Black Lives Matter تظاهرات بیش از جورج فلوید مرگ در سراسر این کشور

تظاهرات علیه خشونت پلیس در حال گسترش در سراسر کشور در پاسخ به مرگ جورج فلوید که در مینیاپولیس بازداشت پلیس مار

توسط NEWSCENTERALS در 8 خرداد 1399

تظاهرات علیه خشونت پلیس در حال گسترش در سراسر کشور در پاسخ به مرگ جورج فلوید که در مینیاپولیس بازداشت پلیس مارس 25.

تصویری و عکس ها نشان می دهد صدها نفر از مردم در بسیاری از ماسک های پزشکی جمع آوری در مرکز شهر لس آنجلس که در آن تظاهرکنندگان مسدود آزادراه و شکست ویندوز از یک ماشین پلیس و در ممفیس که در آن پلیس مجبور ساخته سنگر.

معترضان بسیج در هوستون برای نماز شب زنده داری و در شیکاگو سه شنبه شب. Chance the Rapper سازمان شیکاگو در اعتراض به صحبت کرد و به کسانی که مونتاژ: "این سازمان اعتراض نیست مستقیم دیس به CPD. آن را در یک دیس به شما بچه ها' شهردار. آن را به طور خاص در همبستگی با مردم در مینیاپولیس که عزادار هستند. من مطمئن هستم که وجود دارد این است که برخی از مردان و زنان سیاه افسران و سفید افسران در این ساختمان که از خواب بیدار بیمار به معده خود را زمانی که آنها را دیدم این فیلم نیز هست و ما در حال ایستاده در همبستگی با تمام کسانی که مردم ما فقط به شما اجازه همه می دانیم که این s**t قصد ندارم به اتفاق می افتد نگه دارید."

تظاهرات در مینیاپولیس آغاز شد که روز سه شنبه و در ادامه چهار شنبه, تبدیل به رویارویی خشونت آمیز به عنوان پلیس و شلیک گاز اشک آور در قوطی به جمعیت.

فلوید, 46, درگذشت پس از یک سفید, مینیاپولیس, افسر پلیس, Derek چوین, kneeled در گردن خود را حداقل به مدت هفت دقیقه در حالی که جوراب توری, جوراب او. تصویری ارسال به Facebook نشان داد فلوید بارها و بارها فریاد "کمک!" و "من نمی توانم نفس بکشم" قبل از اینکه او بیهوش شد, انعکاس آخرین کلمات اریک گارنر سیاه پوست کشته شده توسط اجرای قانون در سال 2014. چهار افسران درگیر در Floyd مرگ از کار اخراج شدند سه شنبه ، اف بی آی در حال بررسی فلوید مرگ ممکن است به نقض حقوق مدنی و شهردار این شهرستان به نام برای اتهامات عنوان شده علیه چوین.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن