بوئینگ انجام اولین فضانورد آموزش در واقعیت مجازی با استفاده از Varjo هدست

Varjo رهبر در صنعتی درجه VR/XR هدست امروز اعلام کرد که هدست واقعیت مجازی استفاده خواهد شد توسط بوئینگ Starline

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

Varjo رهبر در صنعتی درجه VR/XR هدست امروز اعلام کرد که هدست واقعیت مجازی استفاده خواهد شد توسط بوئینگ Starliner برنامه به تقویت فضانورد آموزش اضافه کردن یک بعد جدید به پروازهای فضایی آماده سازی. بی همتا چشم انسان رزولوشن و بصری بالا وفاداری از Varjo را VR دستگاه اجازه می دهد تا بوئینگ به تکرار هر فاز یک تجاری خدمه ماموریت به ایستگاه فضایی بین المللی – از جمله قبل از راه اندازی به docking و undocking به فرود – به طور کامل در واقعیت مجازی برای اولین بار.

"ما مفتخریم به ارائه تکنولوژی است که فشار صنعتی آموزش برنامه های کاربردی خود را به دورترین می رسد – حتی به فضا گفت:" نیکو Eiden مدیر عامل و بنیانگذاران Varjo. "با ما دستگاه های فضانوردان می توانید ببینید و عملا ارتباط برقرار کردن با سوئیچ ها و پانل های کنترل در داخل خود Starliner کپسول و خواندن اطلاعات در زمان واقعی بر روی خدمه خود را نمایش می دهد. پیشرفت مانند این پتانسیل برای تبدیل راه هر خلبان آموزش دیده است."

با استفاده از Varjo این هدست فضانوردان در این برنامه می توانید از راه دور و بدون نیاز به چندین شبیه سازی فیزیکی در مکان های مختلف. این Varjo VR-2 تنها دستگاهی است برای ارائه همهجانبه مطالب در صفحه-وضوح کامل اجازه می دهد اعضای خدمه به تجربه همان تعاملات صدا و سوئیچ دستورات و تصاویری به عنوان آنها را در Starliner فرمانده و خلبان صندلی. این اجازه می دهد تا آموزش برای حتی بیشتر به چالش کشیدن و ایمنی-انتقادی روش از پروازهای فضایی مانند اتصال به ایستگاه فضایی بین المللی انجام می شود و در واقعیت مجازی. بیشتر سیستم گسترش آموزش فضانورد برنامه با امکان آموزش از طریق دو هفته-دوره قرنطینه در خدمه چهارم قبل از راه اندازی.

بوئینگ Starliner است توسعه یافته در همکاری با ناسا و طراحی شده است برای محققان و ماجراجویان به طور یکسان. این شرکت اولین شرکت فضانورد و فرمانده Starliner فضاپیما کریس فرگوسن به زودی شروع خواهد شد با استفاده از Varjo VR سیستم آموزش به طور منظم در آماده سازی برای برنامه خدمه پرواز تست خواهد شد که اولین Starliner ماموریت انسان بر روی هیئت مدیره.

برای جزئیات بیشتر در مورد چگونه بوئینگ در حال انجام همهجانبه واقعیت مجازی در آموزش خواندن به صورت کامل مطالعه بفرمایید.

در مورد Varjo:

Varjo مستقر در هلسینکی و ایجاد جهان پیشرفته ترین مجازی و واقعیت ترکیبی دستگاه های صنعتی با استفاده از ادغام واقعی و دنیای مجازی یکپارچه با هم در انسان-رزولوشن چشم. www.varjo.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب