بلومبرگ زنان خرید-سمت شبکه هند فصل باز می شود ثبت نام برای سال دوم از آن برنامه مشاوره

هند فصل از بلومبرگ زنان خرید در سمت شبکه ("BWBN") در حال تکمیل یک سال پس از آن تاسیس شد به عنوان اولین شبکه از

توسط NEWSCENTERALS در 7 مرداد 1399

هند فصل از بلومبرگ زنان خرید در سمت شبکه ("BWBN") در حال تکمیل یک سال پس از آن تاسیس شد به عنوان اولین شبکه از نوع خود در این کشور با هدف به مربی 20 پتانسیل بالا در هند خرید-سمت صنعت به رهبران آینده. شبکه باز است ثبت نام برای 2020-21 آموزشی دسته ای و دعوت از سطح متوسط زنان در مدیریت دارایی به درخواست برای آن برنامه نظارت.

سال گذشته این شبکه انجام شده تعدادی از قرار دادی رویدادها و کارگاه های آموزشی یک در یک مشاوره جلسات ارائه شده است که کاربران با چند آموزش و فرصت های شبکه. هندی فصل از این شبکه راه اندازی شده است تحت هدایت از چهار موسس همکاران – لاکشمی Iyer CIO از Kotak Mahindra مدیریت دارایی; Nithya Easwaran مدیر عامل در تقسیم عددی بر مضرب جایگزین مدیریت دارایی; Shikha Sharma, سابق, مدیر عامل بانک محور و مشاور KKR; و Vibha Padalkar مدیر عامل و مدیر عامل شرکت از HDFC Life. 20 mentees در سال اول از آن برنامه نظارت شامل حرفه ای از برخی از هند بزرگترین خرید-سمت شرکت های مانند Everstone سرمایه توسکا سرمایه Kotak AMC SBI MF, ICICI Prudential AMC عفونت ادراری AMC و Motilal Oswal AMC, در میان دیگران.

"بلومبرگ دارای مفهوم و راه اندازی این شبکه به ارنج زدن و کمک به زنان جوان در دستیابی به توانایی های بالقوه خود و من خوشحالم که به بخشی از تاسیس تیم. شرکت کنندگان نشان می دهد پتانسیل بسیار زیاد و به این دلیل است که آنها انتخاب شده اند. اما آن است که اغلب چیزهای کوچک است که می تواند نا امید و dishearten زنان جوان در این زمینه مدیریت پول و حتی بیشتر از آن زمانی که آنها را به پایین یک untrodden مسیر بدون بازی کتاب. هدایت کنندگان است شخصا انجام آن را به عنوان در یک حس من راه دادن می گوید:" خانم Padalkar.

"تمام ذات از این فصل به تجهیز شناسایی بالا و بالقوه زنان با کافی مهمات به فعال کردن آنها را گام بعدی به جلو است. با این هدف در ذهن بنیانگذاران حال بسته-درب one-on-one جلسات مشاوره با این زنان برای کمک به راهنمای آنها را در راه رو به جلو در مشاغل مربوطه. BWBN است از این رو یک پیشگام فروم در هند برای کمک به علت برابری جنسیتی و از همه مهمتر شناسایی پتانسیل زنان رهبران" خانم Iyer می افزاید.

نقاشی از تجربه جمعی از بنیانگذاران این شبکه به عنوان یک سیستم پشتیبانی برای اعضای ترویج شایسته سالاری و حضور در صنعت و آموزش در تنوع مسیرهای شغلی در خرید-سمت.

"من واقعا بر این باورند که زنان به طور طبیعی را یک ترکیب منحصر به فرد از شهود احساسات سعی و کوشش و توانایی به چند کاره هستند که همه آنها ضروری برای خرید سمت موفقیت است. من واقعا لذت می برد در تعامل با بسیار جوان و با استعداد زنان حرفه ای و من می توانم حس را در آنها افزایش جاه طلبی و تمایل به دنبال نقش رهبری. آن را بسیار رضایت بخش به فکر می کنم از چند اثر که BWBN برنامه می توانید به عنوان هر مجموعه ای از فارغ التحصیلان الهام بخش زنان بیشتر به و آرزوی موفقیت می گوید:" خانم Easwaran توصیف تجربه خود را با شبکه.

مشاوره در هند بعدی خرید-طرف رهبران

بیش از سال گذشته هند فصل میزبان یک سری از حوادث که در آن سران رهبران صنعت مورد بحث ESG, سرمایه گذاری, مهارت های زبان عمومی توسعه رهبری و چشم انداز بازار. مهمترین و به دنبال پس از جلسات بودند یک به یک مشاوره اسلات با تاسیس همکاران – که هر دو از مربیان و mentees یافت می شود بسیار با ارزش است.

"یکی از مهمترین و شخصا لذت بخش جنبه های این برنامه برای من بوده است یکی در یکی از جلسات مشاوره با اعضا. به نظر من آن تصریح کرد ارزشمند اهمیت داشتن یک راهنما یا مشاوره نیروی در هر سطح از زندگی حرفه ای خود را. از آن آسان است به از دست دادن راه خود را در شرکت های بزرگ به خصوص در زمینه های مانند بانکداری و امور مالی و مدیریت دارایی – و این مهم است که در نتیجه به توقف و سهام را از اهداف حرفه ای, دستاوردها و برنامه های در فواصل منظم می گوید:" خانم شارما

در اینجا برخی از نکات برجسته از سال اول:

  • در سال 2019 اول مشاوره رویداد در بمبئی ویژه یک کارگاه آموزشی در رسانه های راهنمایی و آینده ESG سرمایه گذاری با Abhay Lajjawala مدیر عامل Avendus سرمایه Nupur Garg, موسس WinPE & ارشد PE صنعت مشاور و Vaisshali ببو دانشیار مدیر محصول در بازار هوش – هند و رئیس APAC محصول تیم پشتیبانی در BNP Paribas.
  • دومین رویداد شامل یک جلسه در "چرا زنان بیشتر نیاز به می گویند بله به بالا موقعیت های رهبری" انجام شده توسط Nithya Easwaran و دیگر موسس مربیان.
    ویژه شبکه های جلسات بودند سرپرستی BWBN با ارشد و کارشناسان صنعت از جمله S Sriniwasan MD از Kotak مشاوران سرمایه گذاری و Mihir Vora, CIO از حداکثر بیمه عمر است که در آن اعضای یک فرصت برای شنیدن نظرات خود را و بحث در مورد کلید تحول روند.
  • اختصاصی یک در یک مشاوره جلسات برای اعضای موسس همکاران
  • به عنوان بخشی از دختران به دلال خیابان ابتکار سازماندهی شده توسط بلومبرگ و UBS و مربیان از این شبکه همچنین با تعامل بیش از 90 زنان جوان از کالج ها در بمبئی و پونا در بورس اوراق بهادار بمبئی. این رویداد با هدف الهام بخشیدن و تشویق دانش آموزان به نظر در امور مالی مشاغل
  • شبکه شرکت در سال 2020 نسخه از بلومبرگ مایل مربع رله در بمبئی و آمد در مکان سوم جای گرفت.

برنامه های کاربردی باز تا 15 اوت سال 2020

ثبت نام باز هستند برای 2020-21 برنامه مشاوره از BWBN هند-فصل است. ما به دنبال بالا بالقوه زنان در سطح میانی یا ارشد حرفه ای در فروش-چه کسی آرزوی به نقش رهبری در آینده نزدیک.

اگر شما احساس می کنید شما آنچه در آن طول می کشد تا بخش بعدی دسته ای برنامه را پر کنید لینک در اینجا قبل از تاریخ 15 اوت سال 2020 است. انتخاب 20 دعوت خواهد شد تا بخشی از شبکه و دریافت فرصت برای تعامل و یادگیری از صنعت پیشرو حرفه ای.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب