مایکل دل Vecchio در مورد بهترین شیوه برای انجام کارمند بررسی

در حالی که وجود دارد در تضاد کارگر در نقد و بررسی و روشهای آن تغییر از یک شرکت به شرکت اقدامات عمومی در مورد چ

توسط NEWSCENTERALS در 12 تیر 1399

در حالی که وجود دارد در تضاد کارگر در نقد و بررسی و روشهای آن تغییر از یک شرکت به شرکت اقدامات عمومی در مورد چگونه به مقابله با یک کارمند در مورد صفحه نمایش خود را وجود دارد. اینکه آیا یا نه آن را به یک نمایشگاه, بررسی, پرداخت, تغییر, جلسه, و یا استفاده از یک ارائه طرح بهبود (PIP) برخی از قوانین کمک خواهد کرد که از همه شما بیشتر بدیهی است که منجر به جمع آوری. مایکل دل Vecchio در نقش خود به عنوان یک رهبر از شرکت های چند ملیتی در آمریکا, مالت, پاناما و بیشتر نوشته شده است مقالات در مدیریت پرسنل و بررسی و ارائه می دهد راهنمایی در مورد بهترین راه برای ارزیابی کارکنان.

این نکات مهم در خود را گام به گام گفتگو با کارکنان. آنها نیز ضروری در خود نادر رسمی و مناسبت های اجتماعی با نمایندگان به بازرسی کار اهداف و اعدام است. این ده نشانه به شما کمک خواهد کرد با اجرای ممیزی های مثبت و انگیزشی. آنها را بهبود بخشد—و نه شکست—توانایی خود را برای کمک به خود قابل توجه کارکنان.

نماینده باید به هرگز می توانید برخی از پاسخ در مورد, مثبت, ارائه, و یا اعدام نیاز به بهبود به غیر از زمانی که این شامل اطلاعات جدید و یا درک. متحده del Vecchio, "زمین شکستن مدیران تجزیه و تحلیل هر دو مثبت نمایشگاه ها و مناطق برای بهبود قابل اعتماد حتی در هر روز و یا به طور مداوم. برنامه ریزی برای ایجاد ماده از نمایش نقد و بررسی تجارت تاکید مجدد ضروری هسته ای منافع است."

به عنوان یک نگرانی واقعی برای دادن نمونه ارزیابی اعدام بررسی یک رویداد سالانه. فصلنامه گردهمایی تایید شده با نمایندگان. در یک حالت عادی اندازه گیری, انجمن, کار هماهنگی و ارزیابی اتفاق چندین بار در هر سال است. پیشرفت برنامه ریزی برای کارکنان است که علاوه بر مرتب دو بار در هر سال تا کارمند مورد بحث خود را جنبش و کار به طور رسمی چندین بار در هر سال است.

با وجود این قطعه از عملکرد خود را نقد و بررسی, روند, زمینه پیشبرد هدف تنظیم. اساسی است که نماینده به درستی می داند چه پیش بینی از خود را معرفی. خود ناپیوسته مبادلات در مورد اعدام نیاز به تمرکز بر روی این ضروری قطعاتی از نماینده شغل.

شما نیاز به ثبت این طرح اقدام: اهداف و اهداف در اشتغال طرح یا اشغال گروه کاری و یا خود مدیر انجمن. بدون توسعه و درک و به اشتراک گذاشته تصویر از کارکنان اهداف, موفقیت, توسط کارمند غیرقابل دفاع است.

در وضعیت و هدف تنظیم, شما نیاز به اطمینان که شما چگونه بررسی خواهد شد کارمند مقدمه روشن است. به تصویر کشیدن دقیق آنچه که شما در حال اسکن برای از نماینده و قطعا شما چگونه ارزیابی مقدمه. گفتگو با کارمند خود و یا نقش خود را در فرآیند ارزشیابی است.
اگر وابستگی خود را معرفی روند بازرسی آرا می پیوندد یک نماینده خود ارزیابی به اشتراک گذاری این ساختار و گفتگو در مورد آنچه خود ارزیابی را شامل می شود.

نیاز به کارمند برای دریافت کنید که اگر او چه عادی او دیده می شود به عنوان یک انجام کارگر. در خاص وابستگی که رتبه کارکنان این چیزی است که می تواند در تقابل با سه در یک مقیاس پنج نقطه. فرد باید رسیدن به چیزی از گذشته انجام می شود دیده می شود به عنوان یک کارمند استثنایی.

جلوگیری از "شاخ و تاج" sway که در آن همه چیز را تجزیه و تحلیل در این رویداد اجتماعی شامل مثبت و منفی پیشرفت رویدادها. یا شاید شما موظف به ضبط مثبت مناسبت; مثلا به اتمام تکالیف و شرایط منفی مانند از دست رفته قطع در طی کل دوره است که ارائه نقد و بررسی را پوشش می دهد.

درخواست تجزیه و تحلیل از همکاران که کار کرده اند و شخصا با متخصص. در زمان این است که به نام 360 درجه سهم از آنجا که شما در حال تهیه و تحلیل عامل از سرپرست و همکاران و هر گزارش. شما می توانید با استفاده از تجزیه و تحلیل به گسترش مقدمه اطلاعات است که شما کت و شلوار کارمند.

شامل del Vecchio "شروع با بی خیال بحث برای به دست آوردن تجزیه و تحلیل اطلاعات است. در نظر بگیرید در حال توسعه یک دوره از عمل به طوری که تجزیه و تحلیل است که قطعا سخت به روند و کمک مالی به مدیر. اگر ارتباط خود را با استفاده از یک ساختار است که شما تعادل اولیه از مناسبت های اجتماعی به نمایش حسابرسی به متخصص زود از هم." این سبب نماینده به روند این ماده قبل از او گفت و گو با مدیر و یا سرپرست. این اساسی ثبت نام می توانید سرنگونی بسیاری از تمایل و عملکرد از مقدمه حسابرسی نشست.

آماده شدن برای بحث و گفتگو با کارمند. هرگز به یک مقدمه نقد و بررسی بدون تنظیم. اگر شما بیرون رفتن در اندام های بینایی اعدام مطالعات ناقص. شما خواهد شد از امکانات کلیدی برای اطلاعات و بهبود و عامل احساس نمی کرد در مورد پیروزی. اسناد و مدارک است که شما را نگه داشته تا در طول نمایش دوره مطالعه در خدمت شما به خوبی به عنوان شما برنامه ای برای یک نماینده را معرفی حسابرسی.

اگر موجه تمرین روش های خود را با کارکنان منابع انسانی یک شریک و یا خود را اجرایی است. خرچنگ قورباغهای نوشتن یادداشت های ضروری نگرانی از اطلاعات است. فیوز قابل مشاهده دهید که غیر قابل انکار نشان می دهد این نقطه شما انتظار می رود را به کارگر. بیشتر به شما می تواند تشخیص مدل و مدل های بهتر کارکنان قدردانی خواهد شد و جایگزینی برای گرفتن اطلاعات.

هنگامی که شما ملاقات با متخصص قرار داده و نشاط در مثبت قطعه از صفحه نمایش خود را. بخش قابل توجهی از زمان معاملات مثبت بخش متخصص مقدمه باید شامل زمان اضافی تر از منفی قطعات.

خود را بهتر انجام, کارکنان, مثبت, تحلیل و تجارت در مورد چگونه فردی می تواند ادامه ساخت تا مقدمه باید شامل بخش بیشتری از بحث است. متخصص را پیدا خواهد کرد این رضایت بخش و قانع کننده باشد.

هیچ کارمند مقدمه کاملا منفی—انتظار این است که وضعیت به چه دلیلی عامل با وجود همه چیز را برای وابستگی خود را? اعلام del Vecchio "صرف نظر اخراج نمی مناطقی که نیاز به بهبود یا. به خصوص برای یک بدون زرق و برق کارمند بحث و واقعا نمی کوچک و دور از موضوع است. اگر شما سریع کارمند نمی خواهد درک اصالت نمایش وضعیت. استفاده از مدل های از کل زمان ساخته شده مطمئن شوید که در مورد معرفی و مطالعه است."

کارگر نیاز به قبول است که شما باید به او کمک کند با بهبود خود را نشان می دهد. او نیاز به شنیدن شما بیان که شما اعتماد به نفس در توانایی های خود را برای بهبود. این باعث می شود او اذعان کرده است که او در حد و کمک های ضروری برای رشد است.

در مورد شما تشخیص این مقدمه حسابرسی راهنمایی و عمل به این توصیه ها در عملکرد خود را نقد و بررسی جلسات شما توسعه یک ابزار مهم برای سازمان شما. ارائه نقد و بررسی می تواند تعمیرات اساسی خود را در ارتباط با کارکنان و بهبود اعدام برای وابستگی خود را و طراحی مجدد متخصص مدیر ارتباطات—یک مزیت برای مشتریان و کسب و کار.

در مورد مایکل دل Vecchio

مایکل دل Vecchio یک تزئین جانباز نیروهای مسلح ایالات متحده که در راه اندازی خود را حرفه ای در امور مالی و حسابداری پس از اتمام نظامی تور وظیفه. او که در پشت چندین موفق کسب و کار بین المللی و کمک کرده است صدها نفر از افراد با خود برنامه ریزی مالی در طول سال.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب