bp Statistical Review of World Energy 2020: محوری لحظه

این جشنواره – که جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های انرژی برای سال 2019 – برجسته جهانی انرژی روندهای در حال ظهو

توسط NEWSCENTERALS در 29 خرداد 1399

این جشنواره – که جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های انرژی برای سال 2019 – برجسته جهانی انرژی روندهای در حال ظهور قبل از زمان Covid-19 بیماری همه گیر.

در حالی که برخی از جنبه های چنین به عنوان ادامه رشد قوی در انرژیهای تجدید پذیر – پیشنهاد تشویق که جهان در حال حرکت بر روی یک مسیر پایدار تر دیگران – از جمله ادامه رشد مداوم در انتشار کربن – underline مقیاس چالش برای جهان برای رسیدن به خالص صفر است.

معرفی, بررسی, برنارد, Looney, bp اجرایی می گوید: "به جهان ظهور از Covid-19 همه گیر آن احساس می کند مانند ما در لحظه ای سرنوشت ساز.

"خالص صفر را می توان تا سال 2050. صفر-کربن انرژی و فن آوری های امروز وجود دارد – چالش این است که برای استفاده از آنها در سرعت و مقیاس و من خوشبین باقی می ماند که ما می توانیم از این اتفاق می افتد.

"برای bp همه گیر تنها تقویت تعهد ما به ما جاه طلبی برای تبدیل شدن به یک شبکه صفر با شرکت تا سال 2050 یا زودتر و به کمک جهان به شبکه صفر با برجسته هر دو شکنندگی سیاره ما و فرصت آن را فراهم می کند به راستی ساخت بهتر است."

یافته های کلیدی از bp آمار بررسی 2020 عبارتند از:

  • رشد اولیه انرژی مصرف کند به 1.3 درصد در سال 2019 کمتر از نیمی از نرخ رشد سال قبل (2.8%).
  • کربن تولید گازهای گلخانه ای از انرژی با استفاده از رشد 0.5 درصد در سال 2019 تنها بخشی از انهدام غیر منتظره ای قوی رشد 2.1% دیده می شود در سال 2018 است. متوسط رشد سالانه در انتشار کربن بیش 2018 و 2019 شد بیشتر از آن 10 سال به طور متوسط.
  • انرژیهای تجدید پذیر کمک خود بزرگترین افزایش در نظر انرژی در, رکورد (3.2 exajoules). آنها اختصاص بیش از 40 درصد از رشد جهانی در انرژی اولیه در سال گذشته بیش از هر زمان دیگر سوخت. سهم خود را در تولید برق (10.4%) نیز پیشی هسته ای برای اولین بار.
  • گاز مصرف, افزایش 2 ٪ و زیر استثنایی رشد دیده می شود در سال 2018 اما سهم خود را از انرژی اولیه هنوز آمار یک رکورد (24.2%). تولید گاز طبیعی افزایش 3.4%, رو به با ثبت در افزایش صادرات گاز طبیعی مایع (54 میلیارد متر مکعب).
  • مصرف نفت رشد یک زیر متوسط 0.9 میلیون بشکه در روز (b/d) و یا 0.9% در حالی که تقاضا برای تمام سوخت های مایع از جمله سوخت های زیستی صدر 100 میلیون b/d برای اولین بار.
  • زغال سنگ را به اشتراک گذاری اولیه انرژی کاهش یافت و به پایین ترین سطح خود در 16 سال (27%) و پس از مصرف کاهش 0.6% led با یک افت شدید در OECD تقاضا است. با این حال زغال سنگ باقی مانده بزرگترین منبع انرژی برای تولید برق حسابداری برای بیش از 36 درصد از قدرت های جهانی.
  • چین اختصاص بیش از سه چهارم از شبکه جهانی انرژی, رشد, در حالی که آمریکا و آلمان ارسال شده بزرگترین کاهش می یابد.

اسپنسر دیل bp رئیس اقتصاددان می افزاید: "انرژی جهانی بازار شده اند به شدت مختل همه گیر. bp Statistical Review برجسته کلیدی انرژی روندهای در حال ظهور قبل از Covid-19 و من امیدوارم که از آن خواهد شد یک منبع ارزشمند از اطلاعات به عنوان جهان ظهور از همه گیر و انتقال نسبت به خالص صفر است."

Bp Statistical Review of World انرژی و مواد مرتبط دیگر در دسترس هستند آنلاین در www.bp.com/statisticalreview.

  یادداشت به ویراستاران

  • در علاوه بر این به آخرین نسخه در فرمت PDF این وب سایت همچنین شامل:
  • داده های تاریخی از سال 1965 برای بسیاری از بخش ها;
  • اطلاعات اضافی برای نفت و گاز طبیعی و زغال سنگ, نیروی برق آبی, انرژی هسته ای, برق و انرژیهای تجدید پذیر و همچنین CO₂ تولید گازهای گلخانه ای از انرژی استفاده کنید.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن