CT و X-Ray کابین برای کمک به مبارزه با گسترش COVID-19 در فیلیپین

به چالش کشیدن بار تماس برای راه حل های نوآورانه. تا زمانی که پزشکان و پرستاران و تکنسین رادیولوژی حیاتی در تشخ

توسط NEWSCENTERALS در 14 تیر 1399

به چالش کشیدن بار تماس برای راه حل های نوآورانه. تا زمانی که پزشکان و پرستاران و تکنسین رادیولوژی حیاتی در تشخیص و درمان COVID-19 بيمار در معرض خطر ابتلا به این بیماری خود را حفظ فاصله ایمن بین کارکنان و بیماران در هر کجا که ممکن است می شود یک ضرورت است. محدود کردن احتمال عفونت متقاطع است که به ویژه مهم در تریاژ هنگامی که آلوده و مثلا بیماران مبتلا به اشتراک گذاری همان تشخیصی مسیر. هنگامی که شما اضافه کردن در نیاز به مجلل و استقرار امکانات تشخیصی در یک چالاک راه برای مقابله با افزایش بیمار اعداد و موضعی COVID-19 شیوع آن را حس می کند برای پیدا کردن راه های جدید برای استقرار و نصب و راه حل های تشخیصی.

با هر دو CT و تشخیصی تصویربرداری اشعه ایکس در حال حاضر نقش مهمی در ارزیابی ریوی آسیب های ناشی از COVID-19 و در برخی از نقاط جهان نیز مورد استفاده قرار گیرد به تریاژ مشکوک COVID-19 موارد Philips تیم در فیلیپین است تا با یک رمان راه حل برای هر دو جلسه تقاضا و نگه داشتن بیماران و کارکنان به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است. آنها در حال تبدیل به صنعتی ظروف حمل و نقل به CT و تصویربرداری اشعه X-کابین که می تواند در واقع در هر کجا که مورد نیاز است – در بیمارستان, در بیمارستان دلایل و یا در جامعه.

کابین مجهز به CT راه حل های مانند فیلیپس' دسترسی CT و نافذ CT یا تشخیصی X-Ray راه حل های مانند فیلیپس' DuraDiagnost و DuraDiagnost F30 پیکربندی اجازه می دهد تا رادیولوژیست به انجام روش های تصویربرداری تشخیصی با حداقل یا بدون تماس با بیمار. هر کابین دارای یک جدایی منجر shield برای کاهش ولگرد تابش UV (اشعه ماورای بنفش) لامپ برای استریل کردن محیط کاری بین استفاده و آزمایشگاه-کلاس کامپیوتر اطاقک به صورت فوری و تحلیل نتایج. این سیستم همچنین می تواند مرتبط به بیمارستان این شبکه به طوری که رادیولوژیست می تواند از راه دور مشاهده اسکن.

با آزمایشگاه مبتنی بر COVID-19 آزمون به طور معمول مصرف تا 48 ساعت برای تکمیل, مقامات بهداشت و درمان در فیلیپین در حال شروع به استفاده از ال ای دی " جدید CT و X-Ray کابین به تریاژ بیماران به طوری که آنها می تواند بلافاصله جدا اگر خود را اسکن و نشان می دهد که آنها COVID-19. علاوه بر حمایت از پاسخ به COVID-19 pandemic مفهوم نیز می تواند ارائه مزایای در موقعیت های دیگر – برای مثال در نجات اضطراری و امداد رسانی در مناطق. برای Philips' CT و X-Ray کابین قرار دادن همه چیز را در داخل جعبه است که قطعا یک مثال از "خارج از جعبه" تفکر.

Philips دارای مجموعه جامع خدمات و راه حل های که می تواند کمک به حمایت از ارائه مراقبت با کیفیت بالا به COVID-19 بيمار. این شامل امن متصل و هوشمند روش های تشخیص و درمان و پیش بینی نظارت در بیمارستان به همراه غربالگری و بیمار از راه دور نظارت و مراقبت در خانه. با بهداشت و درمان را تحت فشار بیشتر از همیشه قبل از, Philips' telehealth و AI-فعال داده ها تجزیه و تحلیل می تواند کمک به حمایت از گردش تسهیل کنترل از راه دور همکاری و بهینه سازی منابع است. Philips' COVID-19-مربوط به راه حل های طراحی شده برای استقرار سریع و مقیاس پذیری. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونه فیلیپس است که پرداختن به COVID-19 جهان لطفا Philips COVID-19 hub.

دسترسی بالینی و اطلاعات فنی برای کمک به مراقبت از بیماران مبتلا به COVID-19 "



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب