حساب توییتر حذف شده است. رسانه های اجتماعی پاک. Spooked هنگ کنگ پرانتز برای امنیتی جدید قانون

دلار هنگ کنگ—صبح روز سه شنبه پکن را بالا مقننه به اتفاق آرا تصویب مرموز امنیت ملی قانون است که به طور خاص امر

توسط NEWSCENTERALS در 10 تیر 1399

دلار هنگ کنگ—صبح روز سه شنبه پکن را بالا مقننه به اتفاق آرا تصویب مرموز امنیت ملی قانون است که به طور خاص امر به هنگ کنگ یک منطقه خودمختار است که تا به حال لذت بردم آزادی که وجود ندارد در بسیاری از چین است.

"نویسندگان محلی که صریح در برابر دولت چین درخواست نشریات را به پایین مقالات خود را. "

قانون جدید را به اثر را به عنوان به زودی به عنوان چهارشنبه و اهداف افراد در هنگ کنگ درگیر در آنچه دولت چین خواستار "تجزیه طلبی براندازی تروریسم و تبانی با نیروهای خارجی"—اتهامات اغلب سیلی بر اتباع چینی که در بیان مخالفت علنی در سرزمین اصلی چین است.

این مرموز امنیتی قانون Hongkongers spooked. حزب کمونیست چین اثربخشی کنترل جمعیت آن در سرزمین اصلی است که در تنظیم شرایط که در آن مردم خود سانسور و در حال حاضر نشانه هایی وجود دارد که در اینجا اتفاق می افتد. نشانه های بسیاری از.

برخی از افراد باید حذف حساب توییتر خود را. دیگران پاک خود را در Facebook و Instagram تغذیه دیجیتال اعتراض هنری که منتشر شد به طور گسترده ای از طریق AirDrop و شبکه های اجتماعی است. اعتراض هنری است که زینت عرض است که حذف شده است. نویسندگان محلی که صریح در برابر دولت چین درخواست نشریات را به پایین مقالات خود را.

هنگ کنگ جبهه ملی یک گروه است که طرفداران این شهر را برای استقلال از چین منحل بعد از ظهر سه شنبه عبور تمام کار به خارج از کشور شعبه در تایوان و انگلستان است. چهره شناخته شده مانند جاشوا وانگ که تا به حال خود را شروع به عنوان یک فعال دانشجویی و سال بعد شد دبیر طرفدار دموکراسی گروه Demosistō پایین پا از موقعیت خود در سازمان است. رهبران دیگر از همان گروه انجام داد و سپس Demosistō منحل بیش از حد. بیشتر گروه های سیاسی ممکن است همین کار را در چند روز آینده.

دوستان باید اظهار تاسف کرد که این "نهایی میخ را در تابوت" و این که این همه در سراشیبی از اینجا. یکی از نگرانی رئیس است که بزرگ چین, دیوار آتش نیز ممکن است فراگیر هنگ کنگ و آنلاین ابزار نظارت مستقر خواهد شد برای شناسایی افرادی که ساخته شده اند پست و یا ارسال توییت مربوط به تظاهرات ضد دولتی که لرزاند این شهرستان در سال گذشته و یا حتی حمایت برای هنگ کنگ برای استقلال از چین حزب کمونیست.

در میان 7.5 میلیون نفر در هنگ کنگ در اطراف ده را دیده اند پیش نویس قانون تامین زیرا آنها نمایندگان این شهر در کنگره خلق ملی. اما تعداد کمی از اطلاعات به اشتراک گذاشته شده اند ، صبح روز سه شنبه زمانی که دلار هنگ کنگ اجرایی کری لام به نظر می رسد برای یک کنفرانس مطبوعاتی او گریختم همه سوالات مربوط به موضوع و در واقع او گفت: "آن نامناسب است برای من برای اظهار نظر در هنگ کنگ امنیت ملی قانون است."

مقامات که دیده می شود این قانون پیش نویس گفت: رسانه های دولتی چین است که آن را شامل مجازات حبس ابد و اگر چه هنوز معلوم نیست تحت چه شرایطی این تنبیهی اندازه گیری ممکن است اعمال می شود. چینی رسانه دولتی خروجی ایسنا گزارش شده است که چینی های اطلاعاتی و نهادهای امنیتی ایجاد خواهد شد رسمی حضور در هنگ کنگ اما نقش خود را در شهرستان و چگونه آنها را به موجود متناسب دستگاه امنیتی شده اند به صراحت تعریف شده است. هنگ کنگ نیروی پلیس را نیز به احتمال زیاد راه اندازی یک جدید پلیس مخفی واحد است که تا 200 افسران اداره امور مربوط به جمع آوری اطلاعات و امنیت ملی است.

روز سه شنبه یکی از هنگ کنگ ملی نمایندگان استنلی Ng, آپلود تصویری برای Facebook است که ممنوع درون فایروال بزرگ و گفت: این مقررات در حال نگه داشته و تحت کاری ادامه داده اند چرا که پکن "می خواهد تاثیر واقعی از ارعاب و بازدارندگی." Ng سپس توجیه این قانون اثر را با مراجعه به استعفا از چهره های پیشرو در جنبش دموکراسی خواهی.

RTHK, هنگ کنگ, سرویس پخش عمومی گزارش شده است که هر یک از افرادی که نقض (مبهم, مرموز) قانون تامین خواهد شد و دیدن فعالیت های خود را از دو سال گذشته مورد بررسی و احتمالا پذیرفته شده به عنوان مدرک علیه آنها در دادگاه که در برخی از موارد شدید ممکن است به کار گرفته شده توسط سرزمین اصلی چین به دادگاه.

در حال حاضر وجود دارد یک جزئی شکار ساحره در حال وقوع است. سابق هنگ کنگ اجرایی لئونگ چون-یینگ که نشسته بود به عنوان رئیس دولت شهرستان در طول چتر جنبش در سال 2014 ارائه شده است تا به HKD 1 میلیون دلار یا $129,000 به هر کسی که فراهم می کند اطلاعات عملی در مورد افراد در هنگ کنگ و یا خارج از کشور که در نقض امنیت قانون است.

تصویب این قانون می آید یک روز قبل از 23 سالگرد هنگ کنگ تغییر در وضعیت از مستعمره بریتانیا به یک سرزمین است که در زیر چینی حاکمیت. حتی قبل از تحویل در سال 1997 پکن ارائه شده اطمینان است که مسائل در بندر شهر را "بدون تغییر باقی می ماند برای 50 سال" و هنگ کنگ خواهد عمل تحت اصل "یک کشور دو سیستم" به این معنی که حکومت آن خواهد بود جدا از سرزمین اصلی چین با درجه بالاتر از آزادی بیان مطبوعات و دین و بیشتر در محل برای نیم قرن.

اما Hongkongers را برای سال بوده است محتاط در مورد وعده و بسیاری از آنها انتظار می رود کسانی که آزادی را به تدریج اصلاح دور توسط پکن. آنها فقط انتظار می رود آن را به اتفاق می افتد بعد از نزدیک به 2047 به جای در تابستان سال 2020 است.

مردم هنگ کنگ به خصوص نگران بودن در تاریکی چپ وقتی که می آید به امنیت قانون است. دولت چین قانون است که به شدت مبهم هستند به مقامات مقدار انحراف به ناپدید می شوند منتقدان و مهر کردن مخالفان است. دو کانادایی مایکل Kovrig و مایکل Spavor شده اند در بازداشت در چین از ماه دسامبر سال 2018 در اقدامی تلافی جویانه برای دستگیری Huawei اجرایی Meng Wanzhou است که از این شرکت بنیانگذار Ren Zhengfei.

و در روز یکشنبه, افراطی, چینی, حالت خروجی رسانه های جهانی تایمز گزارش داد که خوشه های استرالیا "جاسوسان" کشف شد و "گرفتار قرمز دست" با سازمان های اجرای قانون. اثبات? آنها از حمل پول نقد, قطب نما, مترو, نقشه جیب نوت بوک یک درایو USB و دستکش و ماسک صورت—مرتب کردن بر اساس است که فرسوده برای جلوگیری از انتقال از کروناویروس که باعث COVID-19.

بنابراین"براندازی" و "تروریسم"? بعید است.

هنگ کنگ امنیتی جدید قانون یکی از بسیاری از نقاط از مشاجره بین پکن و واشنگتن است. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت قرار داده است محدودیت های صادرات در برخی از محصولات با تکنولوژی بالا ممنوع کردن فروش خود را به اشخاص در هنگ کنگ در پاسخ به پکن به طور فزاینده ای محدود کنترل بیش از شهرستان. و هفته گذشته مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد ویزای جدید محدودیت از مقامات چینی که در حال "تان" هنگ کنگ آزادی است.

روز دوشنبه در بازگشت از پکن سیلی اعمال محدودیت صدور روادید برای مقامات ایالات متحده که "رفتار بسیار بد" با "دخالت" در هنگ کنگ امور.

پس ممکن است هنگ کنگ شده است پوشانده با تبلیغات در مورد مرموز قانون است. بیش از یک پس زمینه گرادیان که منتقل شده از نوزاد آبی به seafoam سبز به هوای گرگ و میش, نارنجی, پوستر تابلوهای تبلیغاتی و مترو آدرس های عمومی اطلاعیه ها به عنوان خوانده شده: "امنیت ملی قانون است. حفظ یک کشور و دو سیستم. بازگرداندن ثبات است."

بسیاری از آنها مخدوش شده است.

هر سال در تاریخ 1 ژوئیه عمده تعطیلات Hongkongers مارس به صحبت کردن در برابر CCP در زمان رسیدن به هفت شکل حضور و غیاب. این سال را به تجمع ممنوع شد توسط پلیس, اما سازمان گفت: آنها اقدام خواهد شد به هر حال ممنوعیت گم می شود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن