اوراکل اعلام اوراکل تجزیه و تحلیل ترافیک برای ابر HCM برای فعال HR تیم برای بهبود تصمیم گیری افزایش عملکرد کسب و کار

اوراکل اعلام کرد در دسترس بودن اوراکل تجزیه و تحلیل ترافیک برای ابر HCM. ساخته شده در اوراکل Analytics Cloud و

توسط NEWSCENTERALS در 29 اردیبهشت 1399

اوراکل اعلام کرد در دسترس بودن اوراکل تجزیه و تحلیل ترافیک برای ابر HCM. ساخته شده در اوراکل Analytics Cloud و طراحی شده توسط اوراکل مستقل, پایگاه داده اوراکل, تجزیه و تحلیل ترافیک برای ابر HCM فراهم می کند منابع انسانی مدیران و تحلیل گران و خط از رهبران کسب و کار با بینش عمیق تر به نیروی کار و مدیریت را قادر می سازد یک دیدگاه جامع به اطلاعات از سراسر سازمان است. جدید سلف سرویس تجزیه و تحلیل قابلیت های کمک به مشتریان حداکثر رساندن ارزش Oracle Cloud HCM.

"در امروز فرار محیط کسب و کار از منابع انسانی تا تبدیل شدن به یک کلید استراتژیک شریک کسب و کار برای سازمان" گفت: T. K. آناند معاون ارشد رئیس جمهور, Oracle, تجزیه و تحلیل ترافیک. "با اوراکل تجزیه و تحلیل ترافیک برای ابر HCM مشتریان در حال حاضر قادر به اهرم out-of-the-box منابع انسانی تجزیه و تحلیل و به دست آوردن بی سابقه هوش و کاهش این سازمان تکیه بر آن. این اجازه می دهد تا برای همکاری نزدیک تر بین منابع انسانی و کلیدی دیگر واحدهای کسب و کار—مانند امور مالی—برای کمک به مشتریان ما حرکت نامشخص زمان و موقعیت آنها را به صورت پایدار و رشد کسب و کار."

ساخته شده برای منابع انسانی تصمیم گیرندگان و شرکای کسب و کار

اوراکل تجزیه و تحلیل ترافیک برای ابر HCM شامل موارد زیر قبل ساخته شده است ویژگی های:

  • Cross-functional data model: تسریع تجزیه و تحلیل حجم زیادی از داده های عملیاتی در Oracle Cloud HCM. داده های مدل های ساکن در بالا انجام آسان برای استفاده و الاستیکی مقیاس پذیر اوراکل خودمختار انبار داده ها را قادر می سازد تراز در سراسر توابع کسب و کار.
  • KPI و داشبورد کتابخانه: ارائه مجموعه ای غنی از بیش از 50 ساعت kpi ها داشبورد و گزارش برای کلید HR معیارهای از جمله نیروی کار ترکیب حجم معاملات و حفظ و تیم اثربخشی به کمک HR تیم به دست آوردن سریع تر بینش. از پیش ساخته شده kpi ها عبارتند از:
    1. نیروی کار جمعیت span کنترل و استخدام و ارتقاء وضعیت
    2. گردش مالی (داوطلبانه و غیر ارادی) و حفظ و نگهداری
    3. تنوع آمار و روند
    4. جبران روند و نسبت
    5. عملکرد استعداد نسبت

  • تجزیه و تحلیل پیشرفته: موجب صرفه جویی در منابع انسانی تیم تلاش و بالقوه خطا در محاسبات با تجزیه و تحلیل زمینه های کلیدی از جمله:
    1. استعدادهای برتر حفظ
    2. گردش مالی توسط compa-نسبت
    3. اثربخشی تیم
    4. Span کنترل
    5. تنوع

  • توسعه متناسب با کسب و کار مشتریان را قادر می سازد برای تقویت Oracle Cloud HCM داده ها با داده ها را از دیگر برنامه های کاربردی اوراکل, غیر-Oracle برنامه های کاربردی و یا دیگر منابع داده خارجی.

"سازمان ها به طور معمول گزارش که با استفاده از cross-functional اطلاعات ارائه مزیت رقابتی گفت:" دیو Menninger, SVP Ventana پژوهش است. "تجزیه و تحلیل بر اساس طیف وسیعی از داده ها است که فراتر از محدودیت های این بخش—از جمله این قابلیت ها در Oracle تجزیه و تحلیل ترافیک برای ابر HCM—فعال کردن خط از کسب و کار و پرسنل برای تصمیم گیری و اقدامات سازمان به بهترین خود را برآورده استراتژیک و عملیاتی اهداف است."

"به ارائه ارزش تجزیه و تحلیل باید تاثیر یک فرآیند کسب و کار. برنامه های تحلیلی پشتیبانی از فرآیندهای کسب و کار به طور مستقیم با ارائه انواع مختلف از تجزیه و تحلیل بسته بندی شده به عنوان راه حل هدف قرار دادن فرآیندهای خاص و گروه خاصی از کاربران کسب و کار. آنها پوشش توابع مختلف است. برخی از حمایت صنعت-اگنوستیک فرآیندهای کسب و کار از جمله تهیه و که برخی از آنها خاص صنعت" گفت: تحلیلگران گارتنر Alys وودوارد و گرت هرشل.
*منبع: Hype Cycle برای بازگشت به دفتر تحلیلی برنامه های 2019 (30 سپتامبر 2019)

آخرین ارائه در اوراکل تجزیه و تحلیل ترافیک برای همجوشی برنامه های کاربردی suite Oracle تجزیه و تحلیل ترافیک برای ابر HCM ارائه می دهد همان وسعت تجزیه و تحلیل قابلیت های اضافه شده به Oracle Cloud ERP در سپتامبر 2019. اوراکل قصد دارد برای ادامه افزایش مجموعه کامل از Oracle Fusion برنامه های کاربردی با قابلیت های تجزیه و تحلیل پیشرفته.

آنچه مشتریان می گویند

"ما مردم-اولین شرکت گفت:" وندی Cottrell رئیس جهانی منابع انسانی سیستم های اطلاعات اسناد ملی. "اوراکل تجزیه و تحلیل ترافیک باعث پیچیده تجزیه و تحلیل آسان برای مدیران و منابع انسانی برای کمک به آنها در تصمیم گیری آگاهانه را به صورت منظم."

ملی ابزار تگزاس مبتنی بر تولید خودکار تجهیزات تست و مجازی ابزار دقیق نرم افزار. یک شریک طراحی و اوایل وفق اوراکل تجزیه و تحلیل ترافیک برای همجوشی برنامه ملی ابزار با استفاده از Oracle تجزیه و تحلیل ترافیک برای ابر HCM برای حفظ تجزیه و تحلیل و بهبود تیم اثربخشی.

"بسته بندی بینش و معماری انعطاف پذیری در Oracle تجزیه و تحلیل به سرعت ما را قادر به درایو طرح های استراتژیک در همکاری با COEs و HRBPs در یک data-driven شیوه ای گفت:" اندرو Dennan رئیس HR خدمات مشترک Synlait شیر محدود است.

Synlait شیر محدود نیوزیلند بر اساس 21st, شیر, تغذیه شرکت ترکیب کارشناس کشاورزی با دولت از هنر پردازش. Synlait شیر با استفاده از Oracle تجزیه و تحلیل ترافیک برای ابر HCM برای به دست آوردن بینش در تیم اثر تنوع و ساییدگی در علاوه بر این به بررسی یکپارچه سازی داده ها با اوراکل ابر HCM داده است.

چه همکاران می گویند

"مشتریان در حال جستجو برای تجزیه و تحلیل راه حل های است که می تواند درایو ارزش از داده های موجود در تمام زمینه های کسب و کار خود گفت:" ریچارد سولاری, مدیر عامل شرکت Deloitte Consulting LLP و جهانی اوراکل تجزیه و تحلیل و شناختی رهبر. "اوراکل تجزیه و تحلیل ترافیک برای ابر HCM می تواند به ارائه بینش شهودی که به شما کمک سازمان ها آگاهانه تر تصمیم گیری خواهد شد که درایو پایدار کسب و کار با ارزش."

"اوراکل تجزیه و تحلیل ترافیک برای ابر HCM را قادر می سازد حرفه ای منابع انسانی به آمار زمین در حال اجرا در تبدیل نیروی کار داده ها به معنی بینش" گفت: Todd Randolph, اصلی, خدمات مشاوره KPMG و ما اوراکل تجزیه و تحلیل کرد. "به عنوان یک نتیجه, ما مشتریان HR تیم توانمند برای تبدیل شدن به بسیار استراتژیک مشاوران به کل کسب و کار است."

حمایت از منابع

  • اوراکل تجزیه و تحلیل ترافیک برای ابر HCM
  • Oracle Cloud HCM
  • اوراکل تجزیه و تحلیل ترافیک برای همجوشی برنامه های کاربردی
  • اوراکل Analytics Cloud
  • اوراکل خودمختار انبار داده ها
  • اوراکل خودمختار پایگاه داده

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اوراکل تجزیه و تحلیل ترافیک برای ابر HCM لطفا پیوستن به اوراکل تجزیه و تحلیل نشست: www.oracle.com/oasummit

در مورد اوراکل تجزیه و تحلیل ترافیک برای ابر نرم افزار

اوراکل تجزیه و تحلیل ترافیک برای همجوشی برنامه های هسته ای نظامی "ستون ابر" Oracle تجزیه و تحلیل اوراکل به تازگی ساده نام تجاری واحد که متصل و داده ها تجزیه و تحلیل و برنامه های کاربردی. اوراکل آنالیز سبب مشتریان با صنعت پیشرو در هوش مصنوعی-طراحی سلف سرویس قابلیت های تحلیلی برای آماده سازی داده ها تجسم شرکت گزارش افزوده تجزیه و تحلیل و پردازش زبان طبیعی (NLP).

در مورد اوراکل

اوراکل ابر ارائه می دهد یک مجموعه کامل از برنامه های کاربردی یکپارچه برای فروش, خدمات, بازاریابی, منابع انسانی, سرمایه گذاری زنجیره تامین و تولید به علاوه بسیار خودکار و امن نسل 2 زیرساخت های اوراکل خودمختار پایگاه داده. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اوراکل (NYSE: ORCL) لطفا از سایت ما در www.oracle.com.

علائم تجاری

اوراکل و جاوا هستند علائم تجاری ثبت شده از اوراکل و/یا وابسته به آن است. نام های دیگر ممکن است علائم تجاری صاحبان مربوطه می باشند.

محصول آینده سلب مسئولیت

قبل در نظر گرفته شده است به طرح ما به طور کلی محصول جهت. آن در نظر گرفته شده است برای اطلاعات مقاصد و ممکن است گنجانیده شده هر قرارداد. آن است که تعهد خود را به ارائه هر گونه مواد, کد, یا قابلیت و نباید با اتکا در تصمیم گیری خرید. توسعه و انتشار زمان بندی و قیمت گذاری از هر ویژگی یا قابلیت توصیف برای اوراکل محصولات ممکن است تغییر باقی می ماند و تنها با صلاحدید شرکت اوراکل.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن