ساشا بارون کوهن می کشد حماسه شوخی در راست شبه نظامیان رویداد

این ممکن است بزرگترین شوخی پس Borat سنگ "پرتاب یهودی کردن چاه" در آریزونا کشور غربی و نوار بیش از 15 سال پیش.

توسط NEWSCENTERALS در 8 تیر 1399

این ممکن است بزرگترین شوخی پس Borat سنگ "پرتاب یهودی کردن چاه" در آریزونا کشور غربی و نوار بیش از 15 سال پیش.

روز شنبه, کمدین ساشا بارون کوهن ظاهرا نفوذ "مارس برای حقوق ما 3" تجمع در مرکز شهر المپیا گرفتن حداقل برخی از جناح راست ارتش شرکت کنندگان به خواندن شعر نژادپرستانه همراه با او در مورد باراک اوباما, دکتر Fauci و "ووهان آنفولانزا."

به گفته سازمان دهندگان این رویداد بارون کوهن اولین مبدل خود را به عنوان رهبر یک پک که می خواست به حمایت از این تجمع و سپس به استخدام خود امنیت برای جلوگیری از آنها را از گرفتن در پشت صحنه و یا قطع برق هنگامی که او شروع به انجام.

"او در مرحله مبدل به عنوان خواننده از آخرین گروه آواز دسته از نژادپرستانه و نفرت, نفرت انگیز گه" Yelm عضو شورای شهر جیمز بلر نوشت: در Facebook پس از این رویداد. "امنیتی مسدود شده و سازمان دهندگان این رویداد از گرفتن او را به مرحله یا کشیدن برق از ژنراتور."

این رویداد به میزبانی واشنگتن سه Percenters یک راست گروه شبه نظامی است که قبلا سازمان حقوق تفنگ تظاهرات. با توجه به مرکز قانون فقر جنوب, "اشاره به 3 درصد ناشی از مشکوک تاریخی ادعا می کنند که تنها 3 درصد از آمریکایی استعمارگران مبارزه در برابر انگلیسی ها در طول جنگ از استقلال است."

بارون کوهن که ممکن است کشیده شیرین کاری ممکن است برای فصل دوم از خود پی اس سری است که امریکا ؟ , شد, لباس پوشیدن و در لباس و جعلی ریش او به عنوان سنگ مورد تزریق اوباما Fauci سازمان بهداشت جهانی, سی ان ان و هر کسی که با پوشیدن یک ماسک با "ووهان آنفولانزا" یا معادل آن سفت آنها را "مانند عربستان سعودی انجام دهد."

"پس از جمعیت متوجه آنچه که او گفته و او امنیت و سپس با عجله به مرحله و تخلیه آنها را به انتظار آمبولانس خصوصی بود که قرارداد به فرار خود را حمل و نقل" بلر اضافه شده است.

اما به عنوان این ویدئو نشان می دهد برخی از اعضای جمعیت شد بیش از تمایل به آواز خواندن همراه با او برای مدتی.

برای اطلاعات بیشتر گوش دادن به ساشا بارون کوهن در آخر خنده پادکست.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن