تام هنکس سوالات میهن پرستی آمریکایی که حاضر به پوشیدن ماسک

در اولین عمده مصاحبه پس از تبدیل شدن به اولین عمده مشهور به قرارداد COVID-19 چهار ماه پیش تام هنکس شده است بسی

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

در اولین عمده مصاحبه پس از تبدیل شدن به اولین عمده مشهور به قرارداد COVID-19 چهار ماه پیش تام هنکس شده است بسیار مهم از هر کسی در امریکا است که با در نظر گرفتن همه گیر جدی است.

"شرم بر شما" او گفت: هر کسی که حاضر به گرفتن اقدامات احتیاطی اساسی است. "اگر شما نمی توانید از ماسک و شستن دستها و اجتماعی فاصله من هیچ احترامی برای شما" او اضافه شده است.

دو بار برنده اسکار و ستاره فیلم های جدید تازی در زمان همه چیز را به سطح بعدی شنبه شب در طول تمدید گفتگو با استفان کلبرت در این اواخر نشان می دهد.

"به عنوان کسی که از طریق این رفته و می داند دست اول این است که جعل, چگونه می توانم شما احساس می کنید زمانی که شما ببینید مردم با پوشیدن ماسک در خارج وجود دارد؟" کلبر از او پرسید.

"آنها آمریکایی ها؟" هنکس پرسید. "شما می دانید من آن را دریافت نمی کند." او گفت: آن را "به معنای واقعی کلمه حداقل شما می توانید انجام دهید" به پوشیدن ماسک و شستن دست های خود و سعی کنید به ماندن شش پا از یک فرد است. "این غیر ممکن است در حال حاضر؟"

"من فکر می کنم جورج واشنگتن نیروهای نظامی در دره فورج" هنکس ادامه داد. "اگر شما از آنها خواست به پوشیدن ماسک آنها آن را دوست دارم چرا که آن را نگه دارید آنها را کمی گرم است. و آنها را شسته دست خود را اگر برف نمی شد و انجماد. آنها می توانست خوشحال به انجام این کار است."

خلاصه بعد از یک تاریخی مسیر انحرافی در مورد واشنگتن اصرار دارد که نیروهای خود بود تلقيح برای Scarlet Fever, هنکس خود را ادامه داد مهیجی بیهوده گویی. "راستش اگر شما رانندگی یک ماشین شما فکر می کنم آن را حق قانونی برای استفاده از سیگنال های روشن؟" "شما باید با استفاده از سیگنال های روشن چون در غیر این صورت شما ممکن است اجرا شود به کسی, کسی حق اجرا را به شما مناسب است ؟ شما می خواهید به اطاعت برخی از جنبه های سرعت حد درست است ؟ شما نمی خواهید برای رفتن 120 مایل در ساعت در یک مدرسه در منطقه شما را پایین کند. شما سعی کنید به آمار ساختمان و عبور و مرور شما یک شات بدهید نمی کنید ؟ نیست که حداقل شما می توانید انجام دهید زمانی که شما در حال رانندگی یک ماشین؟"

"من فکر می کنم حداقل شما می توانید در ایالات متحده آمریکا و در سراسر جهان است که پوشیدن یک ماسک و شستن دست های خود را و نگه داشتن فاصله خود را," او به این نتیجه رسیدند. "دود مقدس!"

در میان کسانی که آمریکایی که حاضر به پوشیدن ماسک در عمومی فقط این هفته است سناتور تد کروز (R-TX) که گرفتار شد maskless هر دو در یک هواپیما American Airlines و در دروازه قبل از اینکه او را سوار.

"چه آن را به شما به یک فن از ماسک?" کلبر خواسته کروز در تک صدایی خود را. "باید ماسک خود زشت و متهم کردن پدر خود را به قتل JFK?"



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب