BMW AG موافق بسته از پرسنل اقدامات برای آینده ای پایدار

در گفت و گوی سازنده با آلمان کار می کند, شورای, BMW AG موافقت کرده است که یک بسته از پرسنل اقدامات است که تواز

توسط NEWSCENTERALS در 31 خرداد 1399

در گفت و گوی سازنده با آلمان کار می کند, شورای, BMW AG موافقت کرده است که یک بسته از پرسنل اقدامات است که توازن آینده رقابت این شرکت با منافع نیروی کار است. اعمال موجود انعطاف پذیری ابزار مانند کاهش زمان کار و ترک مانده حساب و همچنین ساعات کار بیشتر مراحل مورد نیاز برای ایجاد گروه اولی بیشتر انعطاف پذیر به نفوذ خارجی و نوسانات بازار. هدف این است که برای این شرکت برای رسیدن به, برنامه ریزی نیروی کار از طریق کاهش ساییدگی و داوطلبانه موافقت نامه ها و حفظ همان سطح بالایی از آموزش فنی و حرفه ای به سال گذشته است.

"ما ادامه خواهد داد به انجام کارهای اولی راه و توسعه راه حل های سازنده در گفت و گو با کارکنان و نمایندگان. ما توافق کرده اند که در جلو بسته از اقدامات کمک خواهد کرد که بهبود درآمد این شرکت در کوتاه مدت بلکه در حفظ ظرفیت و توانایی ما برای نوآوری در دراز مدت" گفت: Ilka Horstmeier عضو هیئت مدیره از مدیریت BMW AG مسئول منابع انسانی و روابط کار در ارزیابی توافق رسیده است. "این اطمینان را به ما باقی می ماند و قابل اعتماد کارفرما."

این بسته شامل چهار اقدامات به طور عمده مؤثر بر آلمان: ظرفیت تنظیم خواهد شد با کاهش قرارداد با تمدید ساعات کار در هفته برای معاف کارکنان – اصطلاح "40 ساعته قرارداد" – به 38 ساعت. یکی دیگر از گزینه است که اجازه می دهد کارکنان واجد شرایط به اضافی را شش تا هشت روز پس از ترک به جای تکمیلی پرداخت در مقیاس پرداخت "T-زوگ" نیز موافقت کرد و به کارکنان انعطاف پذیری بیشتر. همانطور که قبلا اعلام این شرکت را به استفاده از ساییدگی به کاهش نیروی کار است. قطع بسته به کارکنان اجازه می دهد نزدیک به سن بازنشستگی برای بازنشستگی زود هنگام – به عنوان یک جایگزین جذاب برای قبل از بازنشستگی با پاره وقت کار ترتیبات. نهایی در مورد این بسته تاکید این شرکت تمرکز بر روی آینده: آموزشی برنامه اجازه خواهد داد که افراد جوان کمتر از 25 سال سن به منظور افزایش مهارت های خود را با درآمد یک مدرک در یک منطقه مربوطه از تجربه و تخصص. اولی گروه را حمایت مالی خارجی تمام وقت مدرک تحصیلی و تضمین اشتغال به کار مجدد پس از اتمام. تا پایان سال کارکنان کل اعداد بنابراین باید کمی پایین تر از در سال 2019.

سطح بالایی از آموزش های حرفه ای خواهد شد – 1,200 جدید کارآموزان در سال 2020 و 2021 در آلمان

این شرکت همچنان به سرمایه گذاری در آموزش فنی و حرفه ای و ایجاد فردا متخصصان است. در این سال و بعد از 1200 کارآموزان خواهد یک بار دیگر استخدام شود در آلمان به تنهایی برای پاسخگویی به نیازهای آینده برای کارکنان ماهر. کارآموزان ادامه خواهد داد برای پیدا کردن اشتغال در گروه اولی گیاهان و ستاد پس از خود را تکمیل آموزش فنی و حرفه ای.

این پرسنل اقدامات تعبیه شده در این شرکت به طور کلی اقدامات بهره وری. گسترش بیشتر از گروه اولی عملکرد برنامه بود قبلا اعلام شده در این شرکت در سه ماهه کسب و کار به روز رسانی در اوایل ممکن است.

اولی گروه

با آن چهار مارک BMW, MINI, Rolls-Royce و BMW Motorrad, BMW, گروه های پیشرو جهان حق بیمه تولید کننده اتومبیل و موتور سیکلت و همچنین فراهم می کند حق بیمه مالی و تحرک خدمات. این گروه اولی تولید شبکه شامل 31 تولید و مونتاژ امکانات در 15 کشور; شرکت شبکه فروش جهانی در بیش از 140 کشور جهان است.

در 2019 در گروه اولی به فروش می رسد بیش از 2.5 میلیون مسافر وسایل نقلیه و بیش از 175,000 موتور سیکلت در سراسر جهان است. سود قبل از مالیات در سال مالی 2019 شد € 7.118 میلیارد دلار بر درآمد به مقدار € 104.210 میلیارد دلار است. همانطور که از 31 دسامبر 2019, BMW گروه نیروی کار 126,016 کارکنان.

موفقیت گروه اولی همواره بر اساس طولانی مدت فکر کردن و اقدام به عهده دارد. این شرکت رو تاسیس زیست محیطی و اجتماعی توسعه پایدار در سراسر زنجیره ارزش محصول جامع مسئولیت و تعهد روشن به صرفه جویی در منابع به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی آن است. www.bmwgroup.com

Facebook: http://www.facebook.com/BMWGroup

توییتر: http://twitter.com/BMWGroup

یوتیوب: http://www.youtube.com/BMWGroupView

Instagram: https://www.instagram.com/bmwgroup

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/bmwgroup/



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن