سیاه و مسافران در حال تغییر روایت است. آن زمان برای برندها به گوش دادن.

در سال 2015 من ایستاده بود و در یک آسانسور با طلایی-قهوه ای نوارهای پایین پشت نقره ای اویزان گوشواره, برهنه لب

توسط NEWSCENTERALS در 29 تیر 1399

در سال 2015 من ایستاده بود و در یک آسانسور با طلایی-قهوه ای نوارهای پایین پشت نقره ای اویزان گوشواره, برهنه لب و هیجان زده در مورد تجربه من اول شب در دوبلین ایرلند به عنوان یک دانشجو.

قبل از من حتی می تواند به مرحله خارج از آسانسور خلق و خوی من منتقل شده به عنوان یک مرد سفید پوست شروع به تکان شدید و سخت بر روی نوارهای کشیدن سر من به عقب حرکت است. من به او نگاه متعجب و متحیر به عنوان او ادامه داد: به یدک کش ، او گفت و من به سرعت او شانه ای بالا انداخت و رفت.

آن را اولین بار یک فرد سفید حمله کرد من فضا برای لمس موهای من بدون اجازه, اما این اولین بار بود که من تجربه نژادپرستی در خارج از کشور و نبود گذشته است.

بعد که همان شب یک زن کار در بار از من خواست که من از کجا بود. "اوهایو!" من گفتم هیجان زده به چت با محلی. او به من داد یک فرد نگاه, بنابراین من به دنبال, با, "اوه, من از امریکا است." هنوز هم او ناراضی به نظر می رسد با پاسخ من. من به زودی متوجه شدم که او می خواست به دانستن که در آن من بود واقعا از و رود من می گویند یک کشور در آفریقا و حتی اگر به عنوان یک سیاه آمریکایی, من نمی تواند با دقت اشاره کردن دقیق این مقصد. به عنوان تنها فرد سیاه و سفید از دانشگاه من در این سفر این تجربه کردند سرخوردگی بیشتر به من احساس نمی راحت به اعتماد در هر کسی.

در حالی که این یکی از چندین تجربه من, عشق من برای سفر تغییر نکرده است. مانند بسیاری از مسافران مشتاق من تا به حال یک سفرنامه کامل از سفر در این کتاب برای سال 2020 از لندن به بالی به Curacao—همه متوقف توسط coronavirus بیماری همه گیر. که من مجبور شد برای آرام کردن من شروع به تأمل بیشتر در سفر و معنای عمیق تر از آنها است.

در سیاه و سفید, سفر, جامعه, تجربه من تا به حال منحصر به فرد است. به عنوان جهان بود ضربه با یک بیماری همه گیر یکی دیگر آورده بود به خط مقدم: نژاد پرستی. در حال حاضر سیاه و مسافران با استفاده از رسانه های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن داستان های شخصی از نژادپرستی در حالی که سفر و کار با شرکت های مسافرتی. این raciest حساب 2020 است آمار تقریبا هر صنعت از رسانه های زیبایی به تکنولوژی و در حال حاضر عمده مارک های سفر و مقصد و سازمان مدیریت در حال نامیده می شود برای عدم تنوع و شمول تلاش از هر سطح در درون سازمان های خود را. با توجه به ماندالا تحقیقات مردم سیاه و سفید صرف جمعی $63 میلیارد سفر در سال 2018 و سفر شرکت کرده اند و در عین حال به استخدام تعامل و بازار به سمت سیاه و مسافران به اندازه کافی.

در پاسخ به مرگ Ahmaud Arbery, Breonna تیلور و جورج فلوید, شرکت آب گرفتگی رسانه های اجتماعی با گرافیک از مربع های سیاه و سفید برای نشان دادن حمایت خود را برای زندگی مهم جنبش است. در حالی که ارسال یک مربع یک ژست خوب آن را قابل مقایسه با تضمین این که سیاه و سفید زندگی می کند در واقع نشان داده شده است.

برای دیدن تغییرات پایدار, سیاه سفر حرفه ای تشکیل سیاه سفر داد. در یکی از اولین ابتکارات داد ایجاد #PullUpForTravel مبارزات انتخاباتی به چالش سفر تجاری به آن نگاه لازم در این شماره از سازندگان آنها را استخدام.

با "سیاه و سفید, سفر, کارت امتیازی," اتحاد علنی نام برندها به گزارش درصد از سیاه تضمینی در پنج دسته اصلی از جمله اشتغال, همایش & نمایشگاه پرداخت تبلیغات/بازاریابی مبارزات مطبوعات و انسان دوستی.

"ماموریت سیاه و سفید, سفر, اتحاد برای حمایت از سیاه و سازندگان محتوا در سراسر جهان و افزایش حضور خود را در صنعت سفر از جمله اما نه محدود به اشتغال کنفرانس ها و رسانه ها" عضو موسس و هیئت مدیره افسر Martina جونز-جانسون گفت: روزانه وحش.

به عنوان یک نتیجه از این رسانه های اجتماعی کمپین های متعدد برندها باید متعهد به انجام بهتر. چند علامت های تجاری است که مرتکب شده اند شامل TBEX گذشتن از سفر عظیم Wanderful زنان TravelFest برمودا Tourism Authority, کشف, تولدو, Travel Portland, Airbnb, Tripsavvy امتیاز و چندین.

"ما باید یک راه طولانی برای رفتن به عنوان یک شرکت و به عنوان یک صنعت—و ما متعهد به انجام بهتر و ایجاد تغییر واقعی. این شامل ترکیب تنوع بیشتر و ورود در TPG و با استفاده از نفوذ پلت فرم در صنعت سفر رهبری با مثال" امتیاز مرد نوشت: در پست های رسانه های اجتماعی.

این تصور غلط وجود دارد که مردم سیاه و سفید سفر نیست. همراه با اتحاد چند سیاه و سفید متعلق به سفر تجاری اختصاص داده شده به زدودن این اسطوره ها در حال توسعه, سیاه سفر جوامع میزبانی سرپرستی تجارب و نشان سازگار تصاویر سیاه و مسافران از طریق خود سیستم عامل اجتماعی. تعداد کمی از این مارک های معروف عبارتند از Dipaways لاس Morenas De España و وزش جمعی.

با موفقیت خود را #PullUpForTravel, کمپین اتحاد ایجاد شده است در حال انجام طرح ها و استراتژی های به نگه مارک های پاسخگو برای دراز مدت در حال توسعه سالانه تنوع گزارش که طرح های مختلف kpi ها گزارش شده توسط هر نام تجاری به عنوان یک راه برای نظارت و پیگیری پیشرفت.

"بسیاری از اوقات این برندها را می گویند" آه خوب, من نمی دانم, من به دنبال یک فرد سیاه و سفید در این طاقچه و من نمی توانستم آنها را پیدا کنید.' بنابراین ما در حال ایجاد یک کمپین. آیا شما می خواهید یک مسافر از وگاس ؟ ما به شما کردم. آیا شما می خواهید به یک مسافر که لوکس ؟ ما به شما کردم. آیا شما می خواهید یک مسافر که دوست دارد به پیاده روی? ما به شما کردم. بنابراین هیچ کس را به بهانه ای که چرا آنها لازم نیست که یک فرد سیاه و سفید در کنفرانس ها و یا در مطبوعات خود سفرهای دیگر."

سفر مارک های دیگر نمی تواند چشم پوشی سیاه مسافران تاثیر و ارزش و یا طبقه بندی ما به یک دسته. تاریخی و ظلم و ستم سیستماتیک استفاده شده است برای کاهش و محدود کردن جنبش از مردم سیاه و سفید; بنابراین هر زمان ما سفر ما در حال ایجاد یک روایت است. سفر شرکت بدنام برای ارسال تمام سفید و نویسندگان مطبوعات در سفر به پوشش سیاه مقصد که اغلب در تلاش برای پوشش منطقه اخلاقی و یا با یک چشم انداز متنوع.

هنگامی که شرکت ها کار می کنند با سفر سازندگان آنها همچنین به دست آوردن بینش و چشم انداز است که آنها نمی توانند به هر نقطه دیگری چون داستان ما در مورد چگونه ما حرکت و تاثیر جهان نیاز به اشتراک گذاشته شود از طریق لنز.

در حالی که نژادپرست تعامل من با تجربه در 2015 ناراحت کننده بود آن را به من نشان داد قدرت من به عنوان یک مسافر برای از بین بردن کلیشه. اغلب سیاه, مسافران, اولین فرد از رنگ های بسیاری که تا کنون ملاقات کرد. این تعامل می تواند منجر به واقعی اتصالات و در نتیجه پاک کردن اسطوره ها و تغییر دیدگاه با یک ذهن باز.

زمانی که مردم سیاه و سفید, سفر, ما شکستن موانع و شکستن بانک. اقتصادی ما تاثیر مسافران ایدز, اقتصاد جهانی است. شرکت های سفر نیاز به دور انداختن روایت است که آنها نمی تواند پیدا کردن سیاه مسافر حرفه ای برای کار با—از آنجا که در این نقطه, آن را فقط یک خسته بهانه ای برای عدم کار آنها مایل به انجام است.

من فکر می کنم وجود دارد اتاق را برای همه علامت های تجاری خود را بهتر انجام دهد. بنابراین اجازه دهید از اینجا شروع کنید. اگر شما یک سفر خالق در اینجا یک سفر ویرایشگر شما می توانید برای رسیدن به شما برای شروع: william.oconnor@thedailybeast.com

راه شما دیدن و نوشتن در مورد جهان مهم است. آیا تا به حال سکوت صدای خود را. تا کنون.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن