بمب افکن اعلام کرد سرویس جدید مرکز انتصاب در دالاس

بمب افکن حمل و نقل هوایی اعلام کرد امروز اخیر انتصاب مارک Rivest به عنوان مدیر کل آن برنده جایزه مرکز خدمات در

توسط NEWSCENTERALS در 18 تیر 1399

بمب افکن حمل و نقل هوایی اعلام کرد امروز اخیر انتصاب مارک Rivest به عنوان مدیر کل آن برنده جایزه مرکز خدمات در دالاس.

عضو اختصاص داده شده از بمب افکن حمل و نقل هوایی تجربه مشتری تیم برای بیش از دو دهه Marc است honed رهبری خود را تجربه برگزاری چندین عملیاتی نقش در کانادا و ایالات متحده و خارج از کشور ساخت و او را در حالت ایده آل مناسب برای رهبری بمب افکن های جهان-کلاس مرکز خدمات در دالاس.

"من بسیار خوشحال به مارک های پیشرو ما دالاس مرکز خدمات تیم و تلاش برای بهبود بهره وری و کنترل کیفیت این مهم مشتری خدمات تاسیسات" گفت: Jean-Christophe گالاگر معاون رئیس جمهور و مدیر کل مشتری تجربه بمب افکن حمل و نقل هوایی. "مارک کاملا متمرکز بر اهداف هواپیما کاهش زمان چرخش و افزایش کلی رضایت مشتری, و من می دانم که او به کار خستگی ناپذیر برای ارائه بهترین تجربه خدمات به مشتریان ما است."

Marc برگزار شد تعدادی از کلید مشتری رو در نقش بمب افکن از جمله این که از حساب مشتری مدیر در پرسپولیس Beaudoin تکمیل مرکز در مونترال; مدیر Preowned نگهداری هواپیما در دالاس; و اخیرا مدیر حوزه خدمات برای غربی و آمریکای شمالی و آمریکای لاتین است. او همچنین دارای مدرک تعمیر و نگهداری هواپیما, شروع خود را حرفه ای حمل و نقل هوایی به عنوان یک مکانیک هواپیما به او یک چشم انداز منحصر به فرد در درک نیازهای ضروری بمب افکن مشتریان.

دالاس مرکز خدمات است که در میان نه در سطح جهانی امکانات و خدمات در حمل و نقل هوایی بمب افکن شبکه پشتیبانی, انجام, کارشناس نگهداری و تغییرات در بیش از 1700 Learjet, چلنجر و جهانی هواپیما در 10 سال گذشته است.

در سال 2020 به تنهایی تسهیلات باقی مانده است مشغول سراسر COVID-19 pandemic, انجام پنج (5) عمده بازرسی و پنج (5) کلید تغییرات از جمله دو ADS-B ارتقاء و چلنجر 604 Pro خط فیوژن نصب و راه اندازی, در میان بسیاری دیگر.

این کلید استراتژیک قرار ملاقات های ایجاد شده بر روی بمب افکن های جاری تعهد به ارائه به مشتریان با بهترین خدمات تجربه در کسب و کار صنعت حمل و نقل هوایی. بمب افکن را در سراسر جهان پشتیبانی از شبکه از جمله مراکز خدمات تلفن همراه تیم های واکنش (MRT) و پاسخ به مشتری مرکز ارائه به مشتریان با کارآمد و انعطاف پذیر و خلاق aftermarket راه حل برای نگه داشتن هواپیما خود را آماده و در دسترس است.

با خدمات عمده مرکز گسترش پروژه های در سنگاپور و لندن و فلوریدا در جریان پیشرفت آن ارائه محصول MRT تیم در بخش خدمات و بیشتر بمب افکن تجربه مشتری تیم همچنان به ارائه پشتیبانی تجربه مشتریان تقاضا و سزاوار است.

در مورد بمب افکن

با نزدیک به 60 ، 000 کارمند در سراسر دو بخش کسب و کار بمب افکن یک رهبر جهانی در صنعت حمل و نقل ایجاد نوآوری و تغییر هواپیما و قطار. ما محصولات و ارائه خدمات در کلاس جهانی حمل و نقل تجارب است که مجموعه ای از استانداردهای جدید در آسایش مسافر, بهره وری انرژی, ایمنی و قابلیت اطمینان.

که مقر آن در مونترال کانادا, بمب افکن تولید و مهندسی سایت در بیش از 25 کشور در سراسر این بخش از حمل و نقل هوایی و حمل و نقل. بمب افکن سهام در بورس اوراق بهادار تورنتو (BBD). در سال مالی منتهی به دسامبر. 31, 2019, بمب افکن ارسال شده درآمد $15.8 میلیارد دلار است. اخبار و اطلاعات در bombardier.com و یا به دنبال ما در توییتر @بمب افکن.

یادداشت به ویراستاران

بازدید از بمب افکن هواپیما کسب و کار وب سایت برای اطلاعات بیشتر در مورد صنعت پیشرو در محصولات و خدمات. Follow @Bombardierjets در توییتر برای دریافت آخرین اخبار و به روز رسانی از
بمب افکن هواپیما کسب و کار. برای دریافت منتشر شده در مطبوعات ما لطفا از سایت خوراک آر اس اس بخش است.

بمب افکن, Learjet چلنجر و جهانی ثبت شده یا ثبت نشده و علائم تجاری از بمب افکن, Inc. و یا شرکت های تابعه آن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن