تظاهرات در آینده بیشتر خواهد شد و خشم بیشتر AI بیشتر درماندگی

گذاشته پشت خوانندگانضد نژاد پرستی فعالانراست ارتشگیاهی ضد Vaxxersاز کار آرایشگریآن را بار خوانده شده مانند یک

توسط NEWSCENTERALS در 18 خرداد 1399

گذاشته پشت خوانندگان

ضد نژاد پرستی فعالان

راست ارتش

گیاهی ضد Vaxxers

از کار آرایشگری

آن را بار خوانده شده مانند یک مجموعه ای از افراد که به نظر می رسد به هیچ چیز به توافق برسند. و در عین حال هر یک از این گروه ها به خیابان آمده اند در چند هفته گذشته. برخی از آنها در مورد عصبانی و در عین حال قسمت دیگری از خشونت پلیس, دیگران چون بهداشت عمومی اقدامات نمی خواهد اجازه دهید آنها را منجر به زندگی آنها می خواستند و هنوز هم دیگران را به خاطر آنها را دیدم باز به اهرم قدرت است که از خشم.

هنوز هیچ چیز در مورد این ائتلاف باید به طوری عجیب و غریب برای آن است که فقط یک طعم و مزه برای چه خواهد بود جدید و طبیعی برای اعتراض در امریکا است.

خشم است که تنها با شروع

برای چند سال گذشته ما تحقیق کرده ایم و چه خواهد بود که روند را شکل امریکا در آینده جمع آوری اطلاعات بر روی همه چیز از اتوماسیون روند به چه بعدی در جرم و جنایت. و تصویر است که پدید آمده بود که این خشم است که به تازگی پخش شده از همه جا—از درون امریکا شهرستانها به بهترین سواحل—نمی دور در هر زمان به زودی.

امروز تظاهرات بیش از, توقیف, تا تو, سرو و پلیس تیراندازی. فردا ممکن است در مورد هر بعدی سوخت خشم در یک جهان که در آن ما احساس می کنیم کنترل کمتر و کمتر. سازگار اساسی راننده هر چند خواهد بود که تغییرات باور نکردنی اتفاق می افتد که جهان آن را به عنوان به معنای واقعی کلمه rewired و تعمیرشده در اطراف ما.

آنچه که شما در حال دیدن اطراف شما است آنچه در آن احساس می کند مانند به زندگی از طریق یک انقلاب صنعتی هر دو مثبت و منفی. همان فن آوری است که فعال تر پیچیده پلیس در حال حاضر فعال سن فاحش اعمال اسیر می شود و به اشتراک گذاشته. و در حالی که حتی بیشتر از ثروت افسانه است که ایجاد شده توسط این فناوری جدید بازسازی صنایع ما و شهرهای بسیاری را پشت سر گذاشته می شود. ما تنها در شروع است. برای مثال یک دانشگاه آکسفورد مطالعه 702 مشاغل مختلف یافت می شود که 47 درصد از کل اشتغال ایالات متحده در معرض خطر است برای جایگزینی و یا کاهش رباتیک و هوش مصنوعی در دو دهه آینده. شاید کسانی که محققان در اشتباه هستند و آن را تبدیل به تنها نصف آن است. و شاید به نوعی همه کسانی که مردم در پیدا کردن شغل جدید است. حتی پس از آن انتقال خواهد بود یک چالش نه تنها برای خود و خانواده خود هستند اما برای ملت ایران.

در عین حال به عنوان نویسنده اما خاکستری الیس قرار داده و آن را "نگرانی های اقتصادی هستند که در آن ایدئولوژی شروع می شود که در آن به پایان می رسد." بعد از ابراز خشم ممکن است از امروز پوپولیسم قرار داده و بر روی استروئیدها و یا حتی کاملا جدید جنبش های سیاسی.

از هوش مصنوعی نظارت و تشخیص چهره به روبات قادر به انجام بیشتر از همیشه آبی و یقه سفید شغل هر جنبه ای از موج جدیدی از تکنولوژی به معنی ابزار جدید قدرت بلکه سرکوب. این به معنی تغییر اجتماعی و اقتصادی نقش و جدید سیاسی, حقوقی و اخلاقی در مناظره بدون پاسخ روشن در حالی که همه در حال وقوع در آمریکا است که تا کنون بیشتر تقسیم شده است. آن را می سازد برای قوی مخلوط برای هر کسی که می خواهد به گلدان هم بزنید. در آمریکا سازمان کنفرانس وظیفه پیش بینی جهان 2035 استنفورد استاد لری الماس بهترین قاب آن را به عنوان ما "نشسته بر روی یک آتشفشان."

"در حالی که خشم واقعی است متفاوت گروه جمع آوری ممکن است همیشه نمی شود."

برای همه است که امروز به نظر می رسد بی سابقه ای وجود دارد تشابه تاریخی. آخرین انقلاب صنعتی شاهد افزایش داده و جنبش و صنعتگران قرار داده و از کار توسط اولین کارخانه که در تلاش برای مبارزه در برابر تغییر است. آنها ترور کارخانه صاحبان شکست تا تجهیزات و پیوست راهپیمایی که اغلب انحطاط را به خیابان های تن به تن جنگ است. آنها در نظر گرفته شد تا تهدید است که ارتش بریتانیا در واقع با ارسال نیروهای بیشتر برای قرار دادن این قیام از آن اعزام به مبارزه با ارتش ایالات متحده در جنگ 1812 ،

آنچه قابل توجه است هر چند که در حالی که خشم واقعی است متفاوت گروه جمع آوری ممکن است همیشه نمی شود. هر کسی می تواند یک جنبش با الگوریتم راست و یا دوباره کاری مشروع علت را روایت با حق نفوذ و تحریک. اجرا تا 2016 انتخابات ارائه یک پیش نمایش: زمانی که روسیه دروغ فعالان موجب هر دو طرفدار و مخالف-مغلوب ساختن پیشی جستن گروه به نشان می دهد تا در همان مهندسی اعتراض و یا زمانی که alt سمت راست فعالان نفوذ اعتراض در یک مغلوب ساختن پیشی جستن هتل و برگزار شد تا یک "تجاوز به عنف Melania" نشانه تغییر در این بحث به دور از تهمت را نقض قانون اساسی Emoluments بند.

امروز تاکتیکی-تجهیزات پوشیدن معترضان در قانونگذاران ایالتی و سفید گرایان نشان دادن به سر و صدا مغازه در ضد نژادپرستی تظاهرات آخرین تکرار چنین به دقت هماهنگ شده "astroturf" حرکات. مملو از prearranged هشتگهای همه چیز به اشتراک گذاشته می شود virally توسط الگوریتم مبتنی بر سیستم عامل رسانه های اجتماعی و رسانه های خبری و سیاسی کارآفرینان ارائه شده جدید "داستان است." این فقط یک جنبه از دیگر تناقض از این حرکات: برای مبارزه آینده آنها را با استفاده از آن ابزار است.

فقط به عنوان بن لادن می خواستم جهان را به بازگشت به دوران 632 میلادی اما عینک حدس من, بنابراین بیش از حد خواهد شد و معترضان در برابر جهان در حال چرخش بیش از حد سریع استخدام فناوری بود که به تازگی در داستان های علمی تخیلی. هوش مصنوعی تشخیص چهره تکنولوژی شده است و مقابله از طریق آرایش خیره بلوک که ترفند یادگیری ماشین. هواپیماهای بدون سرنشین استفاده شده است برای نظارت بر معترضان و نظارت بر پلیس نظارت بر معترضان.

"ما نیاز به دنده بالا و آماده برای آشفته نه فقط چند روز آینده, اما دهه است."

حتی آنچه را که مردم می بینند در حالی که نشان دادن است و سپس شکل را در راه های جدید است. AI-سوخت سیستم عامل رسانه های اجتماعی در حال حاضر هدایت ما به اطلاعات حباب های آنلاین که در آن همان رویداد است که به نوعی اعتراض به خشونت پلیس و یک antifa تصاحب امریکا است. به زودی نسل بعدی از واقعیت تقویت (AR) عینک را حتی در این دنیای واقعی یک نرم و قابل انعطاف صفحه نمایش سبز. اجازه می دهد یک نماد یا تصویر پیش بینی می شود بر روی آنچه که شما می بینید علیرضا بدان معنی است که های مختلف در اعتراض به پیام های تزیین و دور گرفته شده از همان رویداد متناسب با آن فرد و خود سرپرستی و تحت تاثیر اعتقادات.

نتیجه های قدیمی درس اعتراض ساخته جدید: مهم ترین نبرد خواهد بود و یکی از روایت فقط در حال حاضر با هر دو طرف در تلاش برای گسترش مخاطبان خود نفوذ نمایی با ترکیبی از ویروسی لحظات. تصور کنید "مخزن مرد" در پکن Tienanmen میدان قیام در سال 1989 اما شاید با یک انسان ایستاده در برابر پلیس ضد شورش-کنترل ربات.

دنیای جدید مشکلات قدیمی

به عنوان Luddites و کنفدراسیون آموخته پس از تغییر در جریان است آن است که غیر ممکن است برای جلوگیری از سرما حتی اگر مسائل اساسی هرگز از بین برود.

امروز به این معنی که ما نیاز به دنده بالا و آماده برای آشفته نه فقط چند روز آینده, اما دهه است. مهمتر از همه اینکه ما نیاز به درک که هر یک از ما یکی از شرکت کنندگان در این همه همانطور که ما در حال نهایی مخاطبان برای این گردهمایی مهم نیست که مونتاژ یا چگونه آنها وجود دارد.

مخالفت اساسی بشر و به خصوص آمریکا را تجربه کنند. اما آماده شدن برای آن وارد AI عصر.

مرداد کول و P. W. خواننده نویسندگان از سوختگی در: یک رمان واقعی رباتیک انقلاب. بیشتر در BurnInBook.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب