برزیل: Bolsonaro سفارشات نیروهای امنیتی به دخالت در دموکراسی تظاهرات

مخالفان دولت "رانده شدگان متخلفان و معتاد" با توجه به رئیس جمهور برزیل. Jair Bolsonaro تهدید کرده است که به در

توسط NEWSCENTERALS در 16 خرداد 1399

مخالفان دولت "رانده شدگان متخلفان و معتاد" با توجه به رئیس جمهور برزیل. Jair Bolsonaro تهدید کرده است که به درخواست نیروهای امنیتی برای آینده دموکراسی در اعتراض بیش از آخر هفته.

رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro روز جمعه به نام معترضان طرفدار دموکراسی "متخلفان" و گفت که او درخواست کرده بود به ویژه نیروهای امنیتی به مداخله اگر تظاهرات برنامه ریزی شده روز یکشنبه بیش از دولت محدودیت.

صحبت در افتتاح موقت بیمارستان برای درمان coronavirus بیماران در نزدیکی پایتخت برازیلیا, Bolsonaro اعتراض به هواداران خود برای جلوگیری از تظاهرات.

"مردم در سبز و زرد [رنگ پرچم برزیل] که خدا در قلب خود را که فکر می کنم از کشور خود را که محافظه کار نیست و حضور در این جنبش است. این افراد باید چیزی برای ارائه دارد. دسته از رانده شدگان. بسیاری از آنها معتادان ... آنها هستند نه اکثریت برزیلی جامعه است. آنها می خواهند آشوب رویارویی او گفت:" در هفته Facebook پخش.

او همچنین به نام ضد فاشیستی Antifa جنبش "موج سوم" ناشی از COVID-19 گیر درست پشت بهداشت و درمان اضطراری و بحران اقتصادی.

ادامه مطلب: Coronavirus: برزیل رهبری برای فاجعه

سابق ارتش کاپیتان اضافه شده او انتظار COVID-19 همه گیر به سرعت در حال کاهش و اقتصاد به بهبود می یابند. به عنوان پنج شنبه, برزیل در حال حاضر سومین coronavirus مرگ و میر در جهان است.

آخر هفته تظاهرات

تظاهرات سازمان یافته توسط یک برزیلی جامعه مدنی گروه در حال برنامه ریزی را به جای یکشنبه در Avenida Paulista, یک, از, برزیل, محبوب ترین راه در این مرکز از سائو پائولو. بیش از 37,000 مردم در حال حاضر ثبت نام علاقه خود را به حضور در تظاهرات on Facebook.

"یکشنبه آینده ما را به Avenida Paulista به نام دموکراسی. همه ما خواهد بود با پوشیدن ماسک و حصول اطمینان از راه دور, بنابراین به عنوان به نه گسترش ویروس. برای زندگی و در برابر فاشیسم است. در اینجا مردم بدون هیچ گونه ترس از مبارزه!" ارسال شده در گروه Mais دمکرکیا (دموکراسی). این گروه افزود که آنها "نه اجازه رشد فاشیسم در برزیل است."

ادامه مطلب: برزیل جوامع بومی مقاومت در برابر Bolsonaro

'تروریست ها'

Bolsonaro به دادگاه تجدید نظر به پدر و مادر به کودکان خود به شرکت در تظاهرات. با توجه به رئیس جمهور ضد فاشیستی فعالیت می کند همزمان با دموکراسی است.

"به این دلیل است 'دموکراسی' نوشته شده است بر روی یک پلاکارد که مردم در پشت آن در حال دفاع از دموکراسی است. آنها وجود دارد برای بازی در نقش یک تروریست است. متاسفانه, آن را به عنوان تروریسم" Bolsonaro گفت.

ادامه مطلب: جایی که می تواند برزیل را در تحقیقات جنایی از Jair Bolsonaro منجر شود ؟

"اگر شما را 100 [جوان معترضان] و قرار دادن آنها در یک انم [آموزش عالی آزمون ورودی] تست بسیاری از آنها حتی نمی توانید یک پنج [درجه]. آنها نمی دانند که چگونه به تفسیر یک متن آنها نمی دانید هر چیزی در آنها احمقها هستند که بی فایده" Bolsonaro اضافه شده است.

mvb/rt (رویترز Lusa)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب