مجارستان توقف بودجه دولت برای کلید اوربن رقبای

مقامات مجارستان را متوقف جریان از بودجه دولت به ائتلاف دموکراتیک گفت و آن را نتوانست به نمایش "قابل اعتماد و ت

توسط NEWSCENTERALS در 2 خرداد 1399

مقامات مجارستان را متوقف جریان از بودجه دولت به ائتلاف دموکراتیک گفت و آن را نتوانست به نمایش "قابل اعتماد و تصویر روشنی" از منابع مالی خود را. این حزب می گوید: درخواست مقالات سوخته در یک سال 2018 آتش.

یکی از مجارستان اصلی احزاب مخالف چپ متمایل ائتلاف دموکراتیک (DK), حال آن بودجه به حالت تعلیق در یک حرکت آنها را محکوم به انگیزه های سیاسی در روز پنج شنبه.

دولت تفتیش گفت که صورتهای مالی ارائه شده توسط حزب موفق به نشان می دهد "قابل اعتماد و واقعی تصویر" از این گروه منابع مالی در 2017-2018 زمانی که حزب دریافت برخی از $1.57 میلیون (€1.43 میلیون دلار) در دولت پول.

ادامه مطلب: مجارستان به منطقه حمل و نقل اردوگاه های پناهندگی پناهجویان

در پاسخ به این حرکت DK متهم دفتر کار به دستور نخست وزیر ویکتور اوربان. مقامات تا به حال خواستار آن شدند که در مقالات ویران شد در این آتش است که پاره از طریق خود بوداپست ستاد در سال 2018 آنها اضافه شده است. هیچ کس مجروح شد در این آتش سوزی به عنوان دفاتر حزب خالی بود در آن زمان.

"و پس از این مقالات... واقعا سوزاندن در آتش همین دلیل است که ما هرگز قادر به ارائه آنها تعلیق از بودجه دولت برای DK می تواند برای همیشه لطفا برای آخرین" حزب گفت: در وب سایت خود.

آنها اضافه شده است که دهان خود را "خواهد بود نه بسته خروج حمایت از دولت است."

این کشور بالا حسابرسی رسمی, Laszlo Domokos, سابق مجلس از دولت حاکم فیدز ، Domoko است سیلی قابل ملاحظه جریمه در چند احزاب مخالف و یا به حالت تعلیق کمک های مالی خود را با توجه به اتهام بی نظمی ها در سال های اخیر با توجه به AP news agency.

ادامه مطلب: 'مجارستان است و دیگر یک دموکراسی' می گوید مجاری قانونی محقق

DW می فرستد یک انتخاب روزانه اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب