و تعداد زیادی از $2 - $12 ماهواره دوشنبه تا یکشنبه.
 
Intertops پوکر دارای یک انتخاب عظیمی از بازی های کازینو شکافها و از سه پیشرو در بازی تامین کنندگان. خود را مشغول بازی پوکر جدول در افق شبکه پوکر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب