تالس مسائل €700m باند

تالس (Euronext پاریس: هو) صادر کرده است امروز €700m, 1% نرخ ثابت اوراق قرضه بلوغ در مارس 2028. این موضوع می تو

توسط NEWSCENTERALS در 20 اردیبهشت 1399

تالس (Euronext پاریس: هو) صادر کرده است امروز €700m, 1% نرخ ثابت اوراق قرضه بلوغ در مارس 2028.

این موضوع می تواند مورد استفاده قرار گیرد به ویژه تا حدی جایگزین €2bn همزمان تسهیلات اعتباری امضا شده در ماه آوریل گذشته. آن را تقویت کلی نقدینگی از تالس با حفظ گروه مالی انعطاف پذیری و گسترش بلوغ از آن منابع مالی است.

موفقیت این موضوع را با سرمایه گذاران را تائید می کند اعتماد به نفس از بازار در آمریکا از این گروه است که دارای A2 (چشم انداز: پایدار) توسط مودی و یک- (چشم انداز: منفی) توسط S&P رتبه جهانی.

این موضوع منجر موفق توسط بانکو سانتاندر BNP Paribas شهروندی Commerzbank Crédit Agricole شرکت های بزرگ و سرمایه گذاری بانک, دویچه بانک HSBC Natixis, Société Générale و Unicredit.

در مورد تالس

تالس (Euronext پاریس: هو) است که جهانی پیشرو در تکنولوژی شکل دادن به جهان از فردا امروز است. این گروه فراهم می کند راه حل های خدمات و محصولات به مشتریان در هوانوردی, فضا, حمل و نقل, دیجیتال, هویت و امنیت و دفاع اروپا ، با 83,000 کارکنان در 68 کشور تالس تولید فروش €19 میلیارد دلار در سال 2019 (در یک طرفدار forma اساس از جمله Gemalto بیش از 12 ماه).
تالس در حال سرمایه گذاری به ویژه در دیجیتال نوآوری – اتصال به داده های بزرگ مصنوعی, هوش و cybersecurity – فن آوری است که حمایت از کسب و کار سازمان ها و دولت ها در سرنوشت لحظات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن