سرزنش مارتین لوتر برای مردم تفکر کتاب مقدس زن پيامبر بود مرد

هنگامی که ما فکر می کنم از " رسولان ما معمولا فکر می کنم اصلی دوازده پیروان عیسی که به همراه او در طول وزارت خ

توسط NEWSCENTERALS در 29 اردیبهشت 1399

هنگامی که ما فکر می کنم از " رسولان ما معمولا فکر می کنم اصلی دوازده پیروان عیسی که به همراه او در طول وزارت خود در سرزمین مقدس. شما همچنین ممکن است اشاره St. Paul که شد پیرو عیسی پس از یک چشم انداز در جاده ها به دمشق و شناخته شده است به عنوان یک 'رسول' یا بیشتر به طور خاص, 'رسول به امتها.'

آنچه در همه این افراد مشترک است که آنها مرد بودند. جنسيت انتخاب عیسی رئیس پیروان است, در این روز, این اساس برای همه-مرد روحانیت در بسیاری از فرقه های مسیحی. و در عین حال کتاب مقدس می کند تماس یک زن—Junia—و نه فقط یک "رسول" اما "بسیار محترم در میان [آنها را]."

اگر شما در حال فکر کردن "من به یاد داشته باشید عیسی جلسه Junia" سپس شما صحیح; او هرگز ذکر شده در انجیل. اما وضعیت پل در تاریخ مسیحیت نشان می دهد که شما واقعا نمی باید بدانید که عیسی زمانی که او زنده بود به نگه داشتن رتبه از رسول در کلیسای اولیه. این یک راز است که پل تماس Junia رسول و در عین حال او به ندرت ذکر شده در تاریخ مسیحیت. یک مقاله جدید توسط Yii-Jan Lin استاد در دانشگاه ییل Divinity School, منتشر شده در مجله کتاب مقدس و ادبیات و مجموعه های خارج برای بررسی راه های که در آن مردم تلاش کرده اند تا فشار Junia خارج از کانون توجه با این ادعا یا از او مرد یا که او واقعا یک رسول است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن