برخاسته از خاکستر: تولد دوباره سوتا Du Nord کرافت ارواح

On, جمعه, مارس 27 به عنوان روز تبدیل به شب اعتراضات به قتل جورج فلوید توسط, مینیاپولیس, افسران پلیس در سراسر ش

توسط NEWSCENTERALS در 9 مرداد 1399

On, جمعه, مارس 27 به عنوان روز تبدیل به شب اعتراضات به قتل جورج فلوید توسط, مینیاپولیس, افسران پلیس در سراسر شهرستان.

خیابان ها در مقابل Du Nord کرافت, ارواح, اول آمریکا, سیاه متعلق به کارخانه یا محل تقطیر در جنوب مینیاپولیس پر شد با رسیدن. شرکت بنیانگذاران کریس مونتانا (که سیاه و سفید است) و همسرش Shanelle (که سفید است; هر دو بومی Minnesotans) نگه داشته و یک چشم و در این وضعیت است.

"بعد از آن در روز" Shanelle گفت: "کمتر اعتراض و شورش شروع به اتفاق می افتد. ما کشیده کارکنان ما برگشت و به آنها گفت که می تواند به خانه. آنها آمدند چند ساعت بعد و شروع به قرار دادن '-سیاه و سفید متعلق به کسب و کار' نشانه با استفاده از هر چیزی که آنها می تواند پیدا کردن جعبه های قدیمی و مانند."

نشانه هایی کار کرده است. مزه اتاق با پنجره های بزرگ و واقعی رسومات بخشوده شد. اما کارکنان نمی هایی در خارج از آن آجر انبار که در آن تمام بطری های ذخیره شده بودند قبل از حمل.

"انبار یک دیوار خالی بنابراین ما نمی قرار دادن هر چیزی و که یکی از آنها به," او گفت:. وجود دارد یک پنجره کوچک و شورش را شکست و شروع آتش سوزی در انبار که باعث شده این سیستم بارانی. بیش از 26,000 گالن آب آسیب دیده بطری در انبار, اما آن را نجات داد رسومات از فاجعه آتش.

مردم در سراسر کشور به عنوان خوانده شده در مورد Du Nord داستان و می خواست برای کمک به, اما بسیاری از آسیب به آن مرکز بود و در واقع تحت پوشش بیمه است. بنابراین کریس و Shanelle آغاز شده GoFundMe کمپین Du Nord شورش بازیابی صندوق برای کمک به محله خود را بازسازی است که برای طیف وسیعی از کسب و کارهای کوچک است که عمدتا متعلق به مردم رنگ. اصلی مبارزات انتخاباتی هدف از $30,000 بود به طور کامل تامین می شود در ساعت است. همانطور که من نوشت: این هدف بوده است افزایش یافته و به مبلغ 1 میلیون دلار و بیش از $700 ، 000 نفر در حال حاضر مطرح شده است.

و به عنوان تمیز کردن می رود و بازسازی آغاز می شود Du Nord همچنان به تولید ضد عفونی کننده دست برای همه دست مینه سوتا با همکاری دو تن دیگر از قرار زیرند در دولت برای ارائه محلی و کم هزینه ضد عفونی کننده برای مردمی در خطوط مقدم مبارزه با COVID-19.

من تصور کنید که شما در حال گرفتن یک حس فقط چه نوع شرکت این است که کریس و Shanelle ساخته شده اند.

آن آغاز شده و حدود 14 سال پیش زمانی که این دو ملاقات در واشنگتن کریس مشغول به کار بود برای مبارزات انتخاباتی از کنگره کیت الیسون و رفتن به مدرسه در دانشگاه, District of Columbia. Shanelle که دارای مدرک کارشناسی ارشد در سیاست عمومی مشغول به کار بود در یک سازمان دولتی. کریس تکمیل مدرک کارشناسی خود را و تصمیم به رفتن به مینه سوتا برای مدرسه قانون است. در این زمان آنها یک زن و شوهر بودند و حرکت آنها به بازگشت به خانه با هم.

افرادی که کریس می گویند او ندارد و فقط به انجام همه چیز او می کند همه چیز را. چگونه دیگری را برای توضیح کسی که فارغ التحصیل دانشکده حقوق پیوست یک شرکت سپس شروع به فکر کردن در مورد تبدیل خانواده homebrewing سرگرمی به کسب و کار?

"ما متوجه وجود یک فرصت بود گفت:" Shanelle "یک بازار تو رفتگی در دیوار در افزایش کارخانه های لبنی. ما homebrewing بنابراین ما می دانستیم شیمی در پشت آن. اما پس از آن ما شروع به دنبال به تقطیر. آنها می کاهش [هزینه تقطیر] مجوز. کریس می گوید: "ما باید برای باز کردن یک کارخانه یا محل تقطیر. ما باید خرید غلات از پدر و مادر خود را. آنها در مزرعه کشور آنها فعال کشاورزان است.'"

با توجه به سیاست های عمومی و خدمات عمومی پس از آن جای تعجب نیست که کریس و Shanelle نمی بینم این فقط به عنوان یک فرصت کسب و کار. "وجود دارد این قطع ارتباط بین روستایی در ایالت مینه سوتا و مردم در این شهرستان گفت: Shanelle "اما آنها واقعا می خواهند همان چیزی که در پایان روز. این چیزی است که ما کار می کرد با استفاده از محلی غلات ،

یک "کسب و کار نیاز به ارائه خدمات و وجود دارد خیلی خوب می توانید آن را انجام," او گفت:. "این که ما چگونه شکل گرفته Du Nord." نام کارخانه یا محل تقطیر مشتق از مینه سوتا دولت شعار: L'Étoile du Nord, "ستاره شمالی".

آنها در مکان های مختلف و در واقع تبدیل کردن به دلیل نگرانی های ایمنی بیش از تولید و ذخیره سازی بالا-اثبات الکل. "هنگامی که ما برای اولین بار با نزدیک شدن تعدادی از شهرستانها در مورد آن" Shanelle به یاد می آورد: "آنها گفتند:" مطلقا نه, شما در حال رفتن به ضربه ما!' اما در جنوب مینیاپولیس آنها گفت: "بله ما دوست داریم یک کسب و کار کوچک خوش آمدید!'" کارخانه یا محل تقطیر باز در سال 2013 است.

Du Nord اولین سیاه و سفید متعلق به کارخانه یا محل تقطیر در آمریکای مدرن و کاملا احتمالا در این کشور در کل تاریخ است.

"بسیاری از ارواح مارک های متعلق به آمریکایی های آفریقایی تبار, اما این است که یک کارخانه یا محل تقطیر متعلق به و عمل" Shanelle مشخص شده است. "ما نه تنها یکی دیگر."

زمانی که کریس و Shanelle پیوست آمریکایی هنر و صنعت ارواح ارتباط (ACSA) آنها به سرعت رو درگیر در حکومت از سازمان است. "کریس متوجه شدم که ACSA بود یک منبع بزرگ برای جوان قرار زیرند," Shanelle اشاره کرد: "اما این بود و هنوز هم بسیار همگن با گروه, سفید, مردم با بسیار کمی از پول را در جیب خود. بنابراین او در هیئت مدیره و می خواستم به نمایندگی از سایر افراد است. بزرگ خود راننده که مطمئن شوید که آن را فراگیر و پذیرش محیط زیست برای زنان و اقلیت ها برای همه" او توضیح داد. "شما [زنان] مردم از رنگ های آینده به ACSA و هیچ کس به نظر می رسد مانند آنها. چگونه ما رسیدگی ؟ ما نیاز به تنظیم که همگن است. او شروع به یک برنامه کارورزی به پرورش آن است." در عرض چند سال, کریس بود ACSA جمهور.

در حالی که آن را هیچ جای تعجب است که Chis سرآمد در حل مسائل سیاست معلوم شد او نیز تا به برخی از مهارت های ساخت مشروب. او دست در دستگاه تقطیر در Du Nord و ارواح خود را با برنده جایزه ملی و ثابت محبوب در کارخانه یا محل تقطیر اتاق مزه (در حال حاضر بسته برای همه گیر) و در خرده فروشی.

Du Nord دارای یک محدوده نسبتا کوچک. وجود دارد l'etoile Du Nord ودکا فیتزجرالد جین و کافه Frieda نارگیل قهوه. همچنین اپل Du Nord هویج ساخته شده از مینه سوتا-رشد سیب. گرد کردن مجموعه حاوی ویسکی به نام مخلوط خون که دارای یک پایه Du Nord خود را بالا چاودار بوربن است که در ترکیب با سایر منابع whiskeys.

کمک های مالی خود را از GoFundMe ایجاد کرده اند Du Nord بنیاد است که مناسب وضعیت های غیر انتفاعی و پذیرش برنامه های کاربردی برای کمک های مالی برای کمک به کسب و کارهای محلی و تمیز کردن و بازسازی است.

"ما تا به حال 35 متقاضیان و ما در حال رفتن را از طریق اولین tranche از کمک های مالی" Shanelle گفت.

اما Du Nord راه مونتانا راه نیست فقط تمرکز بر وضع موجود است. "مقدار زیادی از پول می تواند مورد استفاده برای تعمیرات کلی تمیز کردن شیشه ای جدید برای برخی از, آن ممکن است تجهیزات جدید" او مجاز است. اما "دریاچه خیابان نباید فقط آنچه در آن بود, اما آن را به یک فرصت برای بهتر خواهد بود. ما در حال تمرکز بر کارآفرینی مالکیت; نه فقط کسب و کار, اما, اموال بنابراین منافع اقتصادی از مالکیت املاک و مستغلات می تواند در جامعه است. تلاش های کارآفرینی ذاتا خطرناک آن را یک خطر برای مالک و خانواده خود را. مالکیت املاک و مستغلات کمک می کند تا کاهش آن. این دو whammy بهتر است زمانی که شما می توانید خود را به زمین و کسب و کار."

آنها نه تنها بازسازی جامعه; آنها در حال گرفتن این فرصت را به ایجاد ثروت در جامعه است.

"ما در موقعیت جالب," Shanelle mused. "هنگامی که ما شروع Du Nord ما شمارش تغییر در نیمکت بالشتک. در حال حاضر ما می توانیم فکر می کنم استراتژیک در مورد تجهیزات, کارکنان, محل سکونت. به دلیل COVID ما در فشار زیادی به کوکتل اتاق باز است. ما در حال گرفتن تولید بالا و در حال اجرا ساخت ضد عفونی کننده دست برای جامعه و محصولات ما. ما عاشق این منطقه است."

"هنگامی که شما نگاه در, شورش, حوادث,...," او گفت:, و متوقف شد. "ما تا به حال یک مکالمه من و کریس و بسیار وجود دارد ما می توانید انجام دهید. آن را دشوار است و ما آن را در دست جامعه است. جنوب مینیاپولیس: چه می خواهید انجام دهید ؟ محله در حال رفتن به آن را کشف کردن."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن