جف جلسات سیاسی سر یک هشدار به بقیه تهمت را GOP

اگر شما نیاز به اثبات است که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تصدی را ترک خواهد کرد و خواهان بدتر—به صورت جمعی و ب

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

اگر شما نیاز به اثبات است که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تصدی را ترک خواهد کرد و خواهان بدتر—به صورت جمعی و به صورت جداگانه—از زمانی که آنها او را در بر داشت لطفا به من اجازه می دهد به شما معرفی به جف جلسات که فعالیت های سیاسی بود به یکباره نزدیک سه شنبه شب.

شش سال پیش در جلسات قدرتمند بود سناتور ایالات متحده. او تا به حال اجرا unopposed برای چهارم مجلس سنا مدت و عیسی مسیح ممکن است تا به حال یک زمان سخت به شکست دادن او در آلاباما. امروز جلسات خود را به آسانی رد همکار خود را آلاباما جمهوری خواهان در سیاسی ثروت-به-ژنده پوش داستان است که آن را سخت برای دیدن به عنوان چیزی جز یک فاجعه است.

مغلوب ساختن پیشی جستن ممکن است هرگز تبدیل شدن به نامزد جمهوری خواه بسیار کمتر جمهور نبود جلسات بود که شیرین کاری نامزد اول مجلس سنا تایید شده در فوریه 2016. در میان چیزهای دیگر, جلسات' پشتیبانی eviscerated ادعا می کند از مغلوب ساختن پیشی جستن و سپس رقیب تد کروز (که تا به حال ماه را صرف مکیدن تا به جلسات) که تهمت واقعا یک محافظه کار است.

پس پناه میبرند در شغل رویایی خود را مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان دادستان کل جلسات تقریبا بلافاصله مجبور به انتخاب بین انجام کار درست یا نشان دادن وفاداری کامل به مغلوب ساختن پیشی جستن (با نام مستعار بودن خود را در "Roy کوهن"). به عنوان تیم آلبرتا می نویسد: در آمریکا قتل عامتهمت است "کسی که ارزش های حرفه ای ابزار بیش از روابط شخصی در مردم او را به معامله با کسی که نشان می دهد پشیمانی برای هیچ چیز او می گوید یا انجام می دهد و کسی که جوایز وفاداری بالاتر از هر دیگر مشخصه."

با انتخاب به حفظ بریدن از افتخار و مناسب recusing خود را از روسیه بررسی جلسات نشان داد کافی وفاداری به مغلوب ساختن پیشی جستن.

بقیه سابقه است. پس از تحمل تقریبا بی پایان تحقیر (تهمت نیز با اشاره به جلسات به عنوان "ضعیف" "لجن" "نه ذهنی واجد شرایط" یک "گنگ جنوبی" و "Mr. Magoo"), جلسات بود بدون تشریفات اخراج شدند.

جلسات محاکمه را به نفع خود به عقب قدیمی خود را بسازید (و رئیس جمهور محبت) اما تهمت نبود سیرچشم. جلسات این است که همه در مغلوب ساختن پیشی جستن را در دستور کار اما او را از قانون بالاتر از وفاداری شخصی و به عنوان او اجرا برای سنا صندلی او از چپ به پیوستن به دولت تهمت است پاره پاره او را به عنوان "یک فاجعه است که اجازه دهید همه ما انجام می شود" در حالی که حمایت سابق و مربی فوتبال کالج تامی Tuberville. در حالی که جلسات تا به حال به توسل به بیت مورد چگونه Alabamans نیست رفتن به دستورالعمل از واشنگتن مغلوب ساختن پیشی جستن گفت Alabamians که مربی Tubbs است "رفتن به سرد خط مستقیم به دفتر من. که من می توانم به شما بگویم."

استفاده و سوء استفاده, جلسات,' آخرین یادآوری از آنچه ناروا انجام داده است به جمهوری خواهان حکم بزرگ. مغلوب ساختن پیشی جستن آنها استفاده می شود برای به دست آوردن قدرت آنها را مجبور به تسلیم می شود و یا بازیگران را با شمردن آنها را برای سال ها به آنها کمی امید—تنها به این نتیجه توسط بی رحمانه از بریدن گلوی خود را.

آن را کامل قیاس ، چند انتخاب جمهوری خواهان در آغوش nativistic طرف Trumpism با جلسات' غیرت (در این راستا او یک مؤمن واقعی در حالی که بسیاری دیگر از سیاستمداران جمهوری خواه بودند به سادگی ترسو یا اپورتونيست) و نه آنها (سهوا) تحمیل آسیب زیادی بر مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات ریاست جمهوری.

اگر جمهوری خواهان از دست دادن کاخ سفید و سنا در ماه نوامبر (به طور فزاینده ای به احتمال زیاد سناریو), جلسات,' سرنوشت نمی خواهد که خود را تکرار می شود, دقیقا, اما آن را فقط ممکن است قافیه به عنوان عوامل که فعال مغلوب ساختن پیشی جستن را افزایش هستند و به ناچار مجبور به از دست دادن انتخاب بین خود عزت و وفاداری خود را. اکثر تصمیم گرفته اند برای حفظ خود را قدرتمند شغل در هزینه خود را از نجابت و بسیاری از آنها خواهد شد و در نهایت از دست دادن هر دو.

هنگامی که شما ثبت نام بر روی Faustian bargain با مغلوب ساختن پیشی جستن سرنوشت خود را مهر و موم شده است. شما در حال, در آن نقطه, سر در گم اگر شما فراموش و گم اگر شما نمی. همه که سمت چپ هستند ، ایستاده به ناروا هرگز به پایان می رسد به خوبی چون شما معمولا به تنهایی ایستاده. اما ایستاده به نظر می رسد حتی بدتر است. هیچ کس صدمه ندیده است.

در بیهوده پیگیری قدیمی خود کار جلسات منتشر شد بسیاری از آنچه به نام "گروگان نوار" ستایش مغلوب ساختن پیشی جستن. آن را تنها موفق شد او را نگاه ضعیف و یادآوری تاریخ است که او در واقع همدست در این فاجعه ریاست جمهوری و داستان احتیاطی برای جمهوری خواهان اثبات که هیچ چیز کوتاه از وفاداری مطلق خواهد بود کافی برای یک Trumpist ،

در نظر گرفتن پیامدهای فوری. اگر شما در حال مارتا McSally, Cory گاردنر, سوزان کالینز یا تهم Tillis شما ممکن است از خودتان بپرسید که آیا زنده ماندن در این انتخابات است که ارزش پاداش داشتن باقی می ماند شخصا وفادار به مغلوب ساختن پیشی جستن در همه زمان ها. پس از همه این نامزدها' سرنوشت گره خورده به مغلوب ساختن پیشی جستن. اگر او از دست می دهد, آنها احتمالا از دست بدهند. اگر او برنده آنها ممکن است بیش از حد.

جلسات باز عمل ناروا را ترور.. جلسه معتقد بودند در Trumpist فلسفه متعهد فقط یک گناه (با این فرض که او صرفا پیروی از هنجارها) و تهمت مجازات او را مانند یک رئیس اوباش.

اگر مغلوب ساختن پیشی جستن می کند و این را به دوستان خود چه سرنوشت در انتظار او ولرم جمهوری خواه حامیان?



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب