سیاه خبرنگار CNN عمر Jimenez دستگیر زنده در تلویزیون در مینیاپولیس

پلیس در مینیاپولیس دستگیر سیاه خبرنگار CNN عمر Jimenez در برنامه زنده تلویزیونی صبح جمعه—اما یک خبرنگار که او

توسط NEWSCENTERALS در 9 خرداد 1399

پلیس در مینیاپولیس دستگیر سیاه خبرنگار CNN عمر Jimenez در برنامه زنده تلویزیونی صبح جمعه—اما یک خبرنگار که او نیز با نزدیک شدن توسط پلیس اجازه داده شد به اقامت در این منطقه است.

سی ان ان پخش زنده روز جدید نشان داد که یک گروه از پلیس ضد شورش اطراف Jimenez به عنوان او به وضوح شناسایی خود را به عنوان یک خبرنگار به آنها. Jimenez با آرامش و مودبانه پرسید: این افسران که در آن آنها می خواهم او و خدمه اش به جای خود و سپس یک افسر گفت خبرنگار است که او تحت بازداشت بدون توضیح بیشتر.

Jimenez خدمه از جمله یک تولید کننده و یک دوربین اپراتور نیز قرار داده شده در دستبند, با توجه به شبکه. آنها به عنوان لایحه Kirkos و Leonel مندز. این دوربین سی ان ان ادامه داد: برای ضبط به عنوان خدمه بود دست به دستبند با پلیس به ظاهر بی اطلاع است که این دوربین هنوز پخش زنده.

بلافاصله قبل از دستگیری او Jimenez می تواند شنیده گفتن پلیس: "فقط ما را به عقب که در آن شما می خواهید ما بودند از راه خود را. فقط به ما اطلاع دهید. هر کجا که شما می خواهید ما خواهد شد. ما فقط از راه خود را در حالی که شما پیشرفت از طریق تقاطع. فقط به ما اطلاع دهید و ما شما را."

سی ان ان نوشته شده بیانیه ای در روز جمعه گفت: "سی ان ان خبرنگار خود در تیم تولید دستگیر شده بودند صبح امروز در مینیاپولیس برای انجام شغل خود را با وجود شناسایی خود را—نقض آشکار خود را در متمم اول قانون اساسی حقوق. مقامات در ایالت مینه سوتا, incl. فرماندار باید نسخه 3 سی ان ان کارکنان بلافاصله."

مدت کوتاهی پس از این بیانیه نوشته شده بود سی ان ان گزارش داد که شبکه رئیس جمهور جف Zucker صحبت با مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz که "عمیقا عذرخواهی کرد" برای "غیر قابل قبول" بازداشت. Walz است که گفته می شود کار به سی ان ان تیم منتشر شد بلافاصله.

همکار خبرنگار CNN جاش Campell که او نیز گزارش از شهرستان ها گفت که او با نزدیک شدن توسط پلیس بود اما مجاز به اقامت در این منطقه به انجام کار خود را. "من شناسایی خودم ... آنها گفت: "شما مجاز به در منطقه'" گفت: کمپبل که سفید است. "من تحت درمان قرار گرفت بسیار متفاوت تر از [Jimenez] بود."

جدید روز میزبان Alisyn Camerota گفت: به کمپبل: "جاش فقط آن را غیر ممکن است به یاد داشته باشید تفاوت شما یک مرد سفید پوست عمر Jimenez شناسایی به عنوان سیاه و لاتین و—از آنجا که پلیس نمی دهد ما خیلی از توضیحی برای آنچه آنها انجام می دهند در برابر پس زمینه از این آتش سوزان و جورج فلوید مرگ—آن را فقط غیر ممکن است توجه داشته باشید که تفاوت در اینجا است."

خدمه بودند گزارش از شهر زیر سومین روز از تظاهرات در برابر مرگ جورج فلوید. 46 ساله غیر مسلح سیاه, مرد درگذشت و پس از فیلم تکان دهنده را نشان داد مینیاپولیس افسر پلیس زانو در گردن او برای چند دقیقه.

تظاهرات روز پنج شنبه شب و صبح جمعه شاهد تظاهرات بیش از مینیاپولیس پلیس بخش سوم حوزه و مجموعه ای از ساختمان به آتش کشیده.

Jimenez آخرین گزارش در توییتر قبل از دستگیری او به عنوان خوانده شده: "هزاران نفر در خیابان های پلیس در حوزه, آتش, آتش بازی اخراج به کسانی که شعله های آتش. در حالی که همه ما منتظر چه خواهد بود اتهام علیه افسران درگیر در مرگ جورج فلوید."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن