Coronavirus: کشورهای ثروتمند رقابت برای remdesivir لوازم

جهان ثروتمندترین کشورهای در حال رقابت برای remdesivir با وجود اطمینان است که آنها را به کار با هم برای توسعه د

توسط NEWSCENTERALS در 12 تیر 1399

جهان ثروتمندترین کشورهای در حال رقابت برای remdesivir با وجود اطمینان است که آنها را به کار با هم برای توسعه داروهای که در درمان COVID-19. داروسازی غول Gilead Sciences است در موقعیت دلخواهی.

Zolgensma, یک, ژن درمانی, دارو برای درمان آتروفی عضلانی نخاعی در کودکان با سن کمتر از دو در حال حاضر در دسترس در آلمان است. اما یک درمان مواد مخدر است که تولید شده توسط سوئیس شرکت داروسازی نوارتیس می آید در شیب قیمت €1.9 میلیون دلار ($2.1 میلیون).

تولید کننده استدلال می کند که این قیمت مناسب با توجه به اين که بدون آن هزینه های €2.5 و 4 میلیون برای درمان بیماری دژنراتیو بیش از یک عمر.

Gilead Sciences است که توسعه یافته remdesivir طول می کشد مشابه خط استدلال کرد و گفت که این مواد مخدر است که به عنوان ابزار امیدوار کننده در مبارزه با COVID-19 می تواند صرفه جویی در هزینه ها در دراز مدت است.

در نامه سرگشاده ای در اوایل این هفته, Daniel o'day رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت Gilead Sciences نوشت: "با در نظر گرفتن به عنوان مثال در ایالات متحده قبل از ترخیص از بیمارستان را در بیمارستان پس انداز حدود 12000 دلار در هر بیمار است. حتی فقط با توجه به این انداز فوری به سیستم بهداشت و درمان به تنهایی, ما می توانید ببینید که ارزش بالقوه که remdesivir فراهم می کند."

"ما تصمیم گرفته اند به قیمت remdesivir و زیر این مقدار" او ادامه داد. "برای اطمینان گسترده و دسترسی عادلانه در زمان فوری جهانی نیاز ما تعیین قیمت برای دولت های کشورهای توسعه یافته از $390 هر ویال. بر اساس زمان درمان الگوهای اکثریت قریب به اتفاق بیماران در حال انتظار برای دریافت 5-بعد دوره درمان با استفاده از 6 ویال از remdesivir که برابر است با $2,340 در هر بیمار است."

بیشتر بخوانید: Remdesivir است که هیچ درمان معجزه

A box and vials of Zolgensma (picture-alliance/AP Photo/Novartis)

یک درمان Zolgensma تولید شده توسط سوئیس شرکت داروسازی نوارتیس هزینه های €1.9 میلیون

چه عادلانه قیمت گذاری دارو?

سردبیر, آلمانی, متخصص, مجله, Arznei-Telegrammولفگانگ بکر-Brüser است که قانع نشده. او گفت: DW که هزینه های درمان COVID-19 بدون remdesivir محاسبه شده به صورت تصادفی.

"وجود دارد تلاش برای تصور که قیمت عادلانه است," او گفت:. "اگر وجود ندارد یک بیماری همه گیر و بسیار توجه عمومی آنها ممکن است قیمت را بسیار بالاتر است."

انجمن بر اساس تحقیقات شرکت های داروسازی (vfa) خودداری کنید. "این vfa نیست اظهار نظر در قیمت گذاری طرح های شرکت های فردی" آن را در بیانیه ای گفت به DW.

اما در گذشته vfa نام در داروسازی بخش برای نشان دادن مسئولیت با توجه به مصرف کنندگان و خواستار آن است که مقرون به صرفه دارو و واکسن در دسترس خواهند بود.

یک تجزیه و تحلیل توسط محققان بریتانیایی ذکر شده در آلمان هفتگی اشپیگل به این نتیجه رسید که احتمالا در مورد هزینه €8 برای تولید یک دوز از remdesivir.

اما طبیعی است برای فروش به قیمت بسیار بالاتر از قیمت تولید با توجه به شرکت های سرمایه گذاری هنگفتی به توسعه است.

بیشتر بخوانید: چگونه حیوانات آزمایشگاهی را شانس در coronavirus بحران

Gilead Sciences ادعا می کند که این سرمایه گذاری در حدود 1 میلیارد دلار به remdesivir. این است که در واقع در پایان پایین تر از vfa مقیاس برای توسعه یک داروی جدید. انجمن گفت: DW که شرکت ها تمایل به سرمایه گذاری $1 به 1.6 میلیارد دلار در یک محصول جدید است.

برای ولفگانگ بکر-Brüser این است "،"

"اگر توسعه هزینه ها محاسبه می شود بنابراین بالا و سپس از آن آسان است برای تقاضا در قیمت های بالاتر," او گفت: DW.

برای الکساندر Nuyken یک داروسازی کارشناس در شرکت مشاوره ای وجود دارد یک دلیل که هزینه های توسعه بسیار بالا: آنها شامل خطر شکست. "آن ممکن است برای اضافه کردن یک حق بیمه برای خطرات وارده از توسعه مواد مخدر به تصویب آن" او گفت:.

بکر-Brüser گفت که به طور کلی مواد مخدر شد و تبدیل شدن به گران تر. "تعداد نسخه های جدید برای ثبت داروهای یکسان است اما قیمت آنها در حال رفتن به بالا," او گفت:. این بود که در حال حاضر مورد قبل از COVID-19 pandemic, به عنوان نشان داده شده توسط یک گزارش توسط آلمان شرکت بیمه AOK از سال گذشته با توجه به شرکت های بیمه که پرداخت به طور فزاینده ای نسبت بالایی از پزشکی خود بودجه در خصوص داروهای گران قیمت. مواد مخدر به عنوان گران به عنوان Zolgensma تنها نوک کوه یخ.

بیشتر بخوانید: ایالات متحده-چین رقابت tangling یک coronavirus واکسن با جغرافیای سیاسی?

با توجه به remdesivir وجود دارد شده بود و برخی انتظار آن است که هزینه هر دوره درمان واقع می شود بالاتر است. موسسه بالینی و اقتصادی بررسی مبتنی بر سازمان های غیر انتفاعی است که تجزیه و تحلیل مواد مخدر قیمت پیشنهاد کرده بود که یک قیمت معقول خواهد بود $2,800 در حالی که دیگران تا به حال توصیه می شود از $4000.

اما با توجه به اینکه remdesivir عملا اتلاف محصول که علوم جلعاد در اصل برای درمان ابولا, بدون عمده موفقیت بکر-Brüser فرض که این شرکت تصمیم گرفتند برای سازش با در نظر گرفتن فشار افکار عمومی.

آن می تواند تبدیل به یک وضعیت برنده-برنده برای شرکت. قیمت سهم آن افزایش یافت که قیمت remdesivir بود اوایل این هفته اعلام شد و سفارشات رفته را از طریق سقف.

Gilead Sciences building (picture-alliance/AP Photo/E. Risberg)

پس از بی اثر در برابر ابولا Gilead Sciences مواد مخدر remdesivir گرفتن یک شانس دوم در برابر COVID-19

رقابت های جهانی

با توجه به گزارش رسانه های ایالات متحده در حال حاضر امن کل سهام پیش بینی شده تولید برای ماه های ژوئیه و 90% برای ماه آگوست است.

آلمان هم ظاهرا امن و لوازم. وزیر بهداشت ینس Spahn شده است اعمال فشار. او گفت که او انتظار می رود "آلمان و اروپا برای دسترسی به منابع به مواد مخدر." دولت بریتانیا همچنین گفت که آن را به اندازه کافی ذخایر.

تا کنون remdesivir شده است به طور کامل تایید شده در هر کشور و وجود نداشته است به اندازه کافی تحقیق چگونه موثر این است که واقعا در برابر رمان coronavirus. اما جدا از دگزامتازون آن است که این دارو که به نظر می رسد که بیشترین پتانسیل برای درمان بیماران مبتلا به SARS-CoV-2 و محدود کردن این بیماری را دوره.

بیشتر بخوانید: آیا دگزامتازون بازی تعویض در COVID-19 درمان ؟

الکساندر Nuyken گفت که آن را تعجب آور نیست که ثروتمند جهان سازمان ملل شد و همه مشتاق به دریافت نگه دارید از منابع. "به همین دلیل بسیار مهم است که ما پیدا کردن راه حل های مشترک بین المللی در اتحاد است."

در حال حاضر وجود دارد چند مجامع بین المللی که در آن این است که تلاش و اروپا واکسن داد تشکیل شده است با چه کسی است.

این مشکل به عنوان جهانی مبارزه با تغییرات آب و اضطراری است که اگر ما بازی نمی کند توسط همان قوانین تلاش کشورهای دیگر خواهد بود پیشتر.

کسانی که سود گفت: Becker-Brüser هستند داروسازی غول "که در یک موقعیت به هدف بالاتر است."

آن را به زودی تبدیل خواهد شد روشن چگونه بالا Gilead Sciences آماده است برای رفتن. در حال حاضر اتحادیه اروپا در حال مذاکره با شرکت آمریکایی و تلاش برای اطمینان حاصل شود که تمام 27 کشور باید به منابع در ماه های آینده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب