اخلال تاریخ مینیاپولیس پلیس قبل از جورج فلوید

این داستان منتشر شد در همکاری با مارشال, پروژه, غیر انتفاعی, سازمان خبری پوشش ایالات متحده در سیستم عدالت کیفر

توسط NEWSCENTERALS در 9 خرداد 1399

این داستان منتشر شد در همکاری با مارشال, پروژه, غیر انتفاعی, سازمان خبری پوشش ایالات متحده در سیستم عدالت کیفری. ثبت نام برای خبرنامه خود را در اینجا.

به عنوان فیلم از جورج فلوید آخرین لحظات منتشر شده در این هفته بسیاری را در شوک و نفرت. 46-سال ايام عيد دوشنبه شفاعت برای هوا به عنوان یک مینیاپولیس افسر پلیس به زانو در گردن او در طول بازداشت.

اما چند می تواند به اشتراک گذاری وحشتناک آشنایی کلیپ خواهد برای نشان دادن والری کاستیا که چهار سال پیش به تماشای مشابه فیلم: او پسر Philando در حال مرگ پس از یک افسر پلیس را به ضرب گلوله در طول توقف ترافیک در حومه شهر مینیاپولیس. پسر او را به قتل اضافه سوخت به ملی گفتگو در مورد چگونه پلیس در استفاده از زور علیه مردم رنگ و وادار وعده از رهبران مدنی در سراسر مینه سوتا به اصلاحات انجام ندادی.

پس چرا او خواسته است او در حال حاضر تماشای فیلم دیگری از یک مرد سیاه و سفید در شهرستان خود را در حال مرگ در دست پلیس ؟

"من بیمار بیش از آن و به معنای واقعی کلمه دل شکسته" کاستیا گفت: از فلوید مرگ است. "ما هنوز این سوال بزرگ: چرا ؟ چرا این اتفاق می افتد نگه دارید و چرا هیچ کس پاسخگو بودن بود?"

برای پاسخ به آن مارشال, پروژه تجزیه و تحلیل پلیس اصلاحات در این شهر و در سراسر مینه سوتا به درک چرا تغییر شده است به طوری آهسته در سراسر عمدتا سفید و وزارت امور خارجه. پلیس پاسخگویی کارشناسان اسناد دادگاه متوقف شده دولت قانون و 2015 گزارش وزارت دادگستری ایالات متحده در مورد پلیس در مینیاپولیس تمام نقطه به یک الگوی مشخص: حتی به عنوان مقامات ساخته شده برخی از تغییرات سازمان های اجرای قانون را فاقد یا مقام و یا به نظم و انضباط و حذف بد افسران گشت. آنها همچنین موفق به تعیین معیارهای روشن در استفاده از زور و د تشدید.

مینیاپولیس اداره پلیس موفق به طور کامل اتخاذ تغییرات توصیه شده توسط مقامات فدرال به علف هرز بد پلیس محلی منتقدان گفت. حداقل دو نفر از افسران درگیر در Floyd مرگبار روبرو می شوند از جمله افسر که به زانو در گردن او بود شکایت علیه آنها در گذشته است. در همان زمان گروه همچنان به استفاده از چوک نگه می دارد و اجازه می دهد که بحث عمل و در برخی موارد حتی به عنوان یک گزینه برای نیروی کشنده.

"همه این اصلاحات واقعا پایین آمده به 'آنچه شما واقعا در نظر معقول زور؟" کاستیا گفت.

این افسر که دوخته فلوید او پرسید: "چه معقول و منطقی بود در مورد چه مدت او برگزار شد 200 پوند فشار بر آن مرد را گردن؟"

در مینیاپولیس که در آن سرشماری ایالات متحده اطلاعات نشان می دهد که سیاه مردم را تا یک پنجم از جمعیت نیاز به اصلاحات اداره پلیس شد در سال 2012 که به تازگی منصوب رئیس پلیس Janeé Harteau متعهد به پیاده کردن نیروی.

Harteau شهر اولین پلیس بالا بود که یک زن و همچنین آشکارا گی, صورتحساب خودش را به عنوان یک مترقی اصلاح طلب. طی چند ماه او دعوت وزارت دادگستری ایالات متحده به بررسی نیروی پلیس به کمک آن بهبود پاسخگویی و جامعه اعتماد است.

فدرال منتشر شده خود را "تحلیل تشخیصی" در سال 2015, توصیف شهر را "بی اثر" سیستم ردیابی مشکل پلیس. این گزارش توصیه می شود که اداره پلیس به طور خودکار خود سیستم ضعیف ضعیف رفتار ماموران و ناظران هشدار زمانی که یک پلیس آغاز شده است به دندانه دار کردن بیش از حد بسیاری از شکایات. در این سند همچنین نشان می دهد که اداره پلیس وصله پینه کردن یک جایگزین به نظم و انضباط "مربیگری" برنامه.

این برنامه اجازه می دهد تا مقامات پلیس انتخاب کردن برای ارسال یک پلیس به یک جلسه مربیگری به قلم مو رنگ کردن در یک گروه خاص سیاست پس از شکایت است در محل تعلیق و یا دیگر نظم و انضباط. این گزارش فدرال گفته مربیگری روند پر شده بود "تناقضات و سردرگمی است."

Harteau توافق به روز رسانی مداخله سیستم. او همچنین برای مبتلایان به شرایطی که در آن مینیاپولیس افسران مجاز به کشتن. در سال 2016 گروه بازنویسی آن استفاده از زور در سیاست با تمرکز بر "حرمت زندگی است." قوانین جدید نیز مورد نیاز ماموران به دخالت هنگامی که یک همکار پلیس شد سوء استفاده.

این مراحل و دعوت فدرال بررسی در وهله اول ستایش از برخی از ملی طرفداران پلیس اصلاحات. اما برخی چیز مهم ناتمام مانده: بخش نیست به طور کامل تجدید نظر در سیاست های خود را بر گردن محدودیت های پلیس روش که در حال حاضر تحت آتش در سراسر کشور برای دیگر حوادث مرگبار. مینیاپولیس افسران هنوز هم می تواند خفه کردن کسی ناخودآگاه اگر شخص "برگزاری نمایشگاه فعال مقاومت" با توجه به سیاست اداره. کشنده دارای چوک نیز تلقی می شود قابل قبول زمانی که نیروی مرگبار است که از نظر قانونی قابل توجیه است. نه Harteau و نه بخش در پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر.

سرهنگ باب Kroll رئیس پلیس فدراسیون مینیاپولیس نیز نمی پاسخ به درخواست های متعدد برای نظر. کرول که سفید بود و یک بار به نام یک تبعیض نژادی و طرح دعوی در دادگاه در برابر اداره پلیس در آورده و توسط یک گروه از پلیس, سکس با پلیس از جمله یک افسر است که در حال حاضر جاری رئیس پلیس. این 2007 کت و شلوار ادعا که کرول آشکارا عینک سفید "قدرت" نشان خود را در موتور سیکلت ژاکت.

مینیاپولیس شهردار یعقوب فری به خبرنگاران گفت: این هفته که داری استفاده فلوید بود و غیر مجاز تاکتیک و هرگز نباید استفاده شده است. او نیز نامیده می شود در محلی دادستان به پرونده اتهامات جنایی علیه Derek چوین افسر ثبت زانو در Floyd گردن.

ترزا نلسون حقوقی مدیر آیتالله سیستانی از مینه سوتا گفت که اقدامات این افسر که به زانو در Floyd گردن نقض سیاست اداره اجازه می دهد به گردن محدودیت به دلیل آن منجر به مرگ زمانی که نیروی کشنده بود ،

فلوید لحظات پایانی شفاعت است که او نمی تواند در حالی که نفس چوین زانو در گلو خود را نقض وزارت "حرمت حیات" سیاست, او گفت:. و پلیس که ایستاده بود و تماشا بدون دخالت همچنین شکست بخش قوانین.

"آنها به طور کامل نقض این سیاست اما سیاست اجازه نمی دهد کسی به رندر ناخودآگاه که من فکر می کنم مشکل ساز است" نلسون گفت. "من امیدوارم که اصلاحات واقعی و بیرون آمدن از این."

نلسون افزود: تجدید نظر در استفاده-از-نیروی سیاست توضیح می دهد که چرا این گروه قادر به آتش چهار دستگیری افسران فلوید در مورد ظرف 24 ساعت از مرگ او با سرعت است که نادر در قبلی پلیس-خشونت موارد است.

سیاست در استفاده از گردن محدودیت ها نه تنها در منطقه که در آن اصلاحات احساس کوتاه در مینیاپولیس پلیس طرفداران گفت. آنها نیز به این روند قرار است به شناسایی "مشکل رفتارهای" در افسران. معلوم نیست اگر این گروه تا کنون به دنبال از طریق فدرال توصیه های در مورد چگونه به طور خودکار سیستم.

"آنها هرگز به عقب ، آن را خسته کننده است" گفت: چاک Turchick یک پلیس پاسخگویی مدافع بود که در این کمیته تشکیل شده برای کمک به شهرستان رول فدرال اصلاحات. "این یک شوخی بود."

اداره پلیس نمی خواهد اظهار نظر در مورد این که آیا آن اوایل-سیستم هشدار دهنده همیشه پرچم افسر چوین یا هر یک از سه تن دیگر از افسران درگیر در Floyd بازداشت. اما سوابق نشان می دهد چوین و یکی دیگر از افسران به حال شکایت علیه آنها.

چوین یک 19-سال کهنه از گروه متصلب ده شکایات مردم که هیچ کدام منجر به نظم و انضباط شهرستان سوابق نشان می دهد. کسانی که سوابق نشان نمی دهد طبیعت و یا شدت از شکایت. به همین ترتیب شهرستان مربیگری سوابق نیستند عمومی پس از آن معلوم نیست اگر چوین فرستاده شد به هر یک از سیاست ها و جلسات آموزشی به عنوان یک جایگزین به نظم و انضباط.

گذشته اخبار نشان می دهد که چوین درگیر شد در حداقل سه مورد که در آن یک افسر پلیس به ضرب گلوله یک غیر نظامی در طول یک دوره شش ساله. او قرار داده شده در مرخصی با حقوق در سال 2006 پس از در حال حاضر, اما نمی تیرانداز در طول کشنده رویارویی با یک مرد مسلح با چاقو. در سال 2008 چوین شات 21 ساله که مشکوک به ضربه زن. با توجه به سنت پل پایونیر پرسپلیس مرد گفت: در آن حادثه تلاش برای گرفتن یا چوین یا شریک زندگی خود را تفنگ باعث چوین برای باز کردن آتش. و در سال 2011 چوین که در صحنه زمانی که یک همکار به ضرب گلوله یک مظنون مسلح که گفته بود دست خود را به بالا و در تلاش بود تا تسلیم با توجه به اخبار حساب.

چوین وکیل بازگشت نیست یک تماس را به دنبال نظر.

Tou Thao یکی دیگر از افسران درگیر در Floyd برخورد, تا به حال حداقل شش شکایت علیه او شهرستان سوابق نشان می دهد. پنج منجر به هیچ نظم و انضباط و یکی است که هنوز تحت بررسی است. و در سال 2017, این شهرستان پرداخت می شود $25,000 حل و فصل به Lamar فرگوسن که گفت Thao زدم دندان های خود را در طول بازداشت, دادگاه, پرونده نشان داد. Thao تا به حال با نزدیک شدن فرگوسن بود که راه رفتن با دوست دختر خود حامله سوال در مورد نگهداری از افراد معتقد به فرگوسن بستگان با توجه به دادگاه پرونده. رویارویی به سرعت افزایش یافت.

Thao وکیل نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر.

شهرت مینیاپولیس,' اداره پلیس به عنوان یک رهبر در پلیس اصلاحات به پایان رسید و قبل از فلوید مرگ است. در ماه جولای سال 2017, افسر, محمد نور به ضرب گلوله جاستین Ruszczyk Damond یک معلم یوگا از استرالیا بود که به نام 9-1-1 به گزارش جنسی ممکن است حمله در نزدیکی خانه اش. Harteau استعفا داد و روز بعد.

نور یک سومالیایی-آمریکایی بود محکوم به 12 سال زندان برای عکسبرداری Damond سفید ، شهر مینیاپولیس پرداخت 20 میلیون دلار حل و فصل به Damond خانواده و وکلا. چون نور نمی رکورد خود را در برخورد با Damond در بدن خود, دوربین, اداره پلیس خود را به روز رسانی سیاست و در حال حاضر نیاز به پلیس برای فعال کردن بدن خود, دوربین, در حالی که سفر به یک تماس. مقامات گفت که افسران درگیر در Floyd مورد همه دوربین های خود را تبدیل شده است.

دولت دادستان کل کیت الیسون گفت که او به خوبی آگاه دولت دیرینه پلیس چالش است. "اصلاحات تا کنون بوده است متوقف ناکافی و فقط با قرار دادن آن در قفسه تا زمانی که ما به آینده, تراژدی," او گفت:. "بدون تراژدی به نگه داشتن آتش آن نادیده گرفته می شود بعد از مدتی."

الیسون گفت که آن را به فرهنگی و سیاسی تغییر برای رفع این رابطه بین پلیس و جوامع در مینه سوتا اما این سیاست رفع می تواند کمک کند. این COVID-19 pandemic متوقف پیشرفت یک گروه کاری "پلیس-درگیر نیروی مرگبار برخورد" که الیسون منجر کنار دولت امنیت عمومی کمیسر. در ماه فوریه این گروه منتشر شد 28 توصیه های جدید از جمله آموزش استاندارد و تحقیقات مستقل به استفاده از نیروی مرگبار.

اما بسیاری از تغییرات پیشنهاد نیاز به قانونگذاری ایالتی را تصویب. اگر سالهای اخیر است که هر راهنمای آنها بعید است که برای به دست آوردن مقدار کشش. پس از 2015 انتخاب رهبران پیشنهاد بیش از یک دوجین پلیس اصلاحات لوایح اما موفق به تصویب و یا قابل ملاحظه ای پیشرفت هر یک از آنها. چند تا از شکست صورتحساب را بازرسی و نگهداری ایالت استانداردهای زمانی که پلیس می تواند با استفاده از زور و راه اندازی مستقل تحقیقات برای کشنده حوادث. یکی دیگر از را بودجه آموزش در تعصب نژادی و د تشدید برای افسران در دولت بزرگتر ادارات.

برخی از الیسون طرح پاییز تحت هدایت دولت را افسران صلح و استانداردهای آموزشی هیئت مدیره و یا پست که نظارت پلیس مجوز برای اجرای قانون در سراسر مینه سوتا است. کسانی که پیشنهاد گوشت گاو تا هیئت مدیره قدرت به تعلیق و یا لغو یک پلیس مجوز. اما در حال حاضر الیسون گفت: آژانس نمی کند قدرت کافی برای اجرای استانداردها و مقننه است و نه به تصویب یک پیشنهاد به آن است که قدرت.

"در حال حاضر پست است و نه نیرویی برای تغییر" الیسون گفت. "این بیشتر از فقط یک passthrough."

الیسون که صریح بر محور مسائل مربوط به شش دوره کنگره ایالات متحده گفت: اگر او ناراضی بود با دادستان شهرستان Mike Freeman را از دست داده و این فلوید مورد او می تواند درخواست فرماندار به دست پرونده به دادستانی کل که در آن الیسون می تواند نظارت دادستان به طور مستقیم.

فریمن گفت: اواخر روز پنجشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی که در حالی که "هیچ فرد باید انجام دهد" چه افسر چوین آیا "وجود دارد شواهد دیگر که پشتیبانی نمی کند اتهام جنایی" و او که قرار بود به "راش به عدالت است."

آن باقی مانده است معلوم نیست که آیا اتهام علیه افسران خواهد توقف خشونت آمیز تظاهرات که روز پنج شنبه وارد خود را از روز سوم و درخواست فرماندار برای فعال کردن گارد ملی.

و پیگرد قانونی ممکن است نه صلح را به Floyd خانواده. پس از کاستیا مرگ در سال 2016 افسر Jeronimo Yanez شد متهم در قتل اما هیئت منصفه او را مقصر همه اتهامات.

پرسید که چه او خواهد بگوید افرادی مانند کاستیا که نا امید و احساس می کنید که کم و یا هیچ چیز تغییر کرده است الیسون پاسخ داد: "من فقط یک چیز برای والری در این راستا است. ما باید سعی کنید. من قصد ندارم به او بگویم چیزی تغییر کرده است. من قصد دارم به او بگویم ما در حال رفتن به سعی کنید به آن را تغییر دهید."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن