Worm شوخی باعث می شود علم توییتر شعله جنگ را به اتهام تبعیض و نژاد پرستی

قرار بود آن را به یک فعالیت سرگرم کننده. در جولای 18, الن Weatherford, شرکت میزبان از تنها باغ وحش از ما, پادک

توسط NEWSCENTERALS در 13 مرداد 1399

قرار بود آن را به یک فعالیت سرگرم کننده. در جولای 18, الن Weatherford, شرکت میزبان از تنها باغ وحش از ما, پادکست, توییتی از یک سوال ساده:"آنچه که بیشتر overhyped حیوانی؟" پست شده دور از شل جامعه از محققان zookeepers و بیابان علاقه مندان است که باعث می شود تا علم توییتر یک جامعه که شور و اغلب آشکار به عنوان دوستانه با صدا غذا خوردن صحبت کنید. پاسخ جریان در: نهنگ آبی, شیرها, پنگوئن. یک زمان بزرگ شد و تا به حال همه.

تا یک روز بعد هنگامی که مایکل ایسن سردبیر eLife—خوبی در نظر گرفته دسترسی باز مجله علمی برای پزشکی و علوم زندگی—یک شوخی در مورد فروتن انواع موجب ترک خوردگی باز مهر هفتم و طلوع جلو... wormageddon.

هدف از ایسن بازیگوش, خشم? شفاف 1 میلیمتر-طول انواع به نام Caenorhabditis elegansاست که موضوع تحقیقات گسترده پس از 1970s. C. elegans چیزی است که شناخته شده به عنوان 'مدل گونه ها و گونه های مورد مطالعه به دلیل آن را فراهم می آسان پروکسی برای درک فرآیندهای بیولوژیکی. (قابل توجه دیگر مدل گونه های موش و مگس میوه.) C. elegans اولین ارگانیسم چند سلولی به آن کل ژنوم عصبی و سیستم نقشه برداری و مطالعات آن استفاده شده است در تحقیقات بر روی بیماری آلزایمر را وابستگی به نیکوتین و آتروفی عضلانی با توجه به زمان سپری شده در فضا است. این گونه حتی خود پایگاه داده آنلاین از ژنوم اطلاعات و مقالات مربوط.

اکثر مردم در زمان شوخی در گشاد گشاد راه رفتن و یا استفاده از آن به عنوان یک فرصت برای گسترش این کلمه خوب در مورد نماتد. اما کرم باند اجرا می شود ، چند محققان خوشحال نمی شود توسط دکتر ایسن شوخی و پاسخ خود را spiraled کردن در به طور فزاینده ای نامتناسب جهت. برخی از این بودند scoldings در مورد ادب و نزاکت با استفاده از کلمه "برو" در زمینه های عمومی و اینکه آیا "علمی توییتر" فلسطين مناسب در سطح حرفه ای با پذیرش "frat پسر" طنز. یک تیم رفت تا آنجا که علنا تجدید نظر ارسال مقاله به eLife. دیگران شکایت کرده است که سردبیر یک مجله شد علنا توهین به مطالعه گونه است. "من مطمئن هستم که او فکر می کند این است که همه خنده دار. اما بسیاری از ما تا به حال کمک های مالی و مقالات رد شده بر اساس *دقیقا* این دلیل" نوشت: یک محقق. (دکتر ایسن اشاره کرد که کمک های مالی خود را در اطراف مگس میوه تا به حال شانس بهتر است.)

دکتر ایسن پاسخ به این دیوانگی بودند تا حد زیادی خوش نیت. (دکتر ایسن کاهش یافته است به صحبت می کنند در رکورد این قطعه با استناد به یک تمایل به بیشتر ملتهب وضعیت.) اما یک روز بعد در یک تلاش آشکار روشن است که او در واقع هیچ چیز در برابر C. elegansدکتر ایسن توییتی در ستایش از کرم اشاره کرد که در حالی که آن را فاقد جاذبه "این شگفت آور است که چقدر از درک ما از زیست شناسی عمومی و ابزار ما برای مطالعه آن آمده از آزمایش های فعال این ویژگی های منحصر به فرد این کوچک wriggling و شگفت انگیز بیستی."

و این که باید شده اند که. اما در جولای 20—یک روز پس از ایسن بود باز می توانید از عنوانی کرم ها و در میان سیل C. elegans جوک شستن اطراف توییتر—چیزهایی که تا به حال تشدید عجیب و غریب, در یک جهت. همانطور که بهت زده ناظران این سوال را مطرح میکردند که آیا C. elegans محققان در نظر گرفتن تمام چیزی که کمی به طور جدی تعداد انگشت شماری کوچک از محققان در پاسخ به این استدلال که جوک در مورد کرم ها در برخی از راه معادل جوک در مورد زنان و مردم از رنگ.

تا کنون پرکار ترین پوستر در این راستا بود Ahna Skop دانشیار ژنتیک در دانشگاه ویسکانسین-مدیسون و گیرنده قبلی از تنوع برابری و شمول بر اساس جایزه در سال 2018 است. دکتر Skop—که در پاسخ به یک درخواست برای نظر توسط The Daily Beast—استدلال گسترده است که ساخت جوک در مورد کرم ها صرفا نوک کوه یخ که آن را به ساخت جوک در مورد به حاشیه رانده شده و هویت و یا یک نمونه از 'اطرافیان اثر روانی نظریه این استدلال که افراد کمتر احتمال دارد به ارائه کمک به یک قربانی در یک جمعیت. (برای آن است كه: اول آنها را برای از بین بردن worm مردم و به من گفت: هیچ چیز به من نمی worm شخص؟)

در نتیجه موضوعات دکتر Skop—که شناسایی به عنوان "بخش شرقی گروه چروکی" و "معلول با EDS"و دیگران به طور مداوم موفق به عموم پاسخ به دانشمندان مانند متخصص خزنده شناسی چلسی کانر که سعی کردم به اشاره است که این مسخره تلفیق. در ارتباط کانر مشترک با Daily Beast, Skop دو برابر کردن با این استدلال که او قبلا آسیب تثبیت تبعیض نگرانی خود را در مورد worm شوخی بود توجیه می شود.

در ژوئیه 21, wormageddon تا به حال فراتر خرده نگرانی در مورد crassness یا تعصبات در موضوع تحقيق و شرکت مینمودم سراسر thornier قلمرو: من.e تمایل سفید و سفید-ارائه دانشگاهیان به چشم پوشی از ظلم ساختاری به نفع شخصی خود احساسات و حاضر به اصیل تقویت صدای مردم به حاشیه رانده شده. در حالی که پویا آشنا است یکی کانر گفت: روزانه وحش این مثال این بود که کم جدید. "پیش از این هرگز به حال کسی که نسبت به من و دیگران بی شماری به یک کرم...[یا] ادعا می کند که worm محققان تبعیض در مقایسه یا برابر راه به BIPOC زنان و افراد معلول است."

در دروغ معادل واقعی ظلم و ستم از افراد متعلق به گروه های به حاشیه رانده شده به توییتر شوخی در مورد انواع, Wormageddon 2020 ارائه می دهد یک مثال روشن از چگونگی سفید و سیاه و سفید و عبور از زنان سوء استفاده از این زبان از تنوع برابری و شمول با کمی مسئولیت پذیری و آگاهی خود و بدون هر گونه علاقه در این صدمه دیده است که چنین بیهوده و بیمعنی كند باعث شود مردم آنها از لحاظ تئوری دفاع از. کسی که در زمان مبارزات که به حاشیه رانده شده مردم در دانشگاه ها به طور جدی پس از همه خواهد نه استناد به آنها برای پیروزی در توییتر بحث در مورد اینکه آیا یک کرم شوخی بی ادب است. "این مقایسه هرگز زانو حرکت تند و سریع واکنش برای آنها" کانر گفت. "و سپس پاسخ [به مدينه] باید بهتر شده است... آسیب انجام می شود باقی می ماند با ما و دریافت آنها را از سیستم خارج شوید و فراموش نکنید که این تا به حال اتفاق افتاده و اجازه دهید آن را بیش از ضربه' در ضمن ما باید به کار برای رفع آنها چه بود."

اگر کل این کسب و کار به نظر می رسد مانند بسیاری از سر و صدا بیش از یک حیوان کوچک اکثر علوم توییتر است که به اشتباه به عنوان به خوبی. این درست نیست که چگونه این نوع از چیزهایی که معمولا می گوید: مورین برگ حشره شناس که در عمل به عنوان یک شاهد ناظر به متعاقب آن زد و خورد. "علم توییتر به طور مداوم به گونه 'جنگ' که در آن ما به کباب تیم های دیگر اما پس از آن نیز یک تا یکدیگر را با حقایق در مورد حیوانات ما در حال دفاع از" دکتر برگ گفت: روزانه وحش. در عین حال برای یک جامد سه روز worm گفتمان غالب علم توییتر بین بحث متا جوک مورد بحث و مردم plaintively تعجب که چرا هر کس صحبت کردن در مورد چیزی به نام"C. elegans"و هنگامی که آن را متوقف کند.

در نهایت آن را حتی به اندازه کافی دور است که بی خبر آمر تصادفا به عقب در سراسر آن. Weatherford بود و پیمایش از طریق خوراک خبری در روز دوشنبه و دیدم دیگر دانشمندان اشاره به درام در worm جامعه است. شیفته او در بر داشت یک موضوع است که اجازه داده او را به دنبال بازگشت به مبارزه به اصلی شوخی است. "من کاملا شوکه شده بود برای پیدا کردن که تفنگ سیگار کشیدن شده بود پست من از روز قبل که من در حال حاضر فراموش شده در مورد."

چگونه ودرفرد احساس در مورد نیاز به طور تصادفی شروع به سه روز wormageddon? "نه بزرگ! من احساس می کنم بسیار متاسفم برای همه که خوراک خبری مسدود شده است برای چند روز در پایان با گیج کننده worm گفتمان." رو به او گفت: او قصد دارد به بسیار دقیق در مورد پتانسیل پایین دست اثر هر تاپیک. "من قطعا نمی خواهید برای کمک به دمه منفی است که در حال حاضر در حال چرخش در اطراف رسانه های اجتماعی به طور مداوم بنابراین من به ارمغان خواهد آورد تمرکز من به عقب به سمت نشاط بخشی و استقبال آموزشی سبک."

"همه در همه این کل چیزی بود مزخرف و بدتر هر روز" برگ گفت. "اجازه دهید همه ما لغو شود بنابراین ما می تواند به صورت رایگان از شر worm گفتمان."

این کرم های گرد در ضمن—نادان ، wriggling جلو و عقب و دختران خود را رعایت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب