هتل بوتیک برند, هتل نیلی® باز می شود اولین هتل در قبرس

IHG® هتل ها و استراحتگاه باز می شود اولین و تنها مارک بوتیک هتل در قبرس - هتل نیلی® لارناکا. هر یک از هتل 40 ا

توسط NEWSCENTERALS در 15 تیر 1399

IHG® هتل ها و استراحتگاه باز می شود اولین و تنها مارک بوتیک هتل در قبرس - هتل نیلی® لارناکا. هر یک از هتل 40 اتاق خواب ها همه منحصر به فرد طراحی شده و با الهام از قبرس صنایع دستی میراث با بالکن مشرف به منظره شهر لارناکا. فقط پنج دقیقه رانندگی از فرودگاه به هتل مرکزی واقع شده در یکی از لارناکا ترین مناطق تاریخی در نزدیکی کلیسای سنت لازاروس و نزدیک به Finikoudes و مکنزی سواحل است.

در فاصله پیاده روی به ساحل هتل همراه دو سنتی قبرس ساحل خانه به یک هتل جدید, ازدواج عناصر طراحی از هر دو قدیمی و جدید. اتاق خواب مدرن و در عین حال احساس معاصر با ادغام خام بتن به صورت محلی ساخته شده روشن - رنگ منسوجات سنتی و نور و مبلمان چوبی. En-مجموعه حمام آبگرم مانند باران دوش با خار کفپوش های بتنی و اصلی قبرس کاشی کاری. تمام بالکن مجهز سنتی مدیترانه زرد کرکره یادآور پیر قبرس و تقلید از غروب آفتاب در میان کوه های اطراف.

هتل نیلی لارناکا نیز ارائه می دهد خیره کننده پشت بام, استخر و Kampana نوار استخر با نمایش خیره کننده از دریا. این منطقه ای الهام در محل رستوران Avli و Oinotelia نوار شراب به راحتی واقع در طبقه همکف و یک مقصد برای مردم محلی و گردشگران و مهمانان است.

آقای Savvas Kakos, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت کیفیت گروه اظهار داشت: "در کیفیت گروه ما بسیار خوشحال و مفتخر به استقبال یکی از مشهور ترین گروه هتل به شهر لارناکا. منحصر به فرد و جذاب تعریف و یکی از بزرگترین بوتیک مارک های هتل نیلی® در حال حاضر بخشی از منطقه وسیع تری از سنت لازاروس و علاوه بر کامل به قلب شهرستان. به نمایندگی از کیفیت گروه من انتقال من ایمان قوی و یقین است که این نام تجاری جدید و ارگانیک با همکاری IHG® و هتل نیلی® را ترک علامت آن در صنعت هتل در قبرس."

با الهام از محله اطراف هر یک از اموال فقط به عنوان مکان های یکسان هستند هیچ دو هتل نیلی خواص یکسان هستند. هر هتل نیلی ملک ویژگی های طراحی متفکرانه لمس و پر جنب و جوش, رستوران ها و میله متصل به روح از محله های محلی. هتل نیلی لارناکا طول می کشد در تاریخ غنی از آگیوس Lazaros منطقه است و ایده آل برای getaways عاشقانه و caters به چاشنی ترین مسافر.

هتل نیلی لارناکا را به کار گیرند تحت توافق بین المللی بین IHG® (InterContinental Hotels Group) یکی از بزرگترین گروه هتل در جهان Sunnyseeker مهمان نوازی است که سریعترین رشد مدیریت هتل شرکت و با کیفیت یکی از بزرگترین شرکت های توسعه و عمران و سرمایه گذاری در این جزیره است.

وجود دارد در حال حاضر 119 هتل نیلی خواص باز در سطح جهانی و از جمله به تازگی افتتاح هتل نیلی® ورونا – Grand Hotel Des Arts با یکی دیگر از 104 در خط لوله برای باز کردن در 3 تا 5 سال آینده

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا رزرو لطفا ihg.com/hotelindigo

*اعداد به عنوان در 30 مارس سال 2020

دو اتاق شروع به از €105.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب