Diageo اعلام کرد: ایجاد هزار و 100% پلاستیک رایگان مقاله مبتنی بر ارواح بطری

راه اندازی 'Pulpex محدود' یک همکاری جدید بین Diageo و خلبان Lite برای راه اندازی جدید ارواح بطری های ساخته شده

توسط NEWSCENTERALS در 27 تیر 1399
  • راه اندازی 'Pulpex محدود' یک همکاری جدید بین Diageo و خلبان Lite برای راه اندازی جدید ارواح بطری های ساخته شده از کاغذ
  • بطری جدید خواهد شد اولین با, جانی واکر در اوایل 2021
  • یک کنسرسیوم جهانی شرکت های تکنولوژی اطلاعات ایجاد شده است به منظور توسعه تکنولوژی بیشتر از جمله پپسی و یونیلور

Diageo سازندگان از Johnnie Walker, Smirnoff و رکوردهای گینس کرده است امروز اعلام کرد که آن را ایجاد کرده است اولین بار در جهان تا کنون 100% پلاستیک رایگان مقاله مبتنی بر ارواح بطری ساخته شده به طور کامل از پایدار منابع چوب. بطری را اولین با Johnnie Walker, جهان شماره یک اسکاچ ویسکی در اوایل 2021.

این می آید به عنوان Diageo اعلام کرد که آن را راه اندازی کرده است یک همکاری جدید با خلبان, مطلب, سرمایه گذاری مدیریت شرکت برای راه اندازی Pulpex محدود یک دنیای جدید-که منجر به بسته بندی های پایدار فن آوری شرکت است. به اطمینان حاصل شود که این فناوری می تواند در هر منطقه از زندگی Pulpex محدود تاسیس شده یک شریک کنسرسیوم از جهان پیشرو شرکت FMCG در غیر رقابت دسته ها از جمله Unilever و پپسی با بیشتر شرکای شد و بعد از آن در سال. کنسرسیوم شرکای هر یک از انتظار برای راه اندازی خود را مارک کاغذ و بطری بر اساس Pulpex محدود طراحی و تکنولوژی در سال 2021.

Pulpex محدود توسعه داده است 'برای اولین بار از نوع خود' مقیاس پذیر مبتنی بر کاغذ بطری طراحی شده و توسعه یافته به 100% پلاستیک رایگان و انتظار می رود به طور کامل قابل بازیافت است. بطری ساخته شده است از پایدار منابع خمیر برای دیدار با مواد غذایی امن استانداردها و خواهد بود به طور کامل قابل بازیافت در استاندارد زباله در جریان است. این فن آوری اجازه می دهد علامت های تجاری خود را به تجدید نظر طرح های بسته بندی و یا حرکت طرح های موجود به کاغذ در حالی که نه به خطر انداختن موجود کیفیت محصول.

ایوان اندرو رئیس پایداری افسر Diageo PLC گفت: "ما مفتخریم که در این دنیا اول است. ما دائما در تلاش برای مرزهای درون بسته بندی پایدار و, این بطری دارای پتانسیل به راستی زمین شکستن. آن را احساس می کند شایسته است که ما باید آن را راه اندازی با جانی واکر یک نام تجاری است که اغلب منجر به راه در نوآوری در طول 200 سال وجود دارد."

Pulpex محدود فن آوری اجازه می دهد تا آن را به تولید انواع پلاستیک-رایگان تک قالب بطری است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد در سراسر طیف وسیعی از کالاهای مصرفی. بسته بندی طراحی شده شامل انواع محصولات مایع و بخشی از Diageo تعهد نسبت به هدف 12 ملل متحد در اهداف توسعه پایدار: 'مسئول تولید و مصرف'.

ریچارد اسلاتر ارشد R&D افسر Unilever گفت: "ما اعتقاد داریم در مقابله با زباله های پلاستیکی از طریق نوآوری و همکاری. ما در حال رفتن به نصف ما استفاده از پلاستیک باکره در Unilever, کاهش استفاده از پلاستیک های بسته بندی با بیش از 100 ، 000 تن در پنج سال آینده. پیوستن به نیروهای خود را برای توسعه و تست کاغذ بطری های فوق العاده هیجان انگیز گام به جلو و ما خوشحال به کار با هم به مقابله با یکی از بزرگترین چالش های زیست محیطی از زمان ما است."

سیمون Lowden رئیس پایداری افسر پپسی گفت: "راه حل های نوآورانه و مشارکت انتقادی به رانندگی با معنی پیشرفت به سمت یک دایره اقتصاد است. این Pulpex کنسرسیوم قرار گرفته است به ارائه بسته بندی های پایدار در مقیاس و در صنایع داشتن تاثیر فراتر از آنچه هر سازمان می تواند دستیابی به تنهایی. ما در حال افتخار به بخشی از آن."

سندی chris dobbs, مدیر, Pilot Lite گفت: "ما هیجان زده به کار می شود با نام تجاری جهانی رهبران در این کنسرسیوم است. با همکاری با یکدیگر ما می توانیم با استفاده از قدرت جمعی از برندها برای کمک به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی بسته بندی با تغییر تولید و مصرف کننده رفتار."

-----

اطلاعات بیشتر در مورد Pulpex محدود می توان در یافت www.pulpex.com

در مورد Diageo

Diageo یک رهبر جهانی در نوشیدنی الکل با یک مجموعه فوق العاده از مارک های. این برندها عبارتند از: Johnnie Walker, تاج سلطنتی, J&B بیوکنن و ویندزور whiskeys, Smirnoff, Cîroc و Ketel One vodkas کاپیتان مورگان, Baileys دان خولیو Tanqueray و رکوردهای گینس.

Diageo جهانی شرکت و محصولات ما در بیش از 180 کشور در سراسر جهان است. این شرکت ذکر شده است در هر دو بازار بورس لندن (DGE) و بازار بورس نیویورک (DEO). برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Diageo ما مردم مارک های ما و عملکرد ما در www.diageo.com. بازدید Diageo جهانی مسئول نوشیدن منابع www.DRINKiQ.com برای اطلاعات ابتکارات و راه برای به اشتراک گذاشتن بهترین عمل است.

جشن زندگی هر روز در همه جا.

در مورد Pilot Lite

Pilot Lite گروه شرکت مادر خلبان Lite سرمایه گذاری و خلبان Lite سرمایه پیشگام و رهبر بین المللی در سرمایه گذاری و مدیریت با سابقه موفق کمک فورچون 500/FTSE 100 شرکت ها سرعت بخشیدن به تجاری سازی نوآوری است. Pilot Lite سرمایه گذاری کمک می کند تا مشتریان شرکت شناسایی د-خطر اعتبار و راه اندازی مراحل اولیه تکنولوژی جدید سرمایه گذاری و رشته مالکیت فکری در سراسر توسعه یافته و در حال ظهور کانال ها و بازار. Pilot Lite سرمایه به طور مستقیم سرمایه گذاری در شرکت, IP, محصولات و برندها و تبدیل دارایی ها به رایگان ایستاده, تولید درآمد کسب و کار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب