یک سادیستی فیلم فرانسوی با طلایی, دوش, حیوانیت, توهمات, و بسیاری از کون مسائل

Libertéآخرین از کاتالان مدیر آلبرت سرا آغاز می شود در 1774 با دوک د گرز (باپتیست Pinteaux) پینوشت: چگونه او شا

توسط NEWSCENTERALS در 16 اردیبهشت 1399

Libertéآخرین از کاتالان مدیر آلبرت سرا آغاز می شود در 1774 با دوک د گرز (باپتیست Pinteaux) پینوشت: چگونه او شاهد یک جنایتکار بودن علنی کشیده شده و quartered. که حکایت است که توسط یکی دیگر از bewigged فرانسوی سفارش دو رفقا در یک منطقه پوشیده شده از درخت به مد "مرهم ساخته شده از گه و خاک" که به زودی با استفاده از یکی از زنان صحابه که او نیز باید ادرار سپرده به پشت او در حالی که دیگر مردان انزال به داخل دهان او. "بدن او خواهد شد حرم از جهان ما" این برتر متحده است. مدت کوتاهی پس از آن دوک د گرز بیان به همراه زن خود حیوانیت و هنگامی که او در پاسخ گفت که او می خواهم شرکت با نوازش کردن حیوان اندام تناسلی او chides او برای او پیش پا افتاده و عدم جسارت است.

در مورد شما نمی تواند بگوید که در حال حاضر این است که قطعا نه جدید خود را دوستدار خانواده قرنطینه مشاهده گزینه است.

با این حال واضح است که کار از 44 سال سررا که پس از 2013 داستان مرگ من و 2016 را از مرگ لویی چهاردهم (به عنوان به خوبی به عنوان این تلاش را 2019 هنر-نصب و راه اندازی-ish همراه قطعه Roi Soleil) یک بار دیگر با تمرکز بر خمیری رو اشراف قرن 18 فرانسه است. همانطور که با مرگ لویی چهاردهمآن را مهر و موم امر در مورد یک گروه به هم پیوسته فوقانی-crusters درگیر در علت شایع رسیدگی به بدن انسان است. در عین حال در حالی که قبل از کار تثبیت شده در رویال گرداننده' رسمی تلاش برای درمان خود را در کشور در حال مرگ بزرگ خاندان این حماسه (در حال حاضر بازی آنلاین در همکاری با فیلم لینکلن مرکز ملی rollout به دنبال on May 8) تمرکز بر یک گروه از مهار نشده نو جوان مصمم به رد هر و همه حس ادب و نزاکت. آنها آنارشیست ها که می تواند در خانه خود در Pier Paolo Pasolini بدنام 1975 کلاسیک Salò, or the 120 Days of Sodomو هر چند سرا قطعا به نظر می رسد بر مراحل خود را تابو شکستن با یک مزاح حس شوخ طبعی وجود دارد مقدار زیادی از گریم تجاوز به توان در اینجا یافت نشد.

وجود دارد کمی سنتی داستان به Libertéکه قضیه اساسی نگرانی دوک د گرز و همکار خود را انگشت که بوده ام به تبعید از دادگاه فرانسه برای رفتار غیر طبیعی و در حال حاضر به دنبال حمایت و پناه از آلمان Duc de Walchen (هلموت برگر). او را نه بیش از حد مایل به ارائه آن نیست که جلوگیری از این libertines از حمل با شب bacchanalian جشنواره در یک ناشناس ، کسانی که امیدوار به صورت فوری انفجار نفسانی به وجد خواهد شد بشدت نا امید کرد. به عنوان خود را معتاد سرا فیلم آهسته رایت امر است که ویژگی های نه موسیقی (نجات نهایی آن دقیقه) و نه مقدار حرکت دوربین (با چند جزئی استثنائات). سرعت است که اهسته و هنوز هم مجموعه ای به صدای بی وقفه غوغای حشرات و ناله از شخصیت های آن که چهره های آشنا اما چه کسی بوده است و از مد افتاده با عدم عمدی تمایز—است که می گویند شما آنها را تشخیص دهد اما هیچ ایده که آنها در واقع هستند.

گسترش گمنامی افراد آن است سرا تصمیم به بازیگران همه چیز را در مهتابی تاریکی. چشم ها و اندام های جاسوسی در میان درختان و بوته و شاخ و برگ در نتیجه اذیت کردن هویت در راه همان است که فیلم teases مستهجن آتش بازی. برای اوایل امتداد Liberté شامل قطع مناظر مردان و زنان یا صحبت کردن در مورد پایگاه خود را خواستار و یا ایستاده در اطراف زمین-سیاه جنگل. گاه به گاه به طور تصادفی lurid عمل می شکند تا یکنواختی—بگو شلاق یک زن یا یک معشوقه زن بودن در شیر خیس مالیده و با یک. اما رسیدگی به مرگ کاذب و ابهام است که بخشی از سررا برنامه و نشان می دهد یک زمینه ای نقد رفتار بر روی صفحه نمایش و رضایت می آید که از جمله لذت بخش-و-درد زیاده روی.

سرا اولیه خودداری از X-rated مواد خود فرض و گفت و گو وعده های خود است, بازیگوش وسیله تحریک تصورات ما فقط به عنوان آن را برای شخصیت خود را. این متلک نیز بخشی از این فیلم را خشک کمدی حساسیت که به گسترش آن پرتره از این تالار به عنوان نوازندگان مشغول استادانه صریح بازی طراحی شده برای خود و هر یک از دیگر. کلید به خود وابسته به عشق شهوانی تجاوزات وجود شهود و دزدکی toms فراوان در این آینه جنگل مسحور تماشای هر عمل کثیف انجام شده توسط خود منحرف هموطنان. سرا شیفتگی اطفاء شهوت با نگاه گسترش به Liberté's مخاطبان نیز هست که او با همدستی یکی از شرکت کنندگان در این جنون—و در نتیجه یکی دیگر از هدف های بالقوه از نقد او در مورد آنچه در آن به معنی هیجان زده و راضی جنون از این نوع است.

چیزی که در مورد Liberté, اگر چه, این است که آن چیزی جز برانگیختن به خصوص آن را به عنوان devolves به آشکار گه sadomasochism.

"این نوع از مناظر در نهایت تبدیل به هنجار همراه با بسیاری از طولانی یک نگاه اجمالی از حالت شل و راست نر اعضای بودن در اثر مالش و نوازش توسط صاحبان خود و دیگران است."

آقا چسبیده زبان خود را به یک زن spreadeagled پشت در حالی که گریه "باز کردن دروازه به جهنم!" فرد دیگری با ظاهری رایت مربوط به صدمات صورت (به طوری که بینی خود را شبیه به یک پوزه) دریافت دوش طلایی از یک زن چمباتمه بر روی قفسه سینه خود و یک مرد ایستاده بالاتر از او. مثله بازوی سبک بکند و با چنگال. این نوع از مناظر در نهایت تبدیل به هنجار همراه با بسیاری از طولانی یک نگاه اجمالی از حالت شل و راست نر اعضای بودن در اثر مالش و نوازش توسط صاحبان خود و دیگران است. این اثر به طور فزاینده ای یکنواخت اگر کاهش داد زیبایی سرا و فیلمبردار آرتور شبه جرم را مورب ساخته های خود را با استفاده از نور و سایه آشنایی خود تصاویر یک نقاشی با کیفیت است که شوخی در تقابل با کثیف اقدام آنها پس کاملا به تصویر می کشد.

با توجه به این که سرا یکی از آهسته سینما برجسته ترین صدای آن را هیچ جای تعجب است که Liberté نیازمند مقدار قابل توجهی از صبر و توجه است. او سردی در حرکت و یا دراماتیک درگیری و حتی قتل یک شخصیت برجسته به سختی ثبت بیش از یک معنی پاورقی—به این معنی است که آخرین دور از جریان اصلی در دسترس; یکی می توانید تصور متعدد بینندگان زل زده بر آن با مخلوطی از وحشت و سردرگمی و خستگی. در عین حال کسانی که در وفق دادن خود به آن عجیب و غریب طول موج را پیدا خواهد کرد آن را به طور رسمی دارای شور و شعف لحظهای قبل از مدرن وقاحت تمام خود را خونین چیز عجیب و غریب و امید-بی دست و پا ناخوشنودی. این مارکی دو ساد مجدد به عنوان یک deadpan شوخی درخشان محکم نور—در نهایت کاملا به معنای واقعی کلمه—در هرزه و جستجوی خود را برای آزادی از طریق دیوانه carnality.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن