بیل ماهر, مسخره خواهان تام پنبه و مت Gaetz بیش از Antifa هیستری

در شب جمعه, Bill Maher بازگشت به خود HBO نشان می دهد زمان واقعی ارائه شده و همبستگی خود را با معترضان در طول م

توسط NEWSCENTERALS در 17 خرداد 1399

در شب جمعه, Bill Maher بازگشت به خود HBO نشان می دهد زمان واقعی ارائه شده و همبستگی خود را با معترضان در طول مونولوگ اذعان که پلیس مجبور به وضوح رفته بیش از حد نه تنها وقتی که می آید به brutalizing سیاه بدن اما پرخاشگرانه و خشونت آمیز escalatory تاکتیک در برابر معترضان.

بعد سیاسی طنز گرفت موضوع را با سناتور تام پنبه (R-AR) و ظالمانه او op-ed در نیویورک تایمز به طور موثر خواستار رئیس جمهور به اعلام جنگ بر اعتراض شهروندان با ارسال در ارتش حمله به آنها را. قطعه مطمئنا بخشی از 14 سال vendetta که محافظه کار مجلس برگزار کرده است در برابر باردریافت واکنش گسترده از نه تنها مردم بلکه بار' کارکنان که (به حق) احساس آن را در معرض خطر زندگی سیاه و خبرنگاران در این زمینه است.

"اجازه دهید من نقل قول تام پنبه. او یک سناتور او به دانشگاه هاروارد رفت او یک شخص واقعی است. او گفت: "بیایید ببینید که چگونه سختی این Antifa تروریست ها'—آنها تروریست ها در حال حاضر'هستند هنگام مواجهه با لشکر 101 هوابرد.' او در حال اجرا لشکر 101 هوابرد در خارج وجود دارد به عنوان یک نقطه صحبت!" بانگ زد ماهر. "مت Gaetz شما می دانید این مرد ؟ که کنگره از ایالت فلوریدا که همیشه به نظر می رسد مثل او گفت:, 'خوردن آن nerd!' او می گوید: "در حال حاضر که ما به وضوح می توانید ببینید Antifa به عنوان تروریست می تواند ما را شکار آنها را مانند ما انجام آن در خاورمیانه است.'"

بله این سیاستمداران جمهوری خواه بر این باورند که Antifa—که مخفف "ضد فاشیست" و مسئول کسری از مرگ و میر (در صورت وجود) می گویند سفید گرایان که نشده اند تعیین شده "به عنوان تروریست"—نوعی از رهبر سازماندهی جنبش است که باید متوقف شود (آن را).

"این واقعا مهم است که ما به دام نمی افتد که شاید برخی طرف در حال تنظیم برای ما که وجود دارد گسترده حمله سازمان یافته در آمریکا در جریان است. واقعیت لایحه است که, گاهی, یک مرد پرتاب یک آجر از طریق یک پنجره است که فقط یک پسر پرتاب یک آجر از طریق یک پنجره" فرانک Figliuzzi FBI سابق دستیار مدیر برای ضد جاسوسی گفت, ماهر, اضافه, "جدی وجود دارد گروه قصد خشونت و اختلاف و حتی جنگ داخلی در خارج وجود دارد...اما تا کنون...آن را جناح راست است که به نظر می رسد مصرف سرب در خشونت و سلاح."

"جدی وجود دارد گروه قصد خشونت و اختلاف و حتی جنگ داخلی در خارج وجود دارد...اما تا کنون...آن را جناح راست است که به نظر می رسد مصرف سرب در خشونت و سلاح."

ماهر نیز ابراز نگرانی که از سوی دیگر ، پنبه ممکن است مورد توجه و گوش از مغلوب ساختن پیشی جستن. "آنچه را برای جلوگیری از مغلوب ساختن پیشی جستن از رفتن من وزیر جدید دفاع تام پنبه! چون من در حال حاضر می دانیم که او در صفحه با استفاده از لشکر 101 هوابرد!' او یک سناتور از امریکا که می خواهد به استفاده نظامی آمریکا مردم را به آتش بر شهروندان آمریکایی است. او گفت: به هر حال چون Antifa است این دشمن جدید. هفته گذشته آن را اداره پست."

کمیک افزود: "من حتی نمی دانم اگر [Antifa را] یک چیز واقعی است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن