Bollywood superstar آمیتا باچان تست مثبت برای COVID-19

این بازیگر پسر آبیشک باچان نیز آزمایش مثبت است. با توجه به گزارش آمیتا باچان به حال تعامل با کارکنان تولید زما

توسط NEWSCENTERALS در 22 تیر 1399

این بازیگر پسر آبیشک باچان نیز آزمایش مثبت است. با توجه به گزارش آمیتا باچان به حال تعامل با کارکنان تولید زمانی که او یک فیلم تبلیغاتی برای نشان می دهد و در خانه خود.

در شنبه سوپراستار بالیوود آمیتا باچان نشان داد که او تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19. پسرش بازیگر آبیشک باچان نیز آزمایش مثبت برای ویروس. بازیگران که در بیمارستان بستری هستند و در بمبئی Nanavati بیمارستان در حال حاضر دارای علائم خفیف.

در یک صدای جیر جیر, آمیتا باچان گفت که هر کس در مجاورت نزدیک به او را در ده روز — از جمله کارکنان و خانواده — تا به حال گرفته COVID-19 تست شدند و منتظر نتایج.

با توجه به رسانه های محلی گزارش آمیتا باچان همسر و دختر در قانون جایا باچان و آیشواریا رای باچان آزمایش منفی است.

گمانه زنی در مورد نحوه باچان آلوده

مدت کوتاهی پس از باچان اعلام حدس و گمان بود که زیاد در رسانه های اجتماعی چگونه ارشد بازیگر و پسرش ممکن است قرارداد COVID-19.

آمیتا به تازگی یک ویدیو تبلیغاتی خود را برای مسابقه نشان می دهد Kaun Banega Crorepati (چه کسی می خواهد به یک میلیونر؟), در خانه اش در حالی که Abhishek حال بازدید از یک استودیو در بمبئی به صورت دوبله کار می کنند.

پزشکان در Nanavati بیمارستان که در آن Bachchans بستری هستند گفت: هند امروزیک خبری محلی, کانال های که آمیتا باچان گرفته بود COVID-19 آزمون پس از شکایت از تنگی نفس.

پزشکان گفت که وضعیت سلامت از بازیگران خواهد بود ارائه شده به مردم توسط خانواده و نه بیمارستان.

یک بازیگر دوست داشتنی شده توسط میلیون ها نفر

در زندگی حرفه ای پوشا بیش از 50 سال آمیتا باچان عمل کرده است و در بیش از 200 فیلم. باچان رز به شهرت در 1970s و اعتبار با ایجاد "عصبانی مرد جوان" شخصیت در فیلم های هندی.

Amitabh Bachchan with Abhishek Bachchan and Aishwarya Rai Bachchan

آمیتا باچان با آبیشک باچان و آیشواریا رای باچان

باچان به حال مختصری از روی لئامت دادن در سیاست در سال 1985 و حتی در ظاهر کوچک در سال 2013 هالیوود فیلم گتسبی بزرگ.

در سال 2015 باچان نشان داد که او برای درمان هپاتیت B برای بیش از 20 سال و بیش از 75 درصد از کبد او نیز به این بیماری است.

در حالی که دوست داشت به طور گسترده ای برای ارشد بازیگر به تازگی با آن مواجه موشکافی برای خود دیدگاه ها و نظرات در COVID-19. او با انتقاد به پخش اطلاعات نادرست در ویروس.

Bollywood actor Amitabh Bachchan and actor Vinod Khanna in a still from Amar Akbar Anthony (Imago Images/Prod.DB)

بازیگر بالیوود آمیتا باچان و بازیگر Vinod Khanna, هنوز هم از این فیلم Amar Akbar Anthony

در ماه مارس باچان گفته بود که "ارتعاشات از کف زدن... را کاهش دهد یا از بین ببرد coronavirus قدرت آن را به عنوان 'amavasya,' تاریکترین روز از ماه است." باچان را صدای جیر جیر بود که در پاسخ به یک درخواست از نخست وزیر هند نارندرا مودی به کف زدن در یک ساعت تعیین شده به خط مقدم جشن کارگران است.

مثبت نتایج تست دو بازیگر در یک زمان آمد که چندین مشهور بالیوود در هند گزارش موارد COVID-19 در مجاورت خود را.

Aamir Khan و Rekha دو برجسته بالیوود, بازیگران, گزارش COVID-19 موارد در میان کارکنان خود را. در جولای 10, Koel Mallick یک ستاره بنگالی صنعت فیلم نشان داد که او تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19, همراه با پدر و مادر و شوهر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن