بوریس جانسون بالا aide زیر آتش برای شکستن coronavirus مستند قوانین

دومینیک کامینگز است که با اعتبار ارائه بوریس جانسون نخست وزیری و Brexit سیاست مسخره مستند قوانین در حالی که بر

توسط NEWSCENTERALS در 3 خرداد 1399

دومینیک کامینگز است که با اعتبار ارائه بوریس جانسون نخست وزیری و Brexit سیاست مسخره مستند قوانین در حالی که برگزاری نمایشگاه COVID-19 علائم یک گزارش نشان داد. احزاب مخالف تقاضای استعفای خود را.

نخست وزیر بوریس جانسون مواجه است انتقاد پس از گزارش های رسانه ها نشان داد که خود را مشاور ارشد دومینیک Cummings, مسخره مستند قوانین در حالی که شما با COVID-19 مارس.

کامینگز در نظر گرفته شده است یک عضو کلیدی 2016 pro-Brexit مبارزات انتخاباتی و مسئول برای کمک به جانسون تبدیل شدن به نخست وزیر سال گذشته است.

این آینه روزانه و نگهبان روزنامه گزارش داد که کامینگز چپ خانه اش در لندن و سفر به پدر و مادر خود را در دورهام حدود 400 کیلومتر (248 مایل) در شرق کشور با علائم کروناویروس.

پلیس دورهام تایید کرد که در 31 مارس به آنها داده شده بود با نوک انگشتانش کردن در مورد کسی که تا به حال در سفر به این شهرستان از لندن و به یک روال بررسی کنید.

"افسران تماس با صاحبان آن آدرس که تایید کرد که این فرد در سوال بود حاضر شد و خود منزوی در بخشی از خانه" پلیس در بیانیه ای گفت.

"در خط با ملی پلیس راهنمایی ماموران توضیح داد که به خانواده دستورالعمل در اطراف خود انزوا و تصریح کرد مناسب مشاوره در سراسر ضروری سفر" در این بیانیه اضافه شده است.

تنها اورژانس سفر مجاز

کامینگز' سفر به دورهام صورت گرفت که تنها یک هفته پس از جانسون دولت برقرار مستند که محدود سفر به اورژانس دلایل و مورد نیاز افراد آلوده به این ویروس را به خود منزوی کردن برای هفت روز.

خیابان داونینگ زودتر تایید کرد که کامینگز آلوده شده و خود منزوی با ویروس علائم, اما فاش نمی کند هر سفر.

در روز شنبه یک سخنگوی جانسون در پاسخ به این گزارش اصرار دارد که کامینگز تا به حال شکسته نشده مستند دستورالعمل.

"با توجه به آلوده شدن مشکوک به کروناویروس و این احتمال زیاد است که او خود را تبدیل به ناخوشی آن ضروری بود برای Dominic کامینگز برای اطمینان از خود کودک می تواند به درستی برای مراقبت" سخنگوی گفت.

"در هیچ مرحله بود که او و یا خانواده اش صحبت کرده توسط پلیس در مورد این موضوع است که گزارش شده است. اقدامات خود را در خط با کروناویروس دستورالعمل. آقای کامینگز معتقد است که او رفتار منطقی و قانونی است."

خواستار استعفای خود را

با این حال مخالفان اصلی حزب کارگر گفت: گزارش ها نشان می دهد کامینگز بازدید خود را به عنوان بالاتر از قانون در حالی که کوچکتر لیبرال دموکرات حزب اشاره کرده است که این حادثه می تواند به معنای کامینگز باید استعفا دهد.

حزب ملی اسکاتلند به وست رهبر, Ian Blackford نیز نامیده می شود برای کامینگز' استعفای. "زیر این خبر که دومینیک کامینگز سفر از لندن به دورهام در طول مستند و رفتار او مورد بررسی قرار گرفت توسط پلیس و موقعیت خود را به طور کامل غیرقابل دفاع - او باید استعفا یا اخراج," Blackford در توییتر نوشت.

کامینگز خواهد بود اولین مقام دولتی در بریتانیا است که تا به حال به استعفا و یا از دست دادن شغل خود بیش از موازین مستند قوانین.

در اوایل این ماه منجر اپیدمیولوژی نیل فرگوسن ترک پنل دولت در coronavirus پس از اعتراف به داشتن شکسته مستند برای دیدار با معشوق خود را.

اسکاتلند افسر ارشد پزشکی, کاترین Calderwood استعفا داد در ماه آوریل پس از شکستن او قوانین خود را با مراجعه به او را خانه دوم دو برابر شده است.

mm jcg/ng (AFP dpa)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن