Avaya را قادر می سازد تا دانش آموزان به ادامه یادگیری در سراسر آفریقا به عنوان 250 میلیون کودک از دست دادن دسترسی فیزیکی کلاس های درس

به عنوان بسیاری از 250 میلیون کودک در سراسر آفریقا در حال حاضر قادر به دسترسی به مدارس ابتدایی و متوسطه به عنو

توسط NEWSCENTERALS در 6 مرداد 1399

به عنوان بسیاری از 250 میلیون کودک در سراسر آفریقا در حال حاضر قادر به دسترسی به مدارس ابتدایی و متوسطه به عنوان یک نتیجه از COVID-19-مربوط به بسته شدن. تحلیلگران به اشتراک گذاشته اند نگرانی هایی است که این ممکن است به ایجاد یک نسل از زبان آموزان باعث بسیاری از کودکان به ترک مدرسه در موعد مقرر. Avaya (NYSE: AVYA) یک رهبر جهانی در راه حل های برای افزایش و تسهیل ارتباطات و همکاری است کمک به جلوگیری از این از دست دادن در سراسر این قاره قادر می سازد دانش آموزان به ماندن در مسیر مطالعات خود را با استفاده از Avaya فضاهای™.

Avaya فضاهای all-in-one video همکاری برنامه به صورت دیجیتال در محل کار تغییر راه کار می کند انجام می شود. آن کمک می کند را با هم توزیع گروه از مردم بلافاصله با همهجانبه فضاهای کار که در آن آنها می توانند پیام, دیدار, در به اشتراک گذاری محتوا و مدیریت وظایف از یک مرورگر و یا دستگاه تلفن همراه فراهم می کند آسان و امن و موثر راه را برای همکاری در ابر.

در اوایل این سال Avaya فضاهای ارائه شده به صورت رایگان به موسسات آموزشی در سراسر جهان همه آنها را در این جلسه و همکاری تیمی ویژگی های آنها مورد نیاز برای نگه داشتن دانش آموزان در یادگیری و دوره های آموزشی در مسیر.

با Avaya فضاهای آفریقایی مدارس از جمله آیکون های مدرسه بین المللی در غنا, منشور, کالج در آفریقای جنوبی و والدورف جنگل در کنیا را نگه داشته و دانش آموزان با خیال راحت مشغول در آموزش و پرورش خود را با استفاده از این برنامه به ایجاد کلاس های درس مجازی است که می تواند دسترسی امن از هر نقطه بر روی هر دستگاه.

تحلیلگران و محققان با اشاره به اهمیت آسان برای استفاده و ابزار همکاری برای موسسات آموزش برای حفظ ارتباط خود را با دانش آموزان برای حمایت از روشن آینده در مواجهه با چالش های امروز. "سرمایه گذاری در آموزش و پرورش است که بهترین راه برای تضمین آینده رفاه مردم منطقه گفت: Adrian هو, تمرین, رهبر سازمانی پیشرفته دیجیتال خدمات Omdia. "این COVID-19 همه گیر ساخته شده است که تلاش خود را بیشتر به چالش کشیدن. بهره برداری از فن آوری های مانند Avaya فضاهای کمک خواهد کرد که پل آموزشی و شکاف های آینده نیروی کار در آفریقا اجازه می دهد این منطقه به رقابتی جهانی."

"بحران مجبور است مربیان در سراسر آفریقا و در سراسر جهان برای انطباق به منظور جلوگیری از از دست دادن, آموزشی, پیشرفت های ساخته شده در طول نیمه اول سال تحصیلی گفت:" نضال ابو-Ltaif رئیس Avaya بین المللی است. "با ما Avaya فضاهای پیشنهاد ما کمک معلمان و دانش آموزان همچنان به تمرکز بر آموزش و پرورش ما در حال افتخار به شما در بازی یک بخش کوچک در دیدن کردن نگرانی نسل از دست رفته از زبان آموزان است."

آیکون های مدرسه بین المللی پیشرو در غنا موسسه که caters به زبان آموزان از چندین کلاس سطح یک چنین مدرسه ای که تبدیل به فن آوری برای اطمینان از ادامه تحویل آموزش و پرورش برای دانش آموزان خود را. در ابتدا با های مختلف freemium مصرف کننده برنامه های مدرسه در نهایت در جای خود قرار داده جامع از راه دور برنامه یادگیری برای دانش آموزان با استفاده از Avaya فضاهای. ابر مبتنی بر ویدئو و همکاری برنامه را قادر می سازد آیکون برای یکپارچه ارائه مونته سوری-سبک آموزش و پرورش در سراسر جغرافیای.

"با Avaya فضاهای معلمان قادر به حضور به نیازهای فردی هر یادگیرنده گفت:" الیزابت Owusu-Bennoah, مالك, آیکون, مدرسه بین المللی. "ما در بر داشت وظیفه مدیریت ویژگی های به خصوص موثر به عنوان آنها ما را قادر به برنامه ریزی نوع تکالیف و پیگیری همه آنها را در همان برنامه است. وجود دارد مقدار زیادی از کپی کردن و چسباندن بین های مختلف برنامه های مختلف اما در حال حاضر همه چیز در یک آسان برای دسترسی به فضای آنلاین. با Avaya فضاهای ما قادر به ایجاد یک غنی و علمی محیط تحریک کننده است که دانش آموزان می توانید از ایمنی و راحتی از خانه خود را."

در آفریقای جنوبی منشور کالج بین المللی دبیرستان منتقل کلاس های درس آنلاین با Avaya فاصله برای فعال کردن ادامه یادگیری در میان تعطیلی مدارس در سراسر کشور است. کار با Avaya, منشور, کالج مستقر مجوزهای کسب و کار را برای معلمان و کارکنان – به اندازه کافی برای پشتیبانی از بیش از 1000 دانش آموز کاربران مجازی در کلاس های درس.

"ما یک تعداد رو به رشد از موسسات آموزشی در سراسر جهان که تا به حال به طور موقت لغو کلاس های حضوری اما ما کار کرده ام بسیار به سرعت به حرکت درس آنلاین و اطمینان حاصل شود که دانش آموزان ما هنوز در حال ارائه با بالا آموزش و پرورش گفت:" آلیسون دوج اصلی در منشور کالج بین المللی دبیرستان.

با وجود مدارس آفریقای جنوبی در حال حاضر رسما باز, منشور, کالج ادامه خواهد داد و با استفاده از Avaya فضاهای برای نگه داشتن دانش آموزان و معلمان و مشغول به همکاری – و می تواند به حفظ و تداوم آموزش و پرورش اگر کلاس بسته دوباره.

"اولویت اول ما این است که ایمنی از دانش آموزان ما. در جهانی همه گیر هدف ما این است که برای تداوم کلاس های خود را در حالی که اطمینان ما به دنبال به تاریخ توصیه های بهداشتی از بدنه دولت. Avaya فضاهای در حال حاضر ثابت ضروری با آن وظیفه مدیریت و امکانات آن را فراهم می کند ما با یک ماندگار از راه دور آموزش گزینه اگر ما تا به حال نیاز به طور موقت تعطیل مدرسه دوباره" دوج اضافه شده است.

اطلاعات بیشتر در مورد چگونه منشور کالج بین المللی دبیرستان است که با استفاده از Avaya فضاهای خود را به کلاس های درس مجازی.

در مورد Avaya

کسب و کار ساخته شده است در تجارب آنها ارائه و هر روز میلیون ها نفر از کسانی که تجربه های ساخته شده توسط Avaya منابع شرکت (NYSE: AVYA). برای بیش از یک صد سال ما فعال سازمان در سراسر جهان برای برنده شدن – با ایجاد ارتباطات هوشمند تجربه برای مشتریان و کارکنان. Avaya می سازد باز همگرا و راه حل های نوآورانه به منظور افزایش و تسهیل ارتباطات و همکاری در ابر فرض و یا ترکیبی از هر دو. خود را به رشد کسب و کار ما در حال متعهد به نوآوری مشارکت و بی امان تمرکز بر روی آنچه که در آینده. ما فن آوری شرکت شما اعتماد برای کمک به شما ارائه تجارب است که مهم است. دیدار ما در http:www.avaya.com.

توجه داشته باشید احتیاطی در مورد اظهارات به جلو نگاه

این سند شامل برخی از "اظهارات به جلو نگاه." تمام اظهارات دیگر از اظهارات واقعیت تاریخی هستند "به دنبال" اظهارات برای مقاصد ایالات متحده فدرال و ایالتی قوانین اوراق بهادار. این اظهارات ممکن است شناسایی با استفاده از رو به جلو به دنبال اصطلاحات مانند "پیش بینی" "ايمان" "ادامه" "می" "برآورد" "انتظار" "قصد," "مه" "ممکن است" "ما چشم انداز" "طرح" "بالقوه" "مقدماتی" "پیش بینی" "باید" "را" و یا "می" و یا منفی آن و یا تغییرات دیگر آن و یا مقایسه اصطلاحات. این شرکت بر اساس این اظهارات به جلو نگاه در آن زمان انتظارات مفروضات برآورد و پیش بینی. در حالی که این شرکت معتقد است که این انتظارات مفروضات برآورد و پیش بینی های معقول هستند چنین اظهارات به جلو نگاه تنها پیش بینی و شامل خطرات شناخته شده و ناشناخته و عدم قطعیت که بسیاری از آنها خارج از کنترل خود. عوامل مورد بحث در این شرکت در گزارش سالانه در فرم 10-K و پس از آن گزارش های سه ماهه در فرم 10-Q زمینه با کمیسیون بورس و اوراق بهادار (از "SEC") موجود در www.sec.gov و ممکن است باعث شود این شرکت نتایج واقعی عملکرد و دستاوردها به اختلاف مادی از هر آینده نتایج عملکرد و دستاوردهای بیان شده یا ضمنی با این اظهارات به جلو نگاه. شرکت شما اخطار می دهد که لیستی از عوامل مهم گنجانده شده در این شرکت براده SEC ممکن است حاوی تمام مواد عواملی که برای شما مهم هستند. علاوه بر این در نور از این خطرات و عدم قطعیت مسائل مورد اشاره در اظهارات به جلو نگاه موجود در این آزادی مطبوعات ممکن است در واقعیت رخ می دهد. این شرکت متعهد هیچ الزامی برای عموم به روز رسانی و یا تجدید نظر به دنبال بیانیه به عنوان یک نتیجه از اطلاعات جدید حوادث آینده و یا در غیر این صورت به جز به عنوان در غیر این صورت توسط قانون مورد نیاز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب